کاربردهای کیف طلقی

چرا باید کیف طلقی بخریم؟

اگر از دانشجویان و کارمندانی هستید که به دنبال یک کیف ساده و در عین حال کاربردی و بدردبخور می‌باشید، کیف طلقی یا کیف سمیناری شفاف یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما خواهد بود.

 معرفی 5 کاربرد کلیدی کیف طلقی

خرید کیف همیشه امری چالش‌برانگیز محسوب می‌شود، علی‌الخصوص زمانی‌که بخواهید مختص یک فعالیت مستمر و خاص، خریدی هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید. در این مقاله تصمیم داریم شما را با کاربردهای مهم کیف طلقی سهند آشنا کنیم.

1. برای حمل برگه‌ها و پوشه‌ها کاملاً ایده‌آل است.

کیف طلقی نوعی کیف سمیناری شفاف است که همه دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان می‌توانند از آن برای حمل برگه‌ها، پوشه‌ها و اسنادشان استفاده کنند.

کیف طلقی با جداکننده‌های رنگی
روی انواع کیف طلقی، قفلی ساده تعبیه شده که از اسناد و دفاتر شما حین جابجایی، محافظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد چیزی به سادگی از آن بیفتد و خارج شود. شما با خیال راحت می‌توانید، دفاتر، برگه‌ها و اسناد مهم‌تان را در این کیف‌ها قرار دهید.

2. ظاهری ساده و در عین حال، محبوب و پرطرفدار دارد.

کیف طلقی به لحاظ طراحی بسیار ساده و کاربردی، ساخته‌شده و با ارائه حسی نوستالژیک و لذ‌ت‌بخش، همراه با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت، با ظاهر شفاف و نیمه‌شفاف‌شان، از بهترین و محبوب‌ترین انواع کیف برای دانشجویان و کارمندان به شمار می‌رود. علت محبوبیت انواع کیف طلقی، علاوه بر زیبایی، کارآمدی و کاربردی بودن، به فراجنسیتی بودن آن هم برمی‌گردد که آن را در هر طرح و رنگی برای آقایان و بانوان به ایده‌آل‌ترین خرید بدل می‌کند.

3. از مواد باکیفیت و بادوام پلاستیکی ساخته می‌شود.

انواع کیف طلقی از جنس پلاستیک‌های شفاف، بی‌رنگ و به صورت نیمه‌مات و روشن در رنگ‌بندی‌های مختلف تولید می‌شود و اطراف آن به طور کامل دوردوزی شده و به جذابیت و زیبایی اضافه کرده است.

کیف طلقی در رنگ‌های مختلف
وجود قفلی محکم و استاندارد در کنار دسته‌ای محکم نیز از دیگر برتری‌های کیف طلقی هستند. در تولید انواع کیف طلقی از باکیفیت‌ترین پلاستیک‌های موجود استفاده شده و دربرابر نفوذ آب بسیار مقاوم می‌باشند.

4. به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌توان از آن استفاده کرد.

به عنوان یک هدیه تبلیغاتی با تاثیرگذاری فراوان در قالب یک پکیج برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند، کیف طلقی شفاف با محتویات داخل آن می‌تواند در ذهن مخاطبانش در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری ویژه ماندگار شود. شما از این نوع کیف‌ها با توجه به رنگ‌بندی که دارند یا لیبل‌های رنگی قرارداده‌شده بالای جداکننده‌های میانی داخل آن، می‌توانید برای بایگانی و طبقه‌بندی اسناد و مدارک‌تان استفاده کنید.

5. فضای داخل کیف، بسیار جادار و بزرگ است.

داخل یک نوع کیف طلقی یک جداره پلاستیکی پارچه‌ای تعبیه‌شده و آن را به دو قسمت جدا می‌کند. در این بخش جداکننده در برخی مدل‌ها، یک زیپ و یک محفظه دیگر برای قرار دادن اسناد، برگه‌ها و مدارک شما وجود دارد که می‌تواند برای آن دسته چیزهایی که نمی‌خواهید خیلی مشخص و در دید باشند، از آن استفاده کنید.

کیف طلقی شفاف و قرمزرنگ
انواع کیف طلقی بسیار جادار هستند و در برخی موارد قابلیت افزایش ظرفیت آن وجود دارد و از این نوع کیف‌های طلقی است که می‌شود برای طبقه‌بندی و اسناد و مدارک استفاده کرد. جادار بودن و بزرگ بودن یک کیف طلقی، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید، دفاتر، کتاب‌ها، جزوات، اسناد، پرونده‌ها و… را با خیال راحت در آن قرار دهید.
در یک سری دیگر از انواع کیف طلقی، بخشی در پشت کیف تعبیه‌شده و صرفاً جلوی کیف از پلاستیک شفاف ساخته‌شده و از پشت آن می‌توان برای نگهداری خودکار و مداد، هایلایتر، و سایر ملزومات موردنیاز در محل کار و دانشگاه استفاده کرد. انواع کیف طلقی در سایزها و اندازه‌های مختلف متناسب با سلیقه مخاطبان در طیف دانشجویان، دانش‌‎آموزان و کارکنان تولید می‌شوند.

کیف طلقی آبی از دو زاویه مختلف
اکنون که با پنج مورد از ویژگی‌های فوق‌العاده و کاربردی انواع کیف طلقی آشنا شدید، بهتر است متناسب با نیازتان در محیط کار و دانشگاه، کیف طلقی که بدان نیاز دارید را با بررسی اجمالی محصولات فروشگاه اینترنتی سهند و طیف گسترده‌ انواع کیف طلقی موجود در آن، انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مطالب مرتبط