با اکسپندینگ فایل چه کارهایی می‌توانید بکنید؟

با اکسپندینگ فایل‌ چه کارهایی می‌توانید بکنید؟

نیاز دارید کاغذهای مهم‌تان را یک جا مرتب نگهداری کنید؟ دوست دارید پرونده‌ها و پوشه‌ها و برگه‌های مهم یا مدارک خود را طبقه‌بندی شده و مرتب و در جایی از گم شدن و پارگی حفظ کنید؟ اکسپندینگ فایل درست برای همین نیاز طراحی شده است.

اکسپندینگ فایل یک راهکار کامل و بی‌نقص برای نگهداری کاغذها و مدارک در یک جاست. شما می‌توانید آن را با خود همه جا به راحتی حمل کنید یا از آن برای جلسات و رویدادهایی استفاده کنید که نیاز است در آن برگه‌، بروشور یا جزوه‌هایی بین شرکت‌کنندگان پخش کنید.

استفاده از اکسپندینگ فایل علاوه بر اینکه به سالم ماندن مدارک شما کمک می‌کند، باعث می‌شود آن‌ها مرتب بمانند و هر بار برای یافتن یک برگه، وقت شما به جست‌و‌جو بین انبوه کاغذ نگذرد.

یاد بگیرید که چطور با اکسپندینگ فایل مرتب شوید!

اگر خانه‌دار هستید، ملزومات خانه را تهیه می‌کنید، کسب‌و‌کاری دارید، دانشجو و دانش‌آموز هستید، حتی در دنیای تکنولوژی‌زده امروز، هنوز هم با کاغذ و برگه و مدارک سرو کار دارید. هنوز هم کاغذها از لای در خانه به داخل انداخته می‌شوند و هنوز هم معلم از شما تکالیف روی کاغذ می‌خواهد و هنوز هم سند خانه و اتوموبیل شما، اسناد بیمه و بانک و… یک برگه کاغذ هستند که شما باید از آن‌ها خوب مواظبت کنید.

گذاشتن کاغذها توی کشوی میز یا کابینت یک راه نگهداری کاغذها و مدارک است. جمع کردن مدارک و کاغذهای مهم در یک جا به نظر راهی منطقی برای نگه داشتن آن‌هاست. اما هشدار می‌دهیم که جمع کردن همه کاغذها یک جا در طولانی مدت یک سیاهچاله درست می‌کند! موقعی که لازم است به یک برگه کاغذ مراجعه کنید، یافتن آن بین این همه برگه شما را کلافه خواهد کرد.

چه کار کنیم که از گرفتاری گم شدن و مدفون شدن کاغذها و مدارک خلاص شویم؟ پاسخ این سؤال این است: یک ابزار ساده به نام اکسپندینگ ‌فایل. با این ابزار آن‌ها را روی هم نمی‌گذاریم بلکه کنار هم در برگه‌های آلبوم‌وار اکسپندینگ فایل قرار می‌‌دهیم. یک کار ساده که می‌تواند تبدیل به عادت شود.

 

ما در شرکت سهند انواع مختلفی از اکسپندینگ فایل‌های کارا و ارزشمند را در رنگ‌ها، سایزها و طرح‌های گوناگون تولید کرده‌ایم تا پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه‌ای باشیم. جلد پلاستیکی پلی‌پرو‌پیلن اکسپندینگ فایل‌های سهند محکم و مقاوم است. برگه‌های داخلی از جنس پلاستیکی شفافی هستند که به خوبی از مدارک شما محافظت می‌کنند.

جنس تولیدات ما از پلی‌پروپیلن باکیفیت و بادوام است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های سهند از نزدیک ببینید که کدام یک از اکسپندینگ‌ فایل‌های ما مناسب نیاز شماست. اگر هم طرفدار خرید آنلاین هستید، به راحتی و با چند کلیک می‌توانید محصولات سهند را بررسی و اکسپندینگ فایل مناسب کاربرد خود را انتخاب کنید.

 

 

مطالب مرتبط