مقالات

راهنمای قیمت بگ پلاستیکی و خرید آن

بگ پلاستیکی

معرفی انواع بگ پلاستیکی

بگ پلاستیکی از انواع محصولات برند سهند بوده که تنوع گسترده‌ای را شامل می‌شود. از ساک خرید گرفته تا کیف مهد کودک و کیف‌های اداری، همگی شامل بگ پلاستیکی می‌شود. حالا این که بسته به نیازتان، کدام یکی از این موارد به کارتان خواهد آمد را قرار است در این مطلب با هم بررسی کنیم. نکته مشترک همه این کیف‌ها، این است که از پلاستیکی بسیار محکم با طول عمری زیاد، ساخته شده‌اند. در عین حال از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به سبکی بیش از حدی اشاره کرد که به خاطر پلاستیک استفاده شده در ساخت کیف، است. وزن سبک آن باعث می‌شود نه برای فرزندتان اذیت کننده باشد و نه برای شما! در عین حال می‌تواند ابزاری مفید برای حمل مدارک مهم به حساب بیاید. همراهمان باشید تا به مهم‌ترین نکته یعنی قیمت بگ پلاستیکی بپردازیم.

نگاهی اجمالی به بگ پلاستیکی

از ویژگی‌های مهم بگ پلاستیکی می‌توان به ضد آب بودن و در عین حال مقاوم بودن در برابر رطوبت و پارگی اشاره کرد. به هر حال با همه این ویژگی‌ها، این بگ­های پلاستیکی به هیچ عنوان قیمت بالایی ندارند. از جمله کارکردهایی که می‌تواند داشته باشد، استفاده از بگ پلاستیکی به عنوان هدیه‌ای در کنفرانس‌ها یا سمینارها است. اگر بخواهید به عنوان کالایی تبلیغاتی نیز، برند خود را از این طریق معرفی کنید، می‌توانید روی این محصول، لوگوی شرکتتان را چاپ کنید. چه چیزی از این بهتر؟ قیمت بگ پلاستیکی هم چیز زیادی نمی‌شود و در عین حال، ظاهر شیکی دارد و باعث می‌شود به خوبی در نظر کسی که دارد آن را از شما دریافت می‌کند، خاص و زیبا به نظر برسد و برند شما برایش جایگاهی ویژه پیدا کند. در ادامه به معرفی انواع بگ پلاستیکی خواهیم پرداخت تا بیشتر با آن چیزی که تا الآن گفتیم، آشنا شوید.

بگ پلاستیکی

بگ پلاستیکی | ساک خرید

اگر نگاهی به دور و برتان بیندازید، خواهید دید، بیشتر آدم‌هایی که می‌شناسید وقتی صحبت از خرید باشد و بخواهند سری به فروشگاه یا بازار بزنند، از ساک‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند. ساک خرید سهند یکی از انواع محصولاتی است که می‌توانید انتخابش کنید چرا که جنس پلاستیکی به کار رفته در آن از پلاستیکی بسیار مرغوب بوده و دسته آن از جنس پارچه درست شده است. به جای این که مدام از کیسه‌های پلاستیکی معمولی استفاده کنید که پاره می‌شوند، می‌توانید ساک خرید سهند را بخرید و برای مدت زمانی طولانی از آن بهره ببرید. طرح‌های مختلفی که این بگ پلاستیکی در آن تولید می‌شود، آن را به محصولی مناسب برای همه افراد با سلیقه‌های مختلف بدل کرده است. درنهایت این یک نکته را بگوییم که قیمت بگ پلاستیکی پیش رویتان بسیار کمتر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. اگر باور نمی‌کنید، سری به فروشگاه اینترنتی سهند بزنید.

بگ پلاستیکی

 

بگ پلاستیکی | کیف دور دوزی سهند

دنبال کیف سبکی است که امکان‌های زیادی برایتان داشته باشد؟ این شما و این هم کیف دور دوزی سهند! همه انتظاری که از یک کیف می‌توانید داشته باشید. پلاستیکی که در ساخت آن به کار رفته در برابر آب مقاوم است و دور دوزی انجام شده روی این کیف با پارچه برزنتی بوده و این یعنی هیچ کجای این کیف، قرار نیست دست شما را ببرد. از این کیف هم می‌توانید برای مدرسه فرزندتان استفاده کنید، هم اگر دانشجو هستید، می‌توانید به عنوان کیفی مناسب برای جزوه‌هایتان از آن بهره ببرید و اگر مدیر شرکتی هستید که دیگر این کیف حتماً برای حمل مدارک لازمتان خواهد شد. از ویژگی‌های تأثیرگذار این کیف دور دوزی، امکان چاپ تبلیغاتی روی آن است که این‌طوری می‌توانید از آن به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی در مراسم‌های مختلفتان بهره ببرید.

بگ پلاستیکی

 

بگ پلاستیکی | کیف زبانه‌دار

برای حمل چند عدد کاغذ یا مدارک مهم، حوصله حمل کیف بزرگ یا کوله‌پشتی را ندارید، نه؟ طبیعی است! به جای استفاده از آن‌ها، کیف زبانه‌دار را به شما پیشنهاد می‌کنیم که هم سبک است و هم مقاوم و در عین حال برای حمل جزوه و کاغذ و مدارک مهم طراحی شده است. برای باز و بسته شدن این کیف، زبانه‌ای طراحی شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. مدل کش دار این بگ پلاستیکی نیز وجود دارد. دلیل این که نام این مدل کیف، زبانه‌دار است هم همین بود که گفتیم. این‌طوری دسترسی شما به مدارک، ساده‌تر خواهد بود. درست مثل باقی کیف‌هایی که تا الآن معرفی کردیم، این مدل نیز ضد آب و رطوبت است و به این سادگی‌ها نمی‌توانید آن را پاره کنید یا بشکنید.

بگ پلاستیکی | کیف رویال سهند

نگران وسایلی هستید که در کیفتان می‌گذارید؟ کیف رویال سهند دارای قفل بوده و دسته هم دارد. درنتیجه خیالتان از بابت حمل و چیزهایی که داخلش می‌گذارید، راحت باشد. پلاستیکی که این کیف از آن ساخته شده ضد آب بوده و طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد. چند رنگ مختلف وجود دارد که این کیف‌ها در آن تولید می‌شوند. همه آن‌ها براق و درخشنده بوده و اگر از این کیف‌ها استفاده کنید، احتمالاً همه نگاه‌ها به سمت شما خواهد بود. ظرفیت کاغذی این کیف، A4 بوده و به‌سادگی می‌توانید این اندازه کاغذ را درون آن قرار دهید. دستتان در انتخاب رنگ هم کاملاً باز است. بسته به نوع کاربری‌ای که از آن انتظار دارید یا سن و سلیقه‌تان، می‌توانید انتخاب کنید کدام یکی از آن‌ها مناسب شما است. برای فهمیدن قیمت بگ پلاستیکی، همراهمان باشید.

بگ پلاستیکی

 

قیمت بگ پلاستیکی چقدر است؟

در این مطلب به طور خاص به معرفی انواع بگ پلاستیکی پرداختیم. در ادامه از این گفتیم که قیمت بگ پلاستیکی، به هیچ عنوان بالا نبوده و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کم، آن را خریداری نمایید. برای تهیه این کیف‌های زیبا تنها کافی است وارد فروشگاه اینترنتی سهند شوید و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر به دنبال قیمت پایین‌تری هستید، باید تعداد سفارشتان را افزایش دهید. به این فکر کنید که چقدر خوب می‌توانید از طریق هدیه دادن این محصول در کنفرانس یا سمینارتان، نظر افراد را به برندتان جلب کنید. این ابزار به حدی کاربردی است که اگر فرد هدیه را از شما بگیرد، قطعاً از آن استفاده خواهد کرد و در هر دفعه‌ای که سراغش می‌رود، شما در خاطرش خواهید بود. چه چیزی از این بهتر؟ سهند، همان چیزی است که دنبالش هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *