پوشه دکمه دار

انواع پاکت پلاستیکی سهند

گاهی اوقات پیش می‌آید نمی‌دانیم سند خانه را کنار سند ماشین گذاشته‌ایم یا جای دیگری کنار شناسنامه طلاهاست! در چنین شرایطی اهمیت داشتن پاکت پلاستیکی مطرح می‌شود.دست آخر باید به این نتیجه برسیم که نیاز داریم همه چیز منظم باشد. نیاز منطقی و درستی هم هست. اما برای منظم ساختن امور نیاز به ابزار مناسبش داریم. اگر دانشجو باشید، احتمالاً می‌خواهید جزواتتان سر و سامان بگیرند و اگر دانش‌آموز باشید می‌خواهید روزهایی که دو کلاس بیشتر ندارید، وسایل اضافه با خودتان حمل نکنید و اگر کارمند یا رئیس یک شرکت باشید یا اصلاً یک آدم معمولی بالغ باشید احتمالاً می‌خواهید هر کدام از مدارکتان را یک جایی بگذارید که بتوانید به موقع از آن استفاده کنید. پاکت پلاستیکی سهند این امکان را به شما می‌دهد تا با تنوع مدل و رنگش از آن بهره ببرید. همراهمان باشید تا بیشتر بگوییم.

انواع پاکت پلاستیکی

پاکت پلاستیکی چیست؟

پاکت پلاستیکی که احتمالاً با نام پاکت دکمه دار هم شناخته می‌شود، امکانی است برای نگهداری و آرشیو مدارک و جزوات! بهتر بود می‌گفتیم، ابزاری اما از آنجایی که می‌شود استفاده‌های دیگری هم از این پاکت کرد به یکی از امکان‌هایش اشاره کردیم. این که بیاییم بگوییم فلان استفاده را می‌توانید از پاکت پلاستیکی بکنید، منطقی نیست چرا که استفاده‌های این محصول بسیار متنوع می‌باشد. بسته به نیازتان می‌توانید بروید سراغش و هر کاری که دارید را با آن انجام دهید. تنوع جنس، طرح و ابعاد آن باعث می‌شود با هر نیاز احتمالی شما مطابقت داشته باشد. از B5 گرفته تا A4 و A3 از جمله سایزهایی است که دارد و کوچک‌تر از این‌ها را هم می‌توانید پیدا کنید که جلوتر برایتان خواهیم گفت. مهم این است خودتان را محدود نکنید و بسته به ابعاد آن تصمیم بگیرید چه استفاده‌ای می‌خواهید بکنید. از رنگ‌هایش هم می‌توانید برای متمایز کردن کاربری‌شان استفاده کنید.

پاکت پلاستیکی چیست؟

کاربرد پاکت پلاستیکی

بالاتر هم برایتان گفتیم که هر چه از کاربرد پاکت پلاستیکی بگوییم کم است. از آرشیو مدارک برای اداری‌ها و آرشیو جزوات برای دانشجویان گرفته تا نگهداری سند می‌تواند به کارتان بیاید. یادتان نرود کیفیت این محصول به حدی زیاد است که به‌هیچ‌عنوان این احتمالاً وجود ندارد که اوراقی که داخلش می‌گذارید آسیب ببینند یا مشکلی برایشان پیش بیاید. همچنین خیلی از سازمان‌ها از این پاکت‌های پلاستیکی به عنوان هدایایی در سمینارها استفاده می‌کنند تا لوگوی خودشان را تبلیغ کنند. مثلاً برای ابعاد مختلف این پاکت می‌توانید کاربردهای مختلفی در نظر بگیرید. فرض کنید پاکت طرح دار نزدتان است که سایزش کوچک است از آن می‌توانید برای دادن هدیه استفاده کنید یا از سایزهای بزرگ این پاکت می‌توانید برای نگهداری سند و مدارک مهمی استفاده نمایید که نمی‌خواهید به‌هیچ‌عنوان تا شوند.

کاربرد پاکت پلاستیکی

انواع پاکت پلاستیکی سهند

در این پاراگراف می‌خواهیم به معرفی انواع پاکت پلاستیکی سهند که به لحاظ ابعاد یا برخی کیفیت‌های دیگر تقسیم‌بندی شده‌اند، بپردازیم. همراهمان باشید تا محصول مورد نظرتان را پیدا کنید.

انواع پاکت پلاستیکی

  • پاکت دکمه دار ایستاده آلفا: ابعاد این پاکت کمی بزرگ‌تر از کاغذ A4 است و می‌توانید به راحتی کاغذ A4 را در آن بگذارید و تقریباً تا 50 برگه هم درونش جای می‌گیرد. درواقع یکی از دلایل این که سایز این پاکت از ابعاد کاغذی که درونش قرار می‌گیرد بیشتر است از این جهت است که به سادگی بشود درونش کاغذ گذاشت و به راحتی بشود آن‌ها درآورد. از ویژگی‌های دیگرش می‌شود به تنوع رنگ هم اشاره کرد که امکان دسته‌بندی به شما می‌دهد. مثلاً می‌توانید درون پاکت دکمه دار ایستاده آلفا که سبز رنگ است، مدرک ماشینتان را بگذارید و درون مدل زرد رنگ آن مدارک مربوط به بیمه عمر را نگه‌داری کنید و همین طور الی آخر.
  • پاکت دکمه دار با جای کارت مدل دیاموند: این پاکت پلاستیکی طوری طراحی شده که روی آن امکان قرار دادن کارت ویزیت وجود دارد و می‌توانید کارت ویزیت خود را روی آن بگذارید و هر جایی که می‌خواهید بروید و این پاکت نیز جدای از دیگر وسایل، می‌تواند معرف شما باشد. روی این پاکت امکان دیگری تعبیه‌شده که آن هم وجود شکافی 3 سانتی‌متری برای قرار دادن خودکار است. یعنی شما علاوه بر حمل کاغذ و کارت ویزیت می‌توانید خودکارتان را هم دم دست داشته باشید و در صورت نیاز به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید. سایز این پاکت پلاستیکی هم اندازه کاغذ A4 است و می‌توانید 150 کاغذ درون آن قرار دهید که عدد کمی هم نیست. روی این پاکت طرحی هم وجود دارد که به صورت لوزی است و آن را زیباتر ساخته است.
  • پاکت دکمه دار با جای کارت و خودکار: تقریباً مشابه مورد قبلی‌ای است که معرفی کردیم. روی آنجایی برای قرار دادن کارت ویزیت قرار داده شده که می‌توانید استفاده‌ای تبلیغاتی از آن بکنید. همچنین این که می‌توانید خودکارتان را درون آن قرار دهید و در زمان نیاز، به آن دسترسی داشته باشید. 8 رنگ مختلف وجود دارد که این پاکت زیبا در آن رنگ‌ها تولید می‌شود و امکان‌های مختلفی به شما برای دسته‌بندی می‌دهد. دکمه روی این پاکت ویژگی مهم آن به‌حساب می‌آید به طوری که نه سفت و محکم است و نه خیلی نرم. در صورتی که به طور مکرر هم از آن استفاده کنید، می‌توانید مطمئن باشید قرار نیست آسیبی به پاکت شما برسد و همچنان امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت.

پاکت پلاستیکی سهند

چرا باید پاکت پلاستیکی بخریم؟

احتمالاً تاکنون با محصولات سهند آشنا شده‌اید. کیفیت محصولات سهند به‌هیچ‌عنوان کم نیست و برای تولید آن‌ها از حداکثر استانداردهای لازم استفاده شده تا محصولی فوق‌العاده در اختیارتان قرار بگیرد. در این مطلب از وبلاگ سهند نیز به معرفی پاکت پلاستیکی پرداختیم و از انواع آن برایتان گفتیم تا بیشتر با این محصول فوق‌العاده لازم و ضروری آشنا شوید. به هر حال همه‌مان در خانه مدارک و اوراقی داریم که باید سر و سامانی به آن‌ها بدهیم و چه چیزی بهتر از پاکت پلاستیکی که از آن‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم در صورت نیاز به آن‌ها مراجعه کنیم و بهره‌مان را ببریم. در صورتی که تمایل به خرید پاکت پلاستیکی داشتید به سادگی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سهند اقدام کرده و آن را خریداری نمایید.

مطالب مرتبط