دلایل محبوبیت دفترکلاسوری برای دانشجویان

5 دلیل محبوبیت دفترکلاسوری برای دانشجویان

دفترکلاسوری ویژگی‌های متعددی دارد که همه دانش‌جویان را چه دختر چه پسر عاشق و شیفته خود کرده و به طور موردی می‌توان به ظرفیت قابل تنظیم تعداد برگه‌هایی که در آن جای می‌گیرد، برگه‌هایی که در اندازه‌ و ارتفاع متفاوت بسته به سبک و شکل آن می‌توان در آن گذاشت، امکان جدا کردن و کنار گذاشتن برگه‌هایی که دیگر نیازی به آن‌ها نیست و جلد سخت و محکم در طرح‌ و رنگ‌های متعدد اشاره کرد. در ادامه قصد داریم شما را با 5 دلیل محبوبیت دفترکلاسوری در بین دانشجویان آشنا کنیم:

  1. جلد بسیار بادوام و مستحکم

جنس بیشتر انواع دفترکلاسوری یک ساختار چندلایه دارد؛ یعنی با گذر زمان و استفاده متعدد نه پاره می‌شوند، نه خیلی کهنه می‌شوند، و دربرابر باد و بوران هم آسیب‌پذیر نیستند. اگر به دنبال دفترکلاسوری هستید که در طول زمان دست‌نخورده بماند، بهتر است به سراغ مدل‌های چرمی نروید.

اگر به سراغ انواع دفترکلاسوری با سایز مناسب و ایده‌آل‌تان بروید، می‌توانید هرآنجایی‌که بخواهید آن را حمل کنید، در کیف‌ یا کوله‌پشتی‌تان بگذارید یا حتی با طرح و سبک شیکی که برای جلدش انتخاب کنید، آن را به دست بگیرید و حمل کنید.

  1. برگه‌های کاغذی تعویض‌شدنی

یکی دیگر از دلایلی که دانشجویان دفترکلاسوری را دوست دارند این است که می‌توان برگه‌های کاغذ آن را کم و زیاد کرد. هر زمان که خواستید می‌توانید به آن برگه اضافه کنید و هر زمان که خواستید چندتا از آن‌ها را بردارید و به دوستان‌تان قرض دهید تا از آن کپی بگیرند.

جنس برگه‌هایی که جداگانه می‌توانید خریداری کنید و به دفترکلاسوری تان اضافه کنید را خودتان می‌توانید تعیین کنید و دست‌تان برای انتخاب برگه‌های مناسب طراحی و نقاشی هم باز است. می‌توانید در میان برگه‌ها برای جداکردن موضوعاتش از هم، چندین جداکننده قرار دهید.

  1. قابلیت حمل آسان

سایز و اندازه دفترکلاسوری کاملاً مناسب این است که بتوانید آن را علاوه بر دانشگاه‌ و کلاس‌های‌تان به محل کارتان ببرید یا در کتابخانه و شاید در طبیعت با خودتان حملش کنید.

برخی از دفاتر کلاسوری که برگه‌های آن قابل تعویض باشند را هم می‌توان در جیب‌تان قرار دهید، اما فضایی که برای نگارش متون دراختیارتان می‌گذارند، خیلی زیاد نخواهد بود.

  1. امکان قراردادن اکسسوری

در داخل جلد برخی از انواع دفتر کلاسوری، فضایی برای قراردادن خودکار، انواع کارت و اسناد مهم در سایز کوچک وجود دارد و شما می‌توانید از آن نهایت بهره را ببرید و برای رفتن به دانشگاه صرفاً یکی از همین دفاتر را دست بگیرید و دیگر نیازی به حمل کیف و کوله‌پشتی نخواهید داشت.

در برخی از انواع دفترکلاسوری دانشجویان می‌توانند، برگه‌های تقویم، برگه‌های برنامه‌ریزی ماهانه و روزانه، برگه‌های برنامه‌های پیگیری وضعیت مالی، برگه‌های برنامه‌ریزی پروژه، صفحاتی مختص یادداشت، و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت قرار دهند و یک ابزار سازمان‌دهنده جیبی همراه همیشه پیش خودشان داشته باشند.

  1. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

انواع دفترکلاسوری به خاطر داشتن طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و مختلفی که دارند، دانشجویان را بسیار شیفته خود کرده‌اند. آنقدر گستردگی این الگوها بالاست که همه پسران و دختران دانشجو می‌توانند به هر سبک و سیاقی که باشد، آن چیزی را که مدنظر دارند تهیه کنند.

حتی دانشجویان می‌توانند برای درس‌های مختلف‌شان، انواع دفترکلاسوری با رنگ‌های متفاوت تهیه کنند: برای مثال، عده‌ای هستند که رنگ قرمز را برای اهداف بلندمدت شخصی و یادداشت‌های روزانه، رنگ آبی را چشم‌انداز کاری و ایده‌های خلاقانه و رنگ قهوه‌ای را برای رهگیری تناسب اندام و سلامت‌تان انتخاب کرده‌اند.

ملاحظه نهایی

دانشجو هستید و به دنبال یک دفتر یادداشت مناسب زیبا و کاربردی هستید تا همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کنید؟ یا یک دفتر برنامه‌ریزی قدرتمند می‌خواهید تا حین نگارش متون درسی جزوه‌های‌تان، بتوانید نگاهی به برنامه‌های‌تان هم بیندازید؟ یک دفترکلاسوری همان چیزی است که باید به دنبالش باشید.

در این مقاله ما شما را با علل محبوبیت دفترکلاسوری در بین دانشجویان آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای دوران تحصیلی‌تان در دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، از انواع دفتر کلاسوری در طرح و رنگ‌های متعدد تهیه کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بزنید و با توجه به طیف گسترده‌ انواع دفترکلاسوری موجود در این وبسایت، یک خرید هوشمندانه، آنلاین و پرسرعت را تجربه کنید.

مطالب مرتبط