مقالات

همه چیز درباره تخته شاسی کلاسوری

تخته شاسی

معرفی تخته شاسی

همه ما به چیزی مثل تخته شاسی نیاز داریم. چه بخواهیم از آن به عنوان زیردستی استفاده کنیم، چه بخواهیم روی آن طراحی‌مان را انجام دهیم یا اگر سراغ تخته شاسی کلاسوری سهند برویم، بتوانیم کارهای متنوع و مختلفی با آن انجام بدهیم. هدف از ساخت ابزاری مثل تخت شاسی کلاسوری یا جاکتابی، تسهیل اموری است که فرد ممکن است در اداره، محل کار یا دانشگاه با آن سر و کار داشته باشد. شما به هر حال نیاز خواهید داشت سر کلاس دانشگاهتان، جزوه‌ها را تند بنویسید و برای رسیدن به این مقصود، باید از سطح زیر کاغذتان مطمئن باشید. یکی از اولین چیزهایی که محصول سهند را از دیگران متمایز می‌کند این است که همه این محصولات که برند سهند آن‌ها را می‌سازد، جلد دارند و با کمک آن از محتویات داخلش محافظت می‌کند.

معرفی اجمالی تخته شاسی کلاسوری سهند

زیردستی یا تخته شاسی کلاسوری سهند این امکان را به شما می‌دهد تا کاغذهایتان را درونش قرار بدهید و با کمک جلدی که دارد به خوبی از آن‌ها محافظت کنید. 4 نوع مختلف هست که این تخته شاسی‌ها در آن‌ها تولید می‌شود و بسته به این که چه نیازی داشته باشید و دنبال برطرف کردن چه مشکلاتی باشید، به کارتان خواهد آمد. تخته شاسی کلاسوری اداری مدل آفیس، تخته شاسی اکسپندینگ، تخته شاسی دور دوزی و تخته شاسی سمیناری از انواع محصولاتی است که برند سهند آن‌ها را تولید و عرضه می‌کند. همه محصولات موجود در این شرکت از مواد اولیه مرغوب و باکیفیتی ساخته می‌شوند. اگر بخواهیم جزئیاتی در ارتباط با آن بگوییم، این می‌شود که همه تخته شاسی‌های کلاسوری سهند دارای پرچ محکم بوده و جلد دارند و در عین حال همه‌شان مثل کتاب باز و بسته می‌شوند و مجهز به گیره‌های محکمی هستند. در ادامه هر کدام از این محصولات را به صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد.

تخته شاسی

یک | تخته شاسی کلاسوری آفیس

در میان دسته زیردستی‌ها که بگردید، مهم‌تر از تخته شاسی کلاسوری آفیس پیدا نمی‌کنید. مناسب برای نوشتن و طراحی است و به طور خاص روی کارکرد اصلی خود، تمرکز دارد و مثل دیگر تخته‌های شاسی سهند نیست. از تفاوت‌های این محصول با دیگر انواع آن می‌توان به محکم بودن و همچنین خم نشدن آن اشاره کرد. ماده اولیه به کار رفته در تولید این محصول پلی‌پروپیلن ضخیم بوده و همین موضوع هم باعث شده تولیدکنندگان آن تنها روی یک ویژگی اصلی یعنی سهولت در نوشتن، از آن استفاده بکنند. جنس آن به طور کامل از پلاستیک بوده و هیچ کجای این محصول نمی‌توانید پارچه یا چیزی از این جنس پیدا کنید. گیره نصب شده روی آن نیز، فلزی بوده و برای گرفتار کردن کاغذ از آن استفاده می‌شود. رنگ‌های مختلف تخته شاسی آفیس باعث شده تا دستتان حسابی در انتخاب باز باشد و بتوانید کاغذ A4 و کوچک‌تر از آن را رویش قرار دهید و به کارتان برسید.

تخته شاسی

دو | تخته شاسی اکسپندینگ

شما از یک تخته شاسی چه انتظاراتی دارید؟ می‌خواهید روی آن راحت بنویسید، نه؟ این مژده را به شما می‌دهیم که تخته شاسی اکسپندینگ سهند فقط یک زیردستی نیست بلکه یک اکسپندینگ فایل هم هست. ترکیبی از دو محصول پرکاربرد، خدمت شما! هنگام استفاده از این محصول، امکان زیادی برای قرار دادن مدارک و کاغذهایتان را دارید و به سادگی می‌توانید آن‌ها را با خودتان جابجا کنید. زیردستی اکسپندینگ سهند دور دوزی برزنتی دارد و گیره آن از فلزی محکم درست شده است. با داشتن این محصول هم می‌توانید زیردستی همراهتان داشته باشید و هم همه جزوات یا مدارک مهمی که نیاز دارید را با خودتان حمل کنید. وزن سبکی که دارد باعث می‌شود هیچ چیزی حس نکنید. تازه این همه‌اش نیست، یک جیب زیپ دار کوچک هم روی این تخته شاسی تعبیه شده که کاربردش را به خودتان می‌سپاریم!

تخته شاسی

سه | تخته شاسی کلاسوری سمیناری

شرکت مهمی هستید که به طور مستمر در حال برگزاری سمینار و همایش است؟ هر 6 ماه یک بار مراسم مهمی دارید و می‌خواهید کاری کنید، شرکت‌کننده‌ها، شما را از خاطرشان نبرند؟ راه‌حل همینجاست. به هرکدامشان این تخته شاسی کلاسوری سمیناری را هدیه دهید. شما این امکان را دارید تا روی آن محتوای تبلیغاتی خود را چاپ کنید و کارت ویزیت یا سی دی مراسم را درونش قرار بدهید. حتی می‌توانید ابتدای مراسم به همراه بروشوری، این زیردستی را به افراد بدهید. درست مثل چند محصول قبلی که معرفی کردیم، گیره این محصول هم پرچ شده و فلزی است و رنگ‌هایی که می‌توانید آن را پیدا کنید، سرمه‌ای، طوسی، سبز متالیک و مشکی است. از نکات ظریف و شیک این زیردستی می‌توان به دوخت برزنتی آن اشاره کرد.

چهار | تخته شاسی معمولی

بعد از معرفی انواع تخته شاسی‌های عجیبی که بالاتر معرفی کردیم و بسیار هم کاربردی بودند، این مورد کاملاً معمولاً است. فقط این ویژگی را دارد که مثل کتاب باز و بسته می‌شود و می‌توانید لای آن کاغذهایتان را بگذارید تا خراب نشوند و آسیب جدی نبینند. قطع کاغذهایی که می‌توانید روی این تخته شاسی بگذارید، A4 بوده و قاعدتاً امکان قرار دادن کاغذ با قطع کوچک‌تر را هم خواهید داشت. از نکات ظریف و زیبای این محصول، دور دوزی برزنتی آن است و در عین حال رنگ متالیکی که در ساخت آن به کار رفته است. گیره متصل به تخته شاسی پرچ شده و محکم است و در عین حال از فلز ساخته شده تا اطمینان شما را برای نگه داشتن کاغذهایتان چند برابر کند. جلد این محصول مشابه باقی محصولاتی که بالاتر معرفی کردیم از پلی‌پروپیلن است.

تخته شاسی

معطل نکنید، همین حالا سفارش دهید!

در این مطلب از وبلاگ سهند به معرفی انواع تخته شاسی کلاسوری آن پرداختیم و در عین حال سعی کردیم جزئیات مهمی را درباره تک تکشان بنویسیم. این که نیازتان چیست و قرار است چه انتظاری را با استفاده از این محصول برآورده کنید، تعیین کننده این است که کدامشان را انتخاب خواهید کرد. درنتیجه اگر انتخابتان را پس از مقایسه انواع محصولات بالا، قطعی کردید، سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید و تنها با پرداخت مبلغی منصفانه و اندک، چیزی که می‌خواهید را سفارش دهید. طبیعی است اگر تعداد سفارش محصولتان بالا باشد، تخفیف خواهید گرفت و این‌طوری برایتان به صرفه‌تر خواهد شد. پس حتماً به خرید این تخته شاسی‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی فکر کنید. شما امکان زیادی دارید تا در خاطر دیگران بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *