راهنمای خرید دفتر مشق ساده

راهنمای خرید دفتر مشق ساده با قیمت مناسب

راهنمای خرید دفتر مشق

منظورمان از دفتر مشق ساده، دفتری است که با قیمت مناسب آن را تهیه کنید و اگر آخر سال هم به آن نیازی نداشتید به سادگی آن را دور بیندازید و غصه و نگرانی‌ای بابت پولش نداشته باشید. به هر حال در شرایط اقتصادی کنونی، هر هزینه‌ای را باید در نظر گرفت و هزینه لوازم‌التحریر نیز، این روزها رو به افزایش است. در این مطلب به طور خاص قرار است راهنمایی بنویسیم برای خرید دفتر مشق ساده و انواعی از بهترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. کیفیت دفتری که می‌خرید و در عین حال انگیزه‌ای که برای فرزندتان ایجاد می‌کنید تا در آن مشق بنویسند، بسیار مهم است. همراهمان باشید که کلی مطلب مهم برایتان داریم.

ویژگی دفتر مشق ساده

خیلی‌ها که محصل هستند، تکلیفشان روشن است، قطعاً برای نوشتن تکالیفشان نیاز به دفتر مشق ساده دارند تا همه چیز را در آن بنویسند. خیلی‌های دیگری که عاشق نوشتن هستند و علی‌رغم دیجیتالی شدن، باز هم نوشتن با خودکار روی کاغذ، حس بهتری به آن‌ها می‌دهد، نیز از آن دسته کسانی هستند که دفتر مشق ساده به کارشان می‌آید. اما  برای هردو دسته این افراد، در نظر گرفتن برخی خصوصیات، مهم است. از کیفیت کاغذ گرفته تا جنس و دوامی که جلد آن دارد و همچنین اگر فرزندتان سن پایینی داشته باشد، طرح روی آن و در ادامه صحافی انجام شده و مسائلی از این دست می‌تواند از جمله موارد تأثیرگذار در انتخاب شما باشد. دفتر مشق ساده سهند از جمله لوازم‌التحریری است که این شرکت تولید می‌کند و در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طور کلی دفترهای سهند را می‌شود به 4 دسته مختلف تقسیم کرد که اینجا فقط با نوع ساده آن کار خواهیم داشت.

ویژگی دفتر مشق ساده

مزایای دفتر مشق ساده سهند

از مزایای دفتر مشق ساده سهند همین یک نکته را می‌شود بگوییم و آن را بهتر از باقی دفترهای موجود در بازار بدانیم که وزن کاغذهای به کار گرفته شده در این دفتر بالا بوده و همچنین کیفیت جلد آن نیز به گونه‌ای است که به این سادگی‌ها پاره نمی‌شود. کیفیت جلدها به قدری خوب است که آن‌ها را نه‌تنها توصیه، بلکه تضمین می‌کنیم. جلد این دفترها نه تا می‌شود و نه آسیبی می‌بیند و به سادگی می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. در ادامه به معرفی انواع دفتر مشق ساده سهند خواهیم پرداخت تا بیش از پیش و با جزئیاتی بیشتری با آن‌ها آشنا شوید. دانستن این مطالب درباره هر کدام از دفترهای سهند به شما امکان مقایسه و درنهایت انتخاب را می‌دهد و می‌توانید خرید رضایتمندی داشته باشید.

مزایای دفتر مشق ساده سهند

یک | دفتر مشق ساده وزیری پنجره‌ای سهند

رنگ‌بندی لوکس و خاصی که این دفتر مشق ساده دارد آن را در ظاهر بسیار متفاوت‌تر از دفترهای دیگر برندها نشان می‌دهد در حالی که از قیمتی بسیار منصفانه‌تری برخوردار است. رنگ طلایی، مسی، مشکی، سرمه‌ای، بنفش و زرشکی از انواع رنگ‌هایی است که می‌توانید از میانشان، دفترتان را انتخاب کنید. البته به دلیل سادگی، احتمالاً مناسب آن‌هایی است که در مقاطع بالاتر از ابتدایی درس می‌خوانند اما بسته به سلیقه فرزندتان دستتان در انتخاب باز است. این دفتر از دو لایه جلد برخوردار بوده که باعث چند برابر شدن استحکام آن می‌شود. همچنین می‌توانید از جلد آن برای زیردستی استفاده کنید. یکی از نکات ویژه در ارتباط با این دفتر مشق ساده این است که در قطع وزیری یعنی همان B5 تولید شده و مناسب برای نوشتن مشق و تکالیف است. تعداد برگه‌های این دفتر، 100 عدد بوده و نه آن‌قدر زیاد است که وزنش را سنگین کند و نه آن‌قدر کم که در میانه سال تحصیلی، برگه کم بیاورید.

دو | دفتر مشق ساده وزیری سوپرکلاس سهند

خب، این دفتر هم مشابه دفتر قبلی به دلیل این که رنگ‌هایی در آن تولید می‌شود، خاص و رسمی است مناسب مقاطع تحصیلی بالاتر است. 4 رنگ مشکی، زرشکی، طوسی و سرمه‌ای از جمله رنگ‌هایی است که این دفتر را شکل می‌دهد و مجدداً درست مثل دفتر بالایی قطع این دفتر، وزیری بوده و مناسب برای نوشتن مشق است. به راحتی هم در کیف فرزندتان جا می‌شود و هیچ نگرانی‌ای از این بابت نخواهید داشت. و اما چیزی که این مورد را نسبت به قبلی متمایز می‌کند، جلدی است که برای این دفتر به کار گرفته شده و به همین علت هم به آن سوپرکلاس گفته می‌شود. جلد این دفتر از پلی‌پروپیلن ساخته شده که جزو پلاستیک‌های خاص و انعطاف‌پذیری به شمار می‌رود که در عین حال، بسیار مقاوم است و در مقابل رطوبت و ضربه نیاز خیالتان می‌تواند حسابی راحت باشد. وزن 70 گرمی این دفتر باعث شده تا به هیچ عنوان فشاری برای حمل آن به فرزندتان وارد نشود.

مزایای دفتر مشق ساده سهند

سه | دفتر مشق وزیری طرح دار سهند

قطع این دفتر مشابه دو دفتر قبلی B5 بوده و همان‌طور که از اسمش پیداست، دفتری مناسب برای نوشتن تکالیف به حساب می‌آید و از قیمت بسیار کمی هم برخوردار است. به سادگی هم در هر کوله‌پشتی‌ای جا می‌شود. تعداد بالای برگه‌های این دفتر باعث شده تا در میانه سال تحصیلی مجبور نشوید، دفتر دیگری بخرید و هزینه‌ای روی دستتان قرار نیست، گذاشته شود. 12 طرح مختلف برای جلد آن طراحی شده و دست فرزندتان در انتخاب باز است. شخصیت‌های کارتونی قرار گرفته روی جلد باعث می‌شود تا این دفتر مشق ساده مناسب ابتدایی‌ها باشد. البته که اگر سلیقه فرزندتان در مقاطع بالاتر نیز همین طرح‌ها را بپسندد، می‌توانید آن را تهیه کنید. به هر حال اولویت با این است که فرزندتان در چه دفتری راحت‌تر و با اشتیاق بیشتری می‌نویسد.

مزایای دفتر مشق ساده سهند

دستتان در انتخاب، حسابی باز است!

در این مطلب سعی کردیم انواع دفتر مشق ساده سهند را به شما معرفی کنیم و بگوییم برای انتخاب، اول از همه سلیقه فرزندتان را در نظر بگیرید و بعد از کیفیت و مقاومت دفترهای سهند خیالتان راحت باشد. اعتبار و سابقه سهند باعث شده تا به راحتی بشود به آن اعتماد کرد و در عین حال با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، همه لوازم‌التحریری که عرضه می‌کند را با منصفانه‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می‌دهد. این همان چیزی است که در شرایط فعلی به آن نیاز داریم و چه برندی بهتر از سهند برای اعتماد کردن! برای خرید دفتر مشق ساده سهند نیز تنها کافی است از طریق فروشگاه آنلاین سهند اقدام به خرید نمایید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

مطالب مرتبط