چگونه شیلد پزشکی از ورود ویروس کرونا جلوگیری می کند.

آیا شیلد صورت سهند را میشناسید؟ آیا با ضرورت و تاثیر کاربرد آن در در مبارزه با همه‌گیری ویروس کرونا آشنا هستید؟

مدتی است که زندگی ما و مردم در سراسر جهان تحت تاثیر این پاندمی ویروسی قرار گرفته و تغییرات بزرگی در اثر همه‌گیری ویروس کرونا رخ داده است. مردم به اجبار در خانه مانده‌اند یا تنها برای کارهای ضروری بیرون می‌روند.

اما افرادی هم در این میان مجبور هستند کار کنند و کار آن‌ها نمی‌تواند در خانه و به صورت دورکاری انجام شود. کادر درمان در راس این حرفه‌هاست و افراد مشغول مراکز درمانی از همه بیشتر در معرض خطر هستند.

مشاغل دیگری هم هست که با ارباب رجوع سر و کار دارند و همین‌طور در خطر هستند.

افرادی که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند هم گاهی برای موارد ضروری مجبور هستند خانه را ترک کنند و با محیط بیرون ارتباط داشته باشند.

راه های زیادی در این مدت از طرف متخصصان پیشنهاد شده که افراد در خطر و در معرض ابتلا به ویروس با استفاده از آن‌ها بتوانند خود را در برابر خطر محافظت کنند. شست‌وشوی مرتب دست‌ها و استفاده از انواع ضدعفونی‌کننده‌ها یکی از این توصیه‌هاست.

استفاده از انواع ماسک‌ها و دستکش یکبار مصرف در محیط خارج از خانه هم راه‌حل بعدی محافظت در برابر ویروس کروناست.

اما برای افرادی که از نزدیک با بیماران یا با ارباب رجوع در ارتباط هستند استفاده از این تمهیدات کافی نیست. درست است که ماسک از بینی و دهان محافظت می‌کند اما چشم‌ها را بی‌دفاع می‌گذارد. به غیر از این گاهی یک لایه ماسک به تنهایی نمی‌تواند محافظ کاملی باشد.

استفاده از شیلد صورت سهند باعث می‌شود یک لایه نفوذناپذیر طلقی، حائل و محافظ صورت شما در برابر قطرات و ترشحات ناشی از عطسه، سرفه یا تنفس شخص بیمار با صورت شما قرار گیرد و مانع نشستن ذرات معلق در هوا به صورت شما شود.

شیلد صورت قبل از فراگیری کرونا هم در دندانپزشکی و دیگر مشاغل پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد داشته و برای محافظت پزشکی به کار می‌رفته است. این روزها اما برای هر کسی که به محافظت از سلامتی خود سر کار یا در محیط پر خطر اهمیت می‌دهد، وسیله‌ای ضروری تلقی می‌شود.

در همین راستا شرکت سهند اقدام به طراحی و تولید شیلد صورت سهند کرده است و آن را به بازار برای استفاده افراد در خطر ابتلای ویروس عرضه کرده است.

اگر ناچار هستید که از خانه خارج شوید و سر کار بروید یا به هر نحوی با دیگران ارتباط داشته باشید، لازم است که با رعایت اصول و استفاده از وسایل حفاظت کننده خود را ایمن کنید.

شیلد صورت سهند نسبت به استفاده از ماسک‌های معمول به تنهایی، بسیار ایمن‌تر است و در واقع وسیله‌ای محسوب می‌شود که محافظت در برابر ویروس را در کنار استفاده از ماسک تکمیل می‌کند. این شیلد طلقی شفاف، هم زمان از چشم، بینی و دهان شما محافظت می‌کند.

اگر شما در برابر عطسه، سرفه یا پاشش قطرات موقع صحبت کردن یا تنفس از سمت شخص بیمار یا ناقل ویروس قرار بگیرید، این لایه طلقی از ورود ذرات به دهان، چشم و بینی شما جلوگیری می‌کند. در صورتی‌که اگر از ماسک استفاده کنید، چشم‌های شما ایمن نخواهند بود.

شیلد سهند قابل شست‌ وشواست و می‌توانید پس از هر بار استفاده آن را بشویید و ضدعفونی کنید.

همچنین اگر از عینک طبی استفاده می‌کنید استفاده از این شیلد به صورت همزمان برای شما ممکن است.

شیلد سهند از وزارت صمت مجوز دارد و تایید شده است.

یکی از بهترین ویژگی‌های شیلد سهند نسبت به موارد مشابه آن، قابلیت حرکتی و باز و بسته شدن آن است. صفحه متحرک این شیلدها استفاده از آن‌ها بسیار آسان می‌کند.

این شیلد از نظر سایر ویژگی‌ها شبیه سایر شیلدهای مشابه در بازار اما کاملاً شفاف است و صفحه متحرک آن ویژگی خاص شیلد سهند را معرفی می‌کند. قسمت اسفنجی شیلد که روی پیشانی قرار می‌گیرد، خاصیت ضد تعریق دارد.

شیلد سهند در دو تیپ رنگی طراحی و تولید شده است. یک دسته رنگ‌های پاستلی صورتی آبی و سبز فسفری و دسته دیگر که رنگ‌های رسمی و اداری‌تر سورمه‌ای توسی و قرمز هستند.

بسته‌بندی این محصول به صورت تک عددی و تک سلفون است. این ویژگی خیال شما را بابت بهداشتی بودن و استریل بودن شیلدها راحت می‌کند.

طلق استفاده شده در ساخت این شیلدها ضخیم و بنابراین بادوام است.

از شیلد صورت سهند استفاده و از سلامتی خود در برابر خطر محافظت کنید.

با هم کرونا را شکست می‌دهیم.

مطالب مرتبط