خرید لوازم التحریر

لوازم التحریر ضروری دانش آموزان در صورت آنلاین شدن مدارس

اگر به خاطر شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس‌های درس در مدارس، بخشی از فضای خانه‌ و اتاق خواب‌‌تان را به آموزش و یادگیری اختصاص داده‌اید، علی‌رغم ملزومات آنلاینی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، استفاده از لوازم‌التحریر مناسب در این مسیر می‌تواند شما را به شکل بهتری در مسیر موفقیت قرار دهد.

لیست لوازم التحریر ضروری

در این مقاله فهرست لوازم التحریر موردنیاز حین شرکت در کلاس‌های درس مجازی برای دانش‌آموزان آورده شده است. این راهنما می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی مطالعاتی دروس تحصیلی‌تان بسیار کمک نماید.

1. خرید لوازم التحریر برای یادداشت‌برداری

چون قرار است همه‌چیز یا بخشی از آموزش‌هایی که قرار است ببینید آنلاین باشد، معنایش این نیست که باید همه کارهای‌تان را از طریق رایانه شخصی یا لپ‌تاپ‌تان انجام دهید. در واقع، یادداشت‌های دستی یک تکنیک ارزشمند بازبینی محسوب می‌شوند، چون شما در حال کسب و هضم اطلاعات و بنابراین نگارش آن به زبان خودتان هستید، باید حتماً به صورت دستی این کار را انجام دهید.

اگر به فکر یادداشت‌برداری در حین و پس از کلاس‌های آموزشی آنلاین هستید، به خرید لوازم التحریر زیر احتیاج پیدا می‌کنید:

1. خودکار: برای یادداشت‌برداری و نوشتن نکات مهم و برجسته دروس آموخته‌شده می‌توانید در خرید لوازم التحریر، انواع خودکار با طرح و رنگ‌های متنوع را در فهرست‌تان جای دهید.

هایلایترهای رنگی در خرید لوازم التحریر
2. مداد: اگر ترجیح‌تان این است که در لابلای صفحات کتاب خود چیزی بنویسید که بتوان بعداً آن را پاک کرد یا به ظاهر آن آسیب زیادی وارد نشود و یا برای حل تمارینی که نیاز به محاسبه دارند، خرید لوازم التحریر ایده‌آلی داشته باشید، مداد گزینه ایده‌آلی برایتان خواهد بود. همچنین اگر اهل طراحی باشید، مداد خیلی به کارتان می‌آید.
3. هایلایتر: با استفاده از هایلایترها می‌توانید نکات مهم و برجسته‌ای که دبیران‌تان حین آموزش‌های آنلاین به آن اشاره می‌کنند را رویشان خط بکشید و از آن‌ها برای یادداشت‌های‌تان استفاده نمایید.

2. خرید لوازم التحریر برای تعیین اهداف

بسته به اینکه مدت زمان دوران آموزش آنلاین شما چقدر قرار است باشد و چه زمانی را نیاز است به مطالعه اختصاص دهید، می‌توانید به تعیین اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت مشغول شوید. در حین استفاده از کلاس‌های آموزشی، احتمالاً آزمون‌های هفتگی، ماهانه یا میان‌ترم و پایان‌ترم داشته باشید و برای یادداشت‌برداری و به خاطر سپردن این تاریخ‌های مهم حتماً نیاز است که آن‌ها را جایی ثبت کنید.

همچنین، می‌توانید روند پیشرفت مطالعات شخصی دروس‌تان را با خرید لوازم التحریر خاص و مناسب برای این کار به راحتی دنبال کنید. شما می‌توانید نسبت به خرید لوازم التحریر زیر برای هدف‌گذاری اقدام کنید:

1. دفترچه یادداشت: داشتن فهرستی از وظایف و کارهایی که در طول یک روز باید آن‌ها را انجام دهید، شما را نسبت به برنامه مطالعاتی‌تان آگاه می‌کند و به شما برای برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دید می‌دهد.
2. تقویم رومیزی: شما می‌توانید از تقویم‌های رومیزی برای مشخص کردن زمان تحویل پروژه‌ها و آزمون‌های‌تان استفاده کنید.

دفتر کلاسوری در خرید لوازم التحریر
3. دفتر کلاسوری: شما می‌توانید جزواتی که دبیران‌تان در کلاس به شما می‌گویند و یادداشتش می‌کنید را با جداکننده‌های دفاتر کلاسوری در قالب یک دفتر چندمنظوره برای خودتان حفظ کنید. خرید لوازم التحریر بدون داشتن دفتر کلاسوری در فهرست خرید به هیچ‌وجه کامل نمی‌شود.
4. برگه A4 برای چاپ: اگر می‌خواهید جزوات دبیران‌ و مثال‌های آموزشی که به صورت مکتوب برای‌تان ارسال می‌شود را چاپ کنید و در خانه‌‌تان پرینتر دارید، خرید بسته‌های برگه A4 به یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید لوازم التحریر شما بدل می‌شود.

3. خرید لوازم التحریر برای حفظ نظم

بعد از یک روز سخت آموزشی، آن هم آموزش به صورت آنلاین و مجازی، حین خرید لوازم‌ التحریر باید حواس‌تان به این مسئله هم باشد که بعد از استفاده از آن‌ها، منظم سر جای‌شان بگذارید. به این موضوع مهم توجه داشته باشید که هر شب بعد از مطالعه‌ در طول روز، باید همه‌چیز را مرتب و اتاق‌تان را حسابی تروتمیز کنید تا روز بعد، با آرامش خیال کار مطالعه و یادگیری‌تان را به صورت آنلاین از سر بگیرید.

شما می‌توانید برای اینکار نسبت به خرید لوازم التحریر زیر اقدام کنید:

1. ست رومیزی چوبی: در خرید لوازم التحریر نباید ست‌های رومیزی چوبی را فراموش کرد. چون بهترین ابزار برای جمع و جور کردن و رهایی از پراکندگی خودکارها و مدادها و انواع وسایلی هستند که در طول روزهای تحصیلی در منزل به آن احتیاج پیدا می‌کنید.

ست رومیزی چوبی در خرید لوازم التحریر
2. سینی اسناد یا کازیه: وسیله‌ای بسیار کاربردی برای طبقه‌بندی کاغذها، دفاتر و کتاب‌های شماست. به علت سیستم طبقه‌بندی که دارد، به راحتی می‌توانید هر آنچه که در طول روز به آن نیاز دارد را به کمک آن دسته‌بندی کنید.
3. کلاسور: همه یادداشت‌ها و جزوات و برگه‌های مربوط به دروس مختلف دوران تحصیلی‌تان را می‌توانید در کلاسورهای رنگی قرار دهید و آن‌ها را به بهترین و مرتب‌ترین شکل ممکن، در کمد اتاق‌تان جای دهید.

خودکار در خرید لوازم التحریر
در این مقاله ما شما را با فهرست خرید لوازم التحریر ضروری دانش‌آموزان در صورت آنلاین شدن مدارس آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای ادامه دوران تحصیلی‌تان در منزل نسبت به خرید لوازم التحریر فوق‌الذکر اقدام کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و با توجه به طیف گسترده‌ انواع لوازم التحریر موجود در این وبسایت، یک خرید هوشمندانه، آنلاین و پرسرعت را تجربه کنید.

مطالب مرتبط