انواع کلاسور

انواع کلاسور A4 مناسب دانشجویان

انواع کلاسور A4

ایام دانشجویی، ایام لذت‌بخشی است. حال و هوای تازه‌ای را دارید تجربه می‌کنید و قرار است مسیر زندگی‌تان حسابی تغییر کند. درواقع بیش از هر زمان دیگری، در مسیری هستید که خودتان دلتان خواسته و اکنون همه توانتان را می‌خواهید بگذارید که در آن موفق شوید. برای کسب موفقیت، خیلی چیزها را باید در نظر داشته باشید. از درس خواندن گرفته تا روابط عمومی خوب و درعین‌حال شاید کم‌اهمیت به نظر برسد اما داشتن لوازم‌التحریر مناسب هم می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. این کمک بیشتر از این جهت است که به نحوه زندگی دانشجویی‌تان نظم خواهد داد. در این مطلب، قرار است به معرفی انواع کلاسور A4 مناسب برای دانشجویان بپردازیم. برای شروع چه چیزی بهتر از کلاسور!

کلاسور A4 چیست؟

کلاسور A4 ابزار یا وسیله‌ای است مجهز به تعدادی قفل تا امکان قرار گرفتن برگه‌های پانچ شده روی آن فراهم شود. این‌طوری شما می‌توانید برگه‌هایتان را به شکل دسته‌ای و منظم در کنار هم قرار دهید و درعین‌حال به خاطر جلدی که کلاسور A4 دارد از آن در مقابل اتفاقات مختلف، محافظت کنید. از مهم‌ترین کارکردهای این محصول می‌توان به آرشیو برگه‌ها و همچنین منظم ساختن جزوات و چیزهایی از این دست اشاره کرد. اگر بخواهیم خیلی کلی بگوییم کلاسور هم کمک می‌کند تا همه چیز برایتان نظم پیدا کند و هم از آن‌ها در برابر آسیب دیدن محافظت می‌کند. زمان می‌تواند آسیب زیادی را به کاغذها وارد کند و اگر آن‌ها را درون کلاسور A4 آرشیو کنید، احتمال چنین رخدادی به مراتب کاهش می‌یابد. شاید بگویید از آنجایی که کاغذها را الزاماً باید پانچ کرد تا بتوان درون کلاسور قرار داد، باز به این نحو، کاغذها آسیب می‌بینند. در صورتی که این‌طور نیست.

انواع کلاسور A4

کارکردهای کلاسور A4

بالاتر دراین‌باره گفتیم که خیلی‌ها این‌طور فکر می‌کنند، اگر بخواهند برگه‌هایشان را درون کلاسور A4 بگذارند، مجبور هستند آن‌ها را پانچ کنند درحالی‌که راه‌حل ساده‌ای پیش پایشان قرار دارد. می‌توانید برگه‌های ارزشمندتان را درون کاور پانچ دار بگذارید و آن وقت کاور را درون کلاسور قرار دهید. اگر برای همه کلاسورتان این کار را بکنید، هم می‌توانید به خوبی کاغذها را دسته‌بندی کنید و هم این امکان برایتان فراهم است که برای مدت زمان طولانی‌تری، کاغذتان را سالم داشته باشید. شاید مهم‌ترین کارکرد کلاسور A4 را بتوان همین نظم بخشیدن و سالم نگه‌داشتن در نظر گرفت. در ادامه به معرفی انواع کلاسور A4 دانشجویی خواهیم پرداخت چرا که محصولات سهند از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و بسته به نیازتان می‌توانید از این بین، انتخاب کنید. همراهمان باشید.

نوع اول | کلاسور 2 حلقه متالیک سهند

جنس جلد کلاسور A4 دو حلقه متالیک سهند از پلی‌پروپیلن بوده یعنی وزن سبکی دارد، بادوام است و دوستدار طبیعت می‌باشد. همچنین این جلد ضد لک و ضد خش بوده و می‌توانید آن را به‌سادگی بشویید و در مقابل آلودگی محیطی نیز به خوبی مقاوم است. از ویژگی‌های دیگر این کلاسور می‌توان به این نکته اشاره کرد که مرور زمان ذره‌ای روی کیفیت جلد اثر نخواهد گذاشت و همچنین می‌توانید روی آن متریال تبلیغاتی خاصی اگر مد نظرتان است، چاپ کنید. درباره قفل کلاسور A4 پیش رو نیز باید بگوییم که از جنس فلز با روکش نیکل بوده و ضد زنگ است. سایز هر قفل 2/5 سانتی بوده و فاصله هر حلقه از قفل‌ها چیزی در حدود 8 سانتی‌متر است. راحتی باز و بسته شدنش به‌هیچ‌عنوان نوید این را نمی‌دهد که قرار است به مرور خراب شود یا آسیب ببیند.

انواع کلاسور A4

نوع دوم | کلاسور 4 حلقه اورجینال

مورد بعدی کلاسور A4 دانشجویی ما می‌شود کلاسور 4 حلقه اورجینال که درست مثل مورد قبلی مجهز به جلدی از جنس پلی‌پروپیلن بوده و از مزیت‌های آن همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، سبکی و دوام بالا است. لزومی ندارد نگران هیچ‌گونه لک، خش یا خرابی و شکستگی به مرور زمان باشید. می‌توانید طرح‌هایی که مد نظرتان است را روی آن‌ها چاپ کنید و استایل به خصوصی در دانشگاه پیدا کنید. 4 قفل قرار گرفته درون این کلاسور A4 از جنس فلز با روکش نیکل بوده و فاصله میان هرکدامشان 8 سانتی‌متر می‌باشد. چفت شدن درست و سالم هر کدام از این قفل‌ها نشان از این دارد که کیفیت بسیار خوبی در ساخت آن‌ها به کار گرفته شده و درعین‌حال در اثر باز و بسته شدن مدام، هرگز هرز یا خراب نمی‌شوند. گنجایش این کلاسور چیزی نزدیک به 550 برگه A4 است یعنی یک عالم جزوه که به خوبی می‌توانید آن‌ها را دسته‌بندی کنید.

انواع کلاسور A4

نوع سوم | کلاسور 4 حلقه استریپ

تنها تفاوت این مورد با بالایی در طراحی جلد آن است که شما با دست کشیدن روی جلد می‌توانید متوجه خط دار بودن آن شوید. به لحاظ کیفیت، هیچ تفاوتی با مورد بالایی ندارد و اینجا دیگر مسئله سلیقه در انتخاب مطرح است که کدامشان را ترجیح می‌دهید. شما این امکان را دارید که در این کلاسور A4 نیز 550 برگه قرار دهید بدون این که مشکلی در آن به وجود بیاید. همچنین می‌توانید با مقوا میانشان فاصله بگذارید و تقسیم کنید هر کدام از آن برگه‌ها مربوط به چه دسته‌ای شوند. این‌طوری در منظم کردن اوضاع کلاس‌هایتان نیز به خوبی می‌توانید پیش بروید. فراموش نکنید هرچه نظم بیشتری در چیدمان داشته باشید، موقع امتحانات پایان‌ترم راحت‌تر می‌توانید به جزوه دسترسی پیدا کنید و نواقصش را تکمیل کنید.

انواع کلاسور A4

کلاسور A4 سهند؛ همان چیزی که دانشجوها دنبالش هستند!

در این مطلب از وبلاگ سهند به طور خاص به معرفی انواع کلاسور A4 دانشجویی پرداختیم. شناخت هر کدام از این کلاسورها به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر انتخاب کنید و ببینید کدامشان با نیاز شما مطابقت دارد. برای خرید، تنها کافی است از طریق فروشگاه آنلاین سهند اقدام کرده کلاسور A4 انتخاب خود را خریداری نمایید. ظرف مدت زمان کوتاهی این محصول جلوی در خانه شما خواهد بود. مطمئن باشید کیفیتی که سهند دارد عرضه می‌کند می‌تواند همپای بسیاری از کلاسورهای خارجی باشد و با آن‌ها رقابت کند. کیفیت و استاندارد از جمله مسائل مهمی است که همواره در نظر گرفته شده و اکنون با خرید این کلاسورها می‌توانید مطمئن باشید، خرید خوبی خواهید کرد.

مطالب مرتبط