خرید اکسپندینگ فایل

با خرید اکسپندینگ فایل به راحتی نظم بیافرینید

با خرید اکسپندینگ فایل به راحتی نظم بیافرینید

اگر کلمه اکسپندینگ فایل برای شما آشنا است پس باید با کاربرد آن هم آشنا باشید. اگر با خرید اکسپندینگ فایل برای همیشه به مدارک و کاغذهای باارزش خود نظم داده‌اید و خیالتان راحت شده است، می‌دانید که این ابزار ساده چقدر می‌تواند کمک‌کننده باشد.

حالا، به جای انباشتن کاغذها در کشو، با خرید اکسپندینگ فایل، کاغذها را درون پوشه‌های نازک متصل به هم سر می‌دهید و یک نظم‌دهنده قابل حمل مدارک می‌سازید. می‌توانید به هر یک یا به دسته‌ای از این پوشه‌ها تگ بچسبانید و روی آن موضوع یا دسته آن‌ها را بنویسید. البته توصیه ما این است که کاغذها جزوه‌ها و مدارکی که بی‌ارزش هستند و لازم نیست نگهداری شوند را هر چه سریع‌تر دور بریزید تا با ارزشمند‌ها قاطی نشود و تلی از کاغذ درهم و برهم بسازد.

اما گاهی برخی از وسایل و ابزارها کاربردهایی دارند که ما به آن فکر نکرده‌ایم. اینجا قصد داریم کاربرد‌هایی از اکسپندینگ فایل را نام ببریم که شاید کمی از کاربرد سرراست آن فاصله دارد. شما هم اگر از این وسیله راهگشا استفاده کرده‌اید و راه استفاده جدیدی برای آن دارید، با ما در کامنت‌های همین مطلب در میان بگذارید.

اگر هم همین حالا و با خواندن این مطلب با این وسیله آشنا شدید، می‌توانید در فروشگاه اینترنتی محصولات سهند گشتی بزنید و اگر این ابزار مفید را برای خود کاربردی یافتید، همین حالا برای خرید اکسپندینگ فایل مناسب خود اقدام کنید.

اکسپندینک فایل‌های زیادی در بازار موجود است. موقع خرید اکسپندینگ فایل دقت کنید که اگر می‌خواهید آن را روی میز، توی قفسه یا روی شلف‌های باز نگه دارید، به ظاهر آن هم توجه کنید. وقتی قرار است اکسپندینگ فایل شما توی گنجه و کمد نباشد، باید به اندازه کافی برای در معرض دید قرار گرفتن جذاب باشد.

اکسپندیگ فایل‌ها نسبت به ابزارهای مشابه کمترین فضا را اشغال می‌کنند و به آسانی قابل حمل و جابه‌جایی هستند. خرید اکسپندینگ فایل می‌تواند به عنوان یک راه‌حل کوتاه مدت برای سازماندهی به کاغذهایی که روزانه به دستمان می‌رسند هم عمل کند.

چند نکته کوتاه درباره دلایل خرید اکسپندینگ فایل

اکسپندینگ‌ فایل‌های معمولی تعداد برگ‌های مختلف و برچسب‌هایی برای دسته‌بندی زمانی یا موضوعی برگه، جزوه، فیش، رسید، مدرک و.. دارند. با چسباندن یک لیبل روی پوشه‌ها آن‌ها را دسته‌بندی و برای بازیابی آماده می‌کنید.

اینجا نکته‌هایی برای خرید اکسپندینگ فایل و کاربرد آن در خانه یا محل کار می‌خوانید.

خرید اکسپندینگ فایل برای کاربردهای خانگی

برای دعوت‌نامه‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی و پاسخ به دعوت‌نامه و نامه

رسیدهای خرید در دسته‌بندی‌های طبقه‌بندی شده بر اساس فروشگاه یا نوع خرید مثل: لباس و لوازم جانبی، وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی و تجهیزات منزل، هدایا و اشیاء دکوراتیو

منوهای سرویس‌های بیرون‌بر

کاغذهای مربوط به مدرسه کودکان

کتابچه راهنمای لوازم منزل

گواهی گارانتی وسایل خریداری شده

رسیدگی به تعمیرات و سرویس خودرو

مدارک پزشکی

خرید اکسپندینگ فایل برای دفتر کار

اسناد پرداختی و پرداخت نشده

اسناد استخدامی

اضهارنامه‌ها و صورت‌حساب‌های مالی

اسناد وام یا اجاره‌نامه

اسناد سهام

اطلاعات کارت‌های اعتباری

قبض‌های تلفن، آب و انرژی

اسناد بیمه

اسناد مالیاتی

رسیدهای اداری

گارانتی، دفترچه راهنما و رسید خرید تجهیزات اداری

سی‌دی‌های برنامه‌های کامپیوتری

و… .

مطالب مرتبط