مقالات

راهنمای خرید کلاسور A4

کلاسور A4

نکات مهم در خرید کلاسور A4

یکی از پر کاربردترین لوازم تحریر برای دوران تحصیل از مدرسه تا دانشگاه و حتی در محیط کار، کلاسور A4 است. خرید کلاسور A4 به شما این امکان را می دهد تا تمامی برگه های مهمی که می خواهید برای مدت طولانی نگه داری کنید را به صورت منظم، در کنار هم قرار داده و طول عمر آن ها را افزایش دهید. کاغذها، در گذر زمان، دچار پوسیدگی، زردی و یا آسیب های محیطی مانند خیس شدن و … قرار می گیرند. اما به کمک یک کلاسور A4، تا حد مطلوبی این مسئله را حل خواهید کرد. با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره کلاسور A4 برایتان بازگو کنیم.

ویژگی های کلاسور A4

کلاسورها، وظیفه بایگانی و نظم دهی به مدارک شما را بر عهده دارند. کلاسور A4، بیشتر برای مصارف دوران تحصیل مانند بایگانی برگه های امتحانی، جزوات مهم و دیگر موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات، خرید کلاسور A4، می تواند برای بایگانی مدارک در شرکت و ادارات هم مناسب باشد. مهم ترین مشخصه های کلاسور A4 عبارت است از:

جلد مقاوم و ضد آب

مهم ترین ویژگی کلاسور A4 که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید، جلد مقاوم، ضد خش و ترجیحا قابل شستشو است. چرا که شما قرار است تعدادی کاغذ مهم را برای مدت طولانی در این کلاسور نگهداری کنید. کلاسوری که جلد آن زود خراب، کثیف و یا خش دار شود نه تنها نظم محیط شما را افزایش نخواهد داد، که نتیجه ای معکوس دارد.

کلاسور A4

قفل های فلزی و مقاوم جهت نگه داری مدارک

داخل کلاسورها مجهز به تعدادی حلقه فلزی ضد زنگ است که وظیفه نگه داری کاغذها را به عهده دارند. کلاسور A4 ممکن است دو حلقه یا چهار حلقه باشد. در هر صورت باید توجه کنید که این حلقه ها محکم باشند و در عین حال کاملا روان باز و بسته شده و به خوبی چفت شوند. در این صورت می توانید مطمئن باشید که کلاسور شما می تواند از کاغذهایتان مراقبت کند.

انواع کلاسور A4

در هنگام خرید کلاسور A4، با انواع مختلفی مواجه می شوید. برخی ویژگی ها مانند جلد نسبتا سخت و ضد آب و حلقه فلزی در تمامی کلاسورها یکسان است. اما تفاوت های جزئی در تولید کلاسور A4 وجود دارد که بهتر است پیش از خرید با آن ها آشنا شوید:

خرید کلاسور

کلاسور A4 چهار حلقه اورجینال سهند

کلاسور A4 چهار حلقه اروجینال از برند سهند، از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است. این جنس جلد بسیار سبک است، به هیچ عنوان خش نمی خورد و می توان آن را شست! کلاسور 4 حلقه اورجینال سهند، همانطور که از نامش پیداست، مجهز به 4 حلقه فلزی با روکش نیکل است. این حلقه ها کیفیت بسیار خوبی دارند و در عین استحکام بالا می توانند به راحتی باز و بسته شوند. داخل این کلاسور A4 می توان تا 550 عدد برگه 70 گرمی قرار داد.

کلاسور A4

کلاسور A4  چهار حلقه استریپ سهند

کلاسور A4 سهند مدل چهار حلقه استریپ، از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است. با این تفاوت که جنس آن حالتی خط دار دارد که با دست کشیدن بر روی آن احساسش خواهید کرد. 4 حلقه کلاسور A4 مدل استریپ از جنس فلز با روکش نیکل ساخته شده اند. کاملا ضد زنگ هستند و مقاومت خوبی در طولانی مدت نشان خواهند داد. به این صورت که محکم هستند و در عین حال به نرمی باز می شود.

کلاسور A4 دو حلقه متالیک سهند

کلاسور A4 دو حلقه متالیک از برند سهند، با جلد ضد آب، ضد خش و قابل شستشو پلی‌ پروپیلن ساخته شده است. این کلاسور سبک است و کاملاً دوست دار محیط زیست می باشد، چرا که می تواند مجددا بازیافت شده و به چرخه مصرف بازگردد. کلاسور دو حلقه متالیک سهند، مجهز به دو حلقه فلزی با روکش نیکل است که ضد آب بوده و به خوبی چفت می شود. محافظت از کاغذهای شما توسط این کلاسور A4 به خوبی انجام خواهد شد.

کلاسور A4

ممکن است فکر کنید که با پانچ کردن کاغذ برای قرار دادن آن داخل کلاسور A4 به هر حال باعث خراب شدن آن شده اید. اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. چرا که می توانید به راحتی کاغذ خود را ابتدا داخل یک کاور A4 قرار داده و سپس داخل کلاسور بگذارید. به این صورت، از کاغذتان در برابر دیگر عوامل مخرب محیطی مانند رطوبت نیز محافظت کرده اید. برای خرید کلاسور A4 تنها کافی است تا به فروشگاه اینترنتی سهند مراجعه کرده و انواع و اقسام کلاسور A4 را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *