مقالات

پاکت ملخی چیست | علت نام‌گذاری پاکت ملخی

پاکت ملخی

معرفی پاکت ملخی و انواع آن

پاکت نامه یا پاکت ملخی، ابزاری است ساده و در عین حال کاملاً کاربردی که می‌توانید از آن برای نگهداری یا آرشیو مدارک و اوراق استفاده کنید. همچنین با برچسب‌گذاری انواع پاکت‌ها می‌توانید آن‌ها را به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی کنید. تنها کاربرد پاکت ملخی همان چیزی نیست که من و شما میدانیم. طیف استفاده از این محصول به حدی گسترده است که هم آن استفاده ساده حمل و جابجایی کاغذ را بر عهده دارد و هم به عنوان آرشیو کننده‌ای حرفه‌ای از آن استفاده می‌شود. دسته‌بندی پاکت‌های مختلف، بر اساس جنس کاغذ، طرح، شفاف یا غیر شفاف بودنشان است و در عین حال مهم‌ترین امکان تقسیم‌بندی آن‌ها، سایزشان است. برند سهند انواع پاکت‌های ملخی را در کنار پاکت‌های دیگر تولید می‌کند. در ادامه به معرفی پاکت ملخی خواهیم پرداخت.

پاکت ملخی چیست؟ مختصر و مفید!

پاکت ملخی یکی از انواع پاکت‌هایی است که تولید می‌شود. سایز این پاکت 23/5 در 10/5 بوده و می‌توانید روی آن چاپ تمام رنگی یا تک رنگ انجام دهید. همچنین می‌توانید رنگ‌های مختلفی را پیدا کنید که این پاکت در آن‌ها تولید می‌شود. دری که برای پاکت ملخی طراحی می‌شود شکل و شمایل مختلفی دارد. لبه صاف، لبه تیز، لبه گرد و لبه ذوزنقه از انواع اشکالی است که در آن تولید می‌شود. جنس پاکت ملخی نیز متفاوت است. این جنس تأثیر بسیار زیادی روی وزن پاکت می‌گذارد. مثلاً می‌توانید نوع 70 گرمی، 80 گرمی، گلاسه 120 گرمی، 150 گرمی یا حتی 200 گرمی آن را پیدا کنید. از مراکزی که بیش‌ترین استفاده را از پاکت ملخی می‌کنند می‌توان به شرکت‌ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات و دفترخانه‌ها اشاره کرد. هم امکان چاپ افست روی پاکت ملخی برایتان فراهم است و هم چاپ ریسو. هزینه چاپ ریسو به مراتب برایتان منصفانه‌تر تمام می‌شود تا چاپ افست! البته باز به انتخاب شما برمی‌گردد. برویم ببینیم برند سهند چه نوع پاکت‌هایی برای فروش دارد.

پاکت ملخی

الف | پاکت دکمه دار SP

سایز این پاکت دکمه دار که تولید برند سهند است، کمی بزرگ‌تر از کاغذ A4 است تا به راحتی درون خود این نوع کاغذ را جای دهد. تقریباً می‌توانید 50 عدد برگه A4 را درون این پاکت قرار بدهید بدون این که به آن آسیبی برسد. از ویژگی‌های این پاکت می‌توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد که دست شما را در انتخاب حسابی باز گذاشته است. از آبی، زر، بنفش، سفید و قرمز گرفته تا نارنجی و سبز، از جمله رنگ‌هایی است که این پاکت را می‌توانید پیدا کنید. حالا بسته به سلیقه‌ای که دارید می‌توانید انتخاب کنید یا این که از هر رنگ یک پاکت بخرید و مدارک و اوراقتان را بر اساس رنگ، دسته‌بندی کنید. این‌طوری همه چیز نظم بیشتری هم پیدا می‌کند. جنس بدنه این پاکت به شکلی است که خط و خش نمی‌گیرد و بسیار مقاوم است. محتویاتش از بیرون نیز مرئی نیست و مثل بیشتر محصولات مرغوب سهند، این پاکت‌ها نیز از پلی‌پروپیلن ساخته شده‌اند که سبک و در عین حال انعطاف‌پذیر هستند.

ب | پاکت دکمه دار با جای کارت و خودکار

یکی دیگر از انواع پاکت‌هایی که شرکت سهند تولید می‌کند، پاکت دکمه داری است که روی آن جای کارت و خودکار تعبیه شده است و از این حیث، کاملاً ویژه است. جیب طلقی روی آن کوچک بوده و می‌توانید در آن کارت ویزیت خودتان را قرار دهید و به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی در مراسمی خاص آن را به شرکت‌کنندگان در مراسم اهدا کنید. در عین حال این امکان را دارید تا روی کارتی که می‌توانید درون جای کارت پاکت بگذارید، توضیحاتی بدهید برای کسی که قرار است اوراق مهمی به دستش برسد. آن وقت دیگر نیازی به نگرانی نیست. شکافی هم روی این پاکت طراحی شده تا خودکارتان را درون آن قرار دهید. 8 رنگ مختلف، انتخاب‌هایی است که پیش روی شما قرار گرفته و از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده این محصول، نوع دکمه‌ای است که روی آن قرار گرفته چرا که نه سفت است و نه نرم. به هیچ عنوان هم پس از چند بار استفاده هرز نمی‌شود و از بین نمی‌رود.

پ | پاکت دکمه دار دو رنگ دیاموند

گل سر سبد پاکت‌هایی که سهند تولید می‌کند، پاکت دکمه دار دو رنگ آن است که از ظاهر و رنگ زیبایی ساخته شده است. زمینه آن را می‌توانید در 8 رنگ مختلف پیدا کنید و رنگ خود پاکت هم سفید و براق است. به همین خاطر به آن پاکت دو رنگ گفته می‌شود. درهای پاکت با عاج لوزی طراحی شده‌اند و این دلیلی است برای قرار گرفتن دیاموند در انتهای اسم این پاکت‌ها و درنهایت این که درون پاکت به دلیل مات بودنش، قابل مشاهده نیست. شکافی 3 سانتی‌متری روی بدنه این پاکت، امکان قرار گرفتن خودکار را فراهم می‌کند. جنس پاکت مشابه باقی محصولات سهند، پلی‌پروپیلن بوده که خاصیتی ضد الکتریسیته دارد. یعنی نگران چسبیدن مو یا پرز و خرده ریز به آن را نداشته باشید. ویژگی مهم و حیرت‌انگیز این پاکت هم ضد اسیدی بودنش است. این یعنی قرار است حالا حالاها برایتان عمر کند.

ت | پاکت ملخی دکمه دار سهند

رسیدیم به همان پاکتی که موضوع بحثمان بود! این پاکت ملخی مناسب قرار دادن کاغذهای A4 و A5 است. همچنین می‌توانید از آن برای فرستادن نامه یا نگهداری فاکتور و رسیدها استفاده کنید. از دیگر نام‌های این پاکت، پاکت چک است چرا که به سادگی می‌توانید چک‌های دریافتی خودتان یا دسته چک خودتان را درون آن نگهداری کنید و نگران سلامت محتویات داخل پاکت نباشید. تنوع رنگی بسیار گسترده‌ای در تولید پاکت ملخی وجود دارد و این خودش ویژگی بسیار خوبی برای آن به شمار می‌رود. شما این امکان را دارید تا پاکت ملخی دکمه دار سهند را با لوگو و طراحی خودتان سفارش بدهید. جنس این پاکت نیز مشابه دیگر محصولات برند سهند از پلی‌پروپیلن بوده و ضد خش است. ضد اسیدی بودن و در عین حال ضد الکتریسیته بودن، از ویژگی‌ها مهمش است. با خرید پاکت‌های سهند، نگران چیزی نباشید.

پاکت ملخی

معطل نکنید و همین حالا سفارش دهید!

اگر همین حالا برای خرید پاکت ملخی سهند اقدام کنید می‌توانید آن را با تخفیف بسیار خوبی از طریق فروشگاه اینترنتی سهند، خریداری کنید. کافی است وارد فروشگاه اینترنتی سهند شوید و بعد از انتخاب محصولات مورد نیازتان بر اساس نیازی که دارید، آن‌ها را ثبت کنید و سپس منتظر بمانید که در خانه آن‌ها را تحویل بگیرید. در این مطلب سعی کردیم انواع مختلف پاکت‌های سهند را به شما معرفی کنیم که اگر نیازتان با دیگر انواع این پاکت‌ها برطرف می‌شد، دستتان برای انتخاب کاملاً باز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *