پاکت A5

همه چیز درباره خرید پاکت A5

معرفی کامل پاکت A5

احتمال این که این روزها برای کسی نامه بنویسید، خیلی کم است، نه؟ آن‌قدر تکنولوژی پیشرفت کرده که ترجیح می‌دهید برایش پیامک بفرستید یا تماس بگیرید. اما هنوز که هنوز است برخی کارهای اداری‌مان را مجبور هستیم با کاغذ انجام دهیم. از نگهداری و مراقبت از اسناد مهم گرفته تا جابجایی و حمل آن‌ها! حتی گاهی برای این که هر چیزی جای مخصوص خودش را داشته باشد، آن‌ها را به دسته‌های مختلف تقسیم می‌کنید. برای دسته‌بندی اوراق و مدارک هم می‌شود از زونکن‌های مختلف استفاده کرد و اگر حجم کاغذها کم باشد، می‌شود سراغ پاکت رفت. در این مطلب از وبلاگ سهند قرار است درباره پاکت A5 برایتان بنویسیم و در عین حال از این بگوییم که پاکت‌های دیگری که شرکت سهند تولید می‌کند، چه ویژگی‌هایی دارد و از چه نظر از یکدیگر متمایز می‌شوند.

نگاهی اجمالی به پاکت A5

احتمالاً وقتی درباره پاکت حرف می‌زنیم، صرفاً یک کار ساده به خاطر هرکس می‌آید. آن هم ارسال نامه! البته که کاربرد پاکت، به مراتب بیشتر از ارسال نامه است. از پاکت A5 به طور خاص هم می‌شود برای نگهداری کاغذ استفاده کرد و هم برای جابجایی یا آرشیو آن! این یعنی پاکت، به تنها ابزاری است که استفاده‌های متنوعی از جمله ساده و حرفه‌ای می‌شود از آن کرد. تنوع پاکت‌ها نیز بسته به طرح، جنس کاغذ و سایزی که در آن تولید می‌شود، متفاوت است. مثلاً همین پاکت A5 که موضوع صحبتمان است را می‌توانید هم به صورت دکمه دار خریداری کنید، هم شکاف دار و هم در طرح‌ها و شکل‌های متنوع! جدای از کاربردهایی که بالاتر درباره‌شان گفتیم، می‌توانید از آن به عنوان هدیه‌ای مناسب برای مراسم‌های مختلفی مثل سمینارها یا همایش‌ها استفاده کنید. اینجور چیزها، که برای آدم‌ها کاربردی هستند، باعث می‌شود همیشه شما را به خاطرشان بسپارند.

پاکت A5

انواع پاکت‌های سهند را بشناسید!

در ادامه می‌خواهیم به معرفی انواع پاکت‌هایی که شرکت سهند تولید می‌کند بپردازیم و در انتها ببینیم پاکت A5 از چه ویژگی‌هایی برخوردار است و وجه تمایز آن با دیگر انواع پاکت‌ها در چیست. چنین قیاسی به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید خرید کدام یک از این پاکت‌ها می‌تواند در برطرف ساختن نیازتان راهگشا باشد.

یک | پاکت سمیناری سایز F

اگر مدیر شرکت هستید یا مدیریت خلاق مجموعه‌ای را به عهده دارید که مسئولیت برگزاری سمینار و همایش‌ها هم بر روی دوش شماست، به شما پیشنهاد می‌کنیم به عنوان هدیه تبلیغاتی، حتماً به پاکت سمیناری فکر کنید. این محصول درست مثل دیگر پاکت‌های سهند، دارای دکمه بوده با این تفاوت که یک طلق روی آن قرار دارد که می‌توانید سی دی هم درون آن قرار دهید. البته این را هم بگوییم که وقتی پاکت را ببندید به هیچ عنوان وجود سی دی، مشخص نمی‌شود. این یعنی در عین حال که ظاهر زیبا و شیکی دارد، می‌توانید سی دی هم درونش قرار بدهید. از انواع رنگ‌هایی که در آن تولید می‌شود می‌توان به سرمه‌ای، زرشکی، طوسی و مشکی اشاره کرد. جنس پاکت سمیناری از پلی‌پروپیلن بوده و بسیار مقاوم است. همچنین خیالتان از بابت خراب شدن یا پوسیدگی محصول راحت باشد چرا که به این سادگی‌ها قرار نیست آسیبی به پاکت یا محتویات داخل آن برسد. درنهایت همین را بگوییم که مهم‌ترین ویژگی این پاکت، امکان چاپ تبلیغاتی روی آن است.

دو | پاکت دکمه دار دوبل

از دیگر انواع پاکت‌های سهند می‌توان به پاکت دکمه دار دوبل آن اشاره کرد که جیبی اضافه روی آن تعبیه شده است. به این معنا که شما یک پاکت می‌خرید که دو جیب دارد. جیب اصلی این پاکت می‌شود همانی که با دکمه بسته می‌شود و جیب بعدی هم به کمک زبانه‌ای روی پاکت قرار می‌گیرد و نمی‌گذارد کاغذ از آن بیرون بیفتد. این پاکت را می‌توانید در انواع رنگ‌های مختلف یعنی ترکیب رنگ سفید با 8 رنگ دیگر خریداری کنید. تنوع رنگی پاکت به حدی است که دستتان را حسابی باز می‌گذارد و می‌توانید از سلیقه خودتان کمک بگیرید. این که دو جیب جداگانه دارد، این فضا را برایتان فراهم می‌کند که اوراق مختلفی را درون آن قرار دهید. قابلیت چاپ اختصاصی از دیگر ویژگی‌های آن است و در عین حال این پاکت به هیچ عنوان در اثر خم شدن، آسیب نمی‌بیند و ضد آب است. با خیال راحت، اوراق خود را در آن نگهداری کنید و نگران چیزی نباشید.

سه | پاکت ایستاده آلفا

پاکت ایستاده سهند در سایز FC تولید می‌شود که کمی بزرگ‌تر از A4 است. این طراحی انجام شده تا کاغذ A4 به سادگی درون آن جای بگیرد و از آن خارج شود. حدوداً می‌توانید 50 برگه درون این پاکت بگذارید. تنوع رنگی بسیار خوبی در تولید این پاکت‌ها به کار رفته است. امکان این که روی این پاکت بتوانید خط و خشی وارد کنید، تقریباً غیرممکن است و در برابر آسیب بسیار مقاوم می‌باشد. از دیگر نکات مهم آن می‌توان به شفاف نبودن و مشخص نبودن محتویات داخلش اشاره کرد. رطوبت و گرد و خاک از جمله مسائلی است که به هیچ عنوان آسیبی به این پاکت وارد نمی‌کند. می‌توانید از آن در مراکز رادیولوژی، سونوگرافی، سمینار، مدرسه، دانشگاه و … استفاده کنید.

چهار | پاکت A5 دکمه دار

و اما برویم سراغ پاکت A5 دکمه دار که موضوع این مطلب است. سایز این پاکت همان‌طور که گفتیم A5 بوده یعنی ابعاد آن 25 در 18/5 است. در 8 رنگ مختلف تولید شده است که دستتان را برای انتخاب و خرید حسابی باز می‌گذارید. می‌توانید از آن برای نگهداری، آرشیو و همچنین جابجایی مدارک، اوراق و اسنادی با سایز A5 استفاده کنید. کارهای تبلیغاتی از جمله کارهای مهمی است که می‌توانید با استفاده از این پاکت انجام دهید. همچنین سهند این فرصت را در اختیار خریداران محترم گذاشته که در صورت نیاز، لوگوی اختصاصی برندشان را روی آن چاپ کنند.

پاکت A5

حالا از میان این پاکت‌ها، انتخاب کنید!

در این مطلب به طور خاص سعی کردیم درباره پاکت A5 برایتان بنویسیم و بگوییم چه ویژگی‌هایی دارد. در عین حال برای این که درباره این پاکت اطلاعات بیشتری کسب کنید، آن را در قیاس با دیگر پاکت‌های سهند معرفی کردیم و درباره انواع پاکت‌هایی که این شرکت تولید می‌کند نیز اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. برای خرید، تنها کافی است سری به فروشگاه اینترنتی سهند بزنید و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. ظرف مدت زمان کوتاهی، این محصول دم در خانه‌تان خواهد بود. به همین سادگی!

مطالب مرتبط