چرا باید لوازم تحریر فانتزی بخریم؟

چرا لوازم تحریر فانتزی بخریم؟

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که سال‌هاست نیاز مستقیمی به لوازم تحریر ندارید ولی هنوز لوازم تحریر می‌خرید، حتماً این سؤال برایتان پیش آمده که چرا؟ چرا لوازم تحریر فانتزی هنوز اینقدر برای شما جاذبه دارد؟ یک مجموعه پاک‌کن فانتزی رنگارنگ که شکل شخصیت‌های کارتون محبوب زمان بچگی‌تان هستند، در کشوی میز شما چه‌کار می‌کند و چه استفاده‌ای از آن می‌کنید؟

لوازم تحریر فانتزی هم مثل لباس است. شاید با یک جامدادی ویژه یا دفترچه یادداشت متفاوت می‌خواهیم روی بقیه اثر بگذاریم. اگر دوست دارید لوازم تحریر فانتزی داشته باشید که همه با دیدن آن‌ ذوق می‌کنند و جذبش می‌شوند، باید به جزئیات توجه کنید.

جزئیات یک دفتر یادداشت مثل جنس و کیفیت کاغذ آن، طرح جلدش است و حس کلی که ایجاد می‌کند. آیا بامزه است؟ طرحی بازیگوشانه دارد؟ طراحی خوبی دارد که ذهن را قلقلک می‌دهد؟

به هر حال درست است که شما لوازم تحریر فانتزی را برای دلخوشی می‌خرید ولی گاهی هم لوازم تحریر را برای کاربردی تهیه می‌کنید. خوب است به این کاربرد هم توجه کنید و ببینید آیا لوازم تحریر فانتزی که می‌خرید با هدفی که برای خریدش دارید، متناسب است یا خیر.

عموماً هدف تمام لوازم تحریری که برای بزرگسالان طراحی و تولید می‌شوند، کاربردهای اداری و برای استفاده کارمندان است. طراحی اغلب لوازم تحریر اداری استاندارد هم، ساده، خسته‌کننده و یکنواخت است. آن‌ها اکثراً برای فروش عمده به ادارات و سازمان‌ها طراحی شده‌اند و خالی از ظرافت‌ طراحی‌های فردگرایانه و خاص هستند.

اگر شما دلتان لوازم تحریر فانتزی با طرح‌ها و چاپ‌های خلاقانه و جالب می‌خواهد، باید خودتان شخصاً قفسه‌های فروشگاه‌های لوازم تحریر را زیر و رو کنید و به دنبال لوازم تحریر فانتزی مخصوص به خود بگردید. لوازم تحریری که با سبک لوازم اداری معمول فاصله داشته باشد و عطش شما را به لوازم تحریر خاص برطرف کند.

معلوم است که برای رفع این خواسته‌ دلتان باید هزینه بیشتری هم بپردازید. ممکن است لوازم تحریر فانتزی از اجناس باکیفیت‌تری که هزینه بیشتری صرف مواد اولیه‌اش شده، ساخته نشده باشند ولی قیمت آن‌ها همیشه بیشتر از لوازم تحریر اداری معمولی ولی حتی باکیفیت‌تر است.

شما در واقع با  خرید لوازم تحریر فانتزی، روزهای خسته‌کننده پشت‌میز‌نشینی کارمندی خود را به زمان کمی بهتری تبدیل می‌کنید.

باز هم تأکید می‌کنیم که بامزه بودن و باحال بودن لوازم تحریر فانتزی، لزوماً به معنی باکیفیت‌تر بودن آن نیست. اگر فقط به دنبال کیفیت برتر هستید، به دنبال لوازم تحریر فانتزی نباشید.

لوازم تحریر با کیفیت برتر، عموماً لوازم تحریر برند‌های طراز اول و مشهور هستند که هر عاشق لوازم تحریری آن‌ها را می‌شناسد.

اگر گرفتاری کاری‌تان زیاد است و از تکرار و یکنواختی زندگی کاری خود خسته شده‌اید، یک گشت و گذار در فروشگاه لوازم تحریر و خرید لوازم تحریر فانتزی که برای شما جذاب است، می‌تواند کمی حس شما را به میز کار و دفتر کارتان عوض کند.

شاید هم در میان دریای لوازم تحریر تازه و خلاقانه‌ای که هر بار در فروشگاه‌های لوازم تحریر ما را غافلگیر می‌کنند، لوازم تحریری بیابید که زندگی کاری‌تان را زیر و رو کند. مثل یک دفتر برنامه‌ریزی که به شما نظم کاری جدیدی هدیه دهد.

مطالب مرتبط