خرید وایت بورد

خرید وایت بورد

موقع خرید وایت بورد باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

همان‌طور که داشتن یک وایت بورد خوب در دفتر کار یا اتاق مطالعه می‌تواند به سامان دادن افکار، کارها و  طرح‌ریزی همکاری مناسب بین افراد، بسیار کمک کند، یک وایت بورد بد هم می‌تواند مانعی در مقابل این کارها باشد. برای اجتناب از خرید وایت بورد نامناسب چند سؤال را در اینجا مطرح می‌کنیم و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

بهترین جنس سطح وایت بورد چیست؟

مهم‌ترین فاکتور موقع خرید وایت بورد جنس سطح آن است. در بین جنس‌های موجود در بازار شیشه بهترین جنس است؛ چراکه به راحتی پاک می‌شود، زود لک نمی‌شود و نیز خراش برنمی‌دارد. بعد از شیشه، پیشنهاد ما جنس‌های لعابی است. لعاب در مقایسه با شیشه کمی سخت‌تر پاک می‌شود و شاید لک شود، ولی مقاومتش درمقابل خراشیدگی خوب است. با این حال بعد از شیشه، از بقیه جنس‌ها بهتر است. جنس‌های استیل نانو و در آخر استیل معمولی هم می‌تواند جزءگزینه‌های بعدی باشد.

چند وقت یک بار از وایت بورد استفاده می‌کنید؟

وایت بوردهایی که به ندرت استفاده می‌شود، لازم نیست همان ویژگی‌هایی را داشته باشند که وایت بوردهای با استفاده مداوم دارند. اگر به طور مداوم از وایت بورد استفاده می‌کنید باید دوام بیشتری داشته باشد و در طول زمان کمتر امکان خراشیدگی و برجای ماندن جای لک روی آن وجود داشته باشد.

یا مثلاً برای اتاق‌هایی که در آن‌ها جلسه برگزار می‌شود و افراد بعد از هر جلسه تخته را پاک می‌کنند، خرید وایت بوردهایی پیشنهاد می‌شود که به‌راحتی پاک می‌شوند.

آیا افراد متفاوتی از وایت بورد استفاده می‌کنند؟

گاهی قوانین محل کار شما از کارمندان می‌خواهد اتاق جلسه را به همان شکلی ترک کنند که از ابتدا بود، یعنی اتاق را مرتب و وایت بورد را تمیز کنند. در این صورت شما حتماً به خرید وایت بوردی نیاز خواهید داشت که به راحتی پاک شود تا با شکایت افراد درمورد این قانون مواجه نشوید.

بنابراین موقع خرید وایت بورد حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده افراد مختلف از وایت بورد می‌تواند در انتخاب شما تأثیرگذار باشد.

بهترین سایز وایت بورد برای شما چیست؟

سایز وایت بورد معمولاً با سایز دیوار و اتاقی تعیین می‌شود که وایت بورد در آن نصب می‌شود. موقع خرید وایت بورد حواستان باشد سایزی را انتخاب کنید که از همه قسمت‌های آن بشود استفاده کرد. در وایت بوردهای خیلی بزرگ معمولاً قسمت بالایی تخته بلااستفاده است.

در عین حال وایت بوردهای کوچک این مشکل را دارند که مقدار اطلاعاتی که می‌شود روی آن‌ها نوشت، کم است و باید زود به زود پاک شوند.

وایت بورد قرار است کجا استفاده شود؟

یکی دیگر مواردی که موقع خرید وایت بورد باید به آن دقت کنید، مکان قرارگیری وایت بورد است. اگر قرار باشد وایت بورد در محیطی نصب شود که جلوی دید مشتری است، توجه به ویژگی‌های ظاهری آن در مقایسه با حالتی که مثلاً وایت بورد در انبار نصب می‌شود، اهمیت بیشتری دارد.

وایت بوردی که انتخاب می‌کنید، برای سال‌ها در خانه یا محیط کار با شما خواهد بود. بنابراین موقع خرید وایت بورد، با پرسیدن این سؤال‌ها انتخاب بهتری داشته باشید.

مطالب مرتبط