کاربردها

جامجله‌ای فقط، جای مجله نیست

جامجله‌ای یا فایل باکس

جامجله‌ای یا فایل باکس

جامجله‌ای ابزاری است ایده‌آل برای منظم کردن و منظم ماندن. جامجله‌ای یا فایل باکس فقط برای مرتب کردن مجلات و روزنامه‌ها نیست، همه‌جا از دفترکار گرفته تا کابینت آشپزخانه جامجله ای مصرف  دارد. شاید به خاطر همین کاربردهای فراوان است که این ابزار نام‌های دیگری هم دارد، مثلا ” زونکن لب کج”، “زونکن سه گوش” و ” جزوه دان”. در این مطلب شما را با بعضی از کاربردهای متنوع و متفاوت جامجله ای آشنا می‌کنیم.


۱٫ جامجله ای و میزکار

اگر میزکارتان در خانه یا محل کار پر شده است از انبوه کتاب و جزوه یا اوراق و اسناد مختلف،  با کمک جامجله ای می توانید در حداقل فضا، حجم وسیعی از اوراق یا کتاب ها را راحت دسته‌بندی کنید و هر زمان لازمشان داشتید بدون اتلاف وقت خیلی راحت آنها را پیدا کنید.

۲٫ جامجله ای در کمدها و کشوها

ساده‌ترین و بهترین روش برای نظم دادن به کمدها و کشوهای شلوغ و نامرتب استفاده از جامجله‌ای است. وسایل و چیزهای زیادی را می‌توانید با فایل

باکس سروسامان دهید، با این کار وسایلتان یک چیدمان منظم و زیبا پیدا می‌کنند.

۳٫ جامجله ای در آشپزخانه

از طبقات یخچال گرفته تا کابینت‌های آشپزخانه را با کمک جا مجله ای می‌توانید مرتب و منظم کنید، همچنین دستورات آشپزی، منوی رستوران ها و برگه‌های مختلف مربوط به امور خانه مثل لیست خرید، رسید شارژ یا قبوض مختلف خانه را می‌توانید در فایل باکس  قرار دهید.

۴٫ جامجله ای در انباری

اجناس و کالاهای مصرفی و وسایل و ابزارهای مختلف انباری خانه که نامرتب و پراکنده رویهم انباشته شده را با کمک چند جامجله ای دسته‌بندی و مرتب کنید.

۵٫ جامجله ای در کلاس

در محیط‌های آموزشی مثل مدرسه یا مهدکودک هم جامجله ای کاربرد دارد. فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزی و همین‌طور ابزارهای آموزشی موردنیاز معلمان و دانش آموزان در این فایل باکس ها مرتب و منظم می‌شوند.

 ۶٫ جامجله ای در فروشگاه

فروشندگان لوازم مختلف می‌توانند با استفاده از جامجله ای، اقلام و کالاهای خود را بهتر عرضه کنند.

۷٫ جامجله ای و محیط پیرامون

ساختار جامجله ای این امکان را به ذهن‌های خلاق می‌دهد تا با استفاده از آنها وسایل جدید و زیبایی بسازند، مثلا جاکتابی یا میز یا جعبه کادو. همچنین برای پنهان کردن سیم‌ها و کابل‌هایی که در گوشه و کنار خانه وجود دارند، می‌توانید از جامجله ای به عنوان پوشش استفاده کنید.


شما چه استفاده‌های دیگری از جامجله ای پیشنهاد می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *