آموزش ساخت جامدادی دخترانه

آموزش ساخت جامدادی دخترانه برای مدرسه

جامدادی دخترانه

دخترها بیشتر از پسرها دلشان می‌خواهد چیزهایی دارند را خودشان آن طور که دلشان می‌خواهد، بسازند. این روحیه بسیار خوبی است و به هیچ عنوان نباید در آن‌ها سرکوب شود. به عنوان والدین باید سعی کنید آن‌ها را مدام تشویق کنید که چنین کارهایی را انجام دهند. خودمانیم، تحصیل یعنی نوشتن و نوشتن مدام و برای چنین چیزی دخترتان به کلی ماژیک هایلایت، خودکار، مداد و چیزهایی از این قبیل نیاز دارید و برای این که همه این‌ها را فرزندتان با خودش حمل کند، البته این را هم بگوییم که کلید، پول، ضدعفونی‌کننده دست، پاک‌کن و این جور چیزها هم هست که به هر حال باید همراهشان باشد. مجموعاً برای همه این‌ها باید چیزی داشته باشند. در این مطلب می‌خواهیم به 4 شیوه مختلف، نحوه ساخت جامدادی دخترانه برای مدرسه را به شما آموزش دهیم. همراهمان باشید که کلی مسئله آموزشی برایتان داریم.

جامدادی دخترانه | نوع اول

این جامدادی از آن‌هایی است که جای زیادی دارد و می‌توانید کلی خودکار و مداد در آن قرار دهید. اگر خواستید می‌توانید ابعادش را بزرگ‌تر کنید تا جامدادی بزرگ‌تری داشته باشید. برای ساخت این جامدادی دخترانه هم می‌توانید از چرم طبیعی استفاده کنید هم چرم مصنوعی – سعی کنید سراغ چرم سنگین بروید یا اینکه از چند لایه چرم سبک استفاده کنید. برویم سراغ ساخت:

  • مرحله اول: یک مربع 25 سانتی‌متری ببرید.
  • مرحله دوم: روی چرم را به طرف خودتان بگیرید و روی میز بگذارید، سپس زیپ را به صورت پشت و رو روی لبه بالایی بگذارید و آن را بدوزید.
  • مرحله سوم: چرم را تا کنید تا به لبه دیگر زیپ برسد و سپس آن را هم به طرف دیگر زیپ، بدوزید.
  • محله چهارم: حالا این شکل استوانه‌ای که دارید را جوری روی سطح میز پهن کنید که زیپ وسط آن‌ها قرار بگیرد. سپس کناره‌ها را نیز به طور کامل بدوزید که به یکدیگر متصل شود.
  • محله پنجم: یکی از گوشه‌ها را باز نگه دارید و باقی‌اش را بدوزید. فراموش نکنید حتماً هنگام دوختن، شکافی را باز بگذارید. این کار را با همه گوشه‌ها بکنید.

تمام شد. به همین راحتی جامدادی دوخته شده است. اکنون کافی است روی چرمی آن را برگردانید. حالا می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را درون جامدادی دخترتان قرار دهید. دوخت گوشه‌ها باعث می‌شود تا به این راحتی‌ها درز جامدادی باز نشود و بتوانید مدت‌ها از آن استفاده کنید.

جامدادی دخترانه

جامدادی دخترانه | نوع دوم

حالا می‌خواهیم نحوه دوخت جامدادی دخترانه ساده و معمولی را آموزش دهیم. این جامدادی دخترانه را در هر کیفی می‌توانید بگذارید. البته این نکته درباره‌اش وجود دارد که مداد زیادی را نمی‌توانید درونش بگذارید ولی به هر حال امکان‌های زیادی به شما خواهد داد. مثلاً این که تعداد زیادی جامدادی را درون آن نگه دارید. آماده‌اید شروع کنیم؟

  • مرحله اول: اول پارچه ببرید. دو تکه پارچه 13 در 25 سانتی برای رویه و دو تکه 13 در 25 سانتی دیگر برای داخل آن. زیپی هم به قاعده 25 سانتی‌متر ببرید.
  • مرحله دوم: یک تکه پارچه داخلی را روی میز بگذارید. سپس طرفی از زیپ را به صورت پشت و رو، لبه پارچه بدوزید. سپس یک تکه پارچه رویه را به پشت روی آن‌ها قرار دهید. وقتی تکه پارچه رویه را هم به زیپ بدوزید، آن وقت یک طرف کیف تکمیل شده است.
  • مرحله سوم: حالا برای اتصال طرف دیگر جامدادی دخترانه، پارچه دیگر داخلی را به رو، روی میز بگذارید. نیمه آماده کیف را از زیپ به آن بدوزید. سپس تکه دیگر پارچه رویه را به پشت روی آن‌ها قرار دهید. پارچه را به زیپ بدوزید و متصل کنید. حالا دو طرف کیف را باز کنید طوری که زیپ وسط آن‌ها قرار بگیرد.
  • مرحله چهارم: در این مرحله باید تکه پارچه داخلی را به تکه پارچه رویه بدوزید با این فرق که به اندازه 4 سانتی‌متر را ندوخته رها کنید.
  • مرحله پنجم: حالا جامدادی را از داخل تکه پارچه داخلی و از طریق آن سوراخ بیرون بیاورید. حواستان باشد پیش از این که این کار را بکنید، گوشه‌ها را دوخته باشید. حالا جامدادی دخترانه‌تان آماده است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

جامدادی دخترانه

جامدادی دخترانه | نوع سوم

این مدل درست مشابه مدل اول ساخته می‌شود با این تفاوت که ابعادش کوچک‌تر است و دیگر این که از پارچه طرح دار برای ساختن آن بهره گرفته می‌شود. فراموش نکنید دارید جامدادی دخترانه درست می‌کنید، پس سلیقه و نظر دخترتان در ساخت این جامدادی باید در درجه اول قرار گیرد. همچنین ابعاد کیفی که دارد و در عین حال وسایلی که لازم است همراهش داشته باشد، همه و همه از نکاتی است که پیش از شروع مراحل دوخت باید در نظر گرفته شود.

جامدادی دخترانه

جامدادی دخترانه | نوع چهارم

اگر عجله دارید و دخترتان مجبورتان کرده همین حالا باید برایش جامدادی بدوزید و وقتش را ندارید از خانه بیرون بروید و یکی برایش بخرید، این مدل حسابی به کارتان خواهد آمد.

  • مرحله اول: در مرحله اول دو تکه پارچه را درست مشابه شکلی که دلتان می‌خواهد ببرید. مثلاً می‌توانید دو تکه پارچه به صورت قلبی ببرید و یک مقدار هم زیپ برای خودتان کنار بگذارید.
  • مرحله دوم: پنجره باریکی در تکه پشتی پارچه ببرید که برای قرارگیری زیپ است.
  • مرحله سوم: زیپ را از داخل پارچه بگذارید لبه پنجره و سپس گوشه‌هایش را بدوزید و تیکه اضافی آن را نیز جدا کنید.
  • مرحله چهارم: حالا دو تکه پارچه را روی هم قرار دهید و آن را بدوزید. برای این که رویه جامدادی دخترانه شما زیباتر شود می‌توانید طرحی را با نخ و سوزن روی آن بدوزید یا اسم دخترتان را با رنگی متفاوت روی آن بنویسید.

به همین سادگی جامدادی دخترانه شما آماده است.

جامدادی دخترانه

گزینه دیگری هم دارید؛ خرید آنلاین جامدادی دخترانه!

خب، در این مطلب به طور خاص به آموزش ساخت جامدادی دخترانه برای مدرسه پرداختیم. 4 شیوه مختلف ساخت جامدادی را با یکدیگر بررسی کردیم که هرکدامشان را بسته به نیازی که دخترتان دارد، می‌توانید بسازید. اما اگر حوصله این کارها را ندارید، سهند هست. فروشگاه خرید اینترنتی لوازم‌التحریر سهند، با اعتبار و کیفیتی که دارد، محصولات استاندارد و مرغوبی را عرضه می‌کند که قطعاً با یک بار خرید از آن مشتری ثابت خواهید شد. تنها کافی است وارد این فروشگاه آنلاین شوید و جامدادی دخترانه مورد نظرتان را انتخاب کنید. دیگر باید بنشینید تا آن را بیاورند دم در خانه‌تان. خیلی طول نمی‌کشد. با سهند، خرید خوبی خواهید داشت.

مطالب مرتبط