shopping bag

شاپینگ بگ چیست | همه چیز درباره شاپینگ بگ

معرفی شاپینگ بگ و انواع آن

شاپینگ بگ یا همان ساک خرید، همانطور که از نامش پیداست، وسیله ای است که به کمک آن می توانید وسایل خرید خود را به جای حمل در کیسه های پلاستیکی و آسیب زدن به محیط زیست در شاپینگ بگ جا به جا کنید.  تصور کنید به خرید رفته اید، تعدادی وسیله ی کوچک و بزرگ خریده اید و می خواهید آن ها را تا منزل بیاورید. برای حمل آن ها چه می کنید؟ اگر فروشگاه شاپینگ بگ داشته باشد که هیچ، اما اگر شاپینگ بگ نداشته باشد، به احتمال زیاد مجبور هستید از پلاستیک های یک بار مصرف فروشگاه استفاده کنید. می دانستید با انتخاب این پلاستیک ها برای حمل وسایل چه آسیبی به محیط زیست خواهید زد؟ در پاسخ به این سوال که بگ شاپ چیست؟ باید بگوییم وسیله ای که با کمک آن می توانید از زمین و محیط زیست محافظت کنید. اما چرا؟

کاربردهای بگ شاپ چیست؟

بگ شاپ یک ساک خرید است که می توانید بارها از آن استفاده کنید. اگر یک شاپینگ بگ با کیفیت انتخاب کنید که در برابر رطوبت، پارگی و عوامل محیطی دیگر مقاوم باشد، علاوه بر زیبایی ظاهری و تاثیری که در استایل شما می گذارد، با کاربرد طولانی مدت، شما را از استفاده از کیسه های پلاستیکی بی نیاز خواهد کرد. کاربری به عنوان ساک خرید را می توان به عنوان مهم ترین کاربرد شاپینگ بگ دانست. کاربرد دیگر شاپینگ بگ، در هدیه دادن به عزیزانتان است.

shopping bag

همه ی ما دوست داریم به عزیزانمان هدیه بدهیم. رسم هدیه دادن رسمی قدیمی است که از سال های دور تا به حال انجام می شده. یکی از نکات مهم در هدیه دادن، کادو کردن هدیه با کاغذ و یا قرار دادن آن در یک جعبه ی زیبا یا شاپینگ بگ است. در میان تمامی روش های بسته بندی هدیه، شاپینگ بگ را می توان کاربردی ترین روش دانست. چرا که با کمک یک شاپینگ بگ، علاوه بر این که هدیه ی خود را به یک صورت زیبا بسته بندی کرده اید، یک بگ شاپ کاربردی نیز به فرد هدیه داده اید که بارها و بارها می تواند از آن استفاده کند.

اگر فروشنده هستید، فروشگاه دارید و یا به هر صورتی یک کالای به خصوص در اختیار مشتری قرار می دهید، شاپینگ بگ به عنوان یک کالای تبلیغاتی بسیار مهم برای شما عمل خواهد کرد. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا برایتان بازگو کنیم.

shopping bag

شاپینگ بگ و اهداف تبلیغاتی

نحوه ی ارائه کردن محصول به مشتری در برند سازی و ایجاد احساس خوب در مشتری تاثیر شگرفی دارد. بهترین روش برای شناخت مشتری، قرار دادن خود در جایگاه او است. تصور کنید به یک لباس فروشی رفته اید، تعدادی لباس خریده اید که قیمت کمی هم ندارند و در نهایت فروشنده لباس های شما را در یک کیسه ی پلاستیکی به شما تحویل می دهد. چه فکری می کنید؟ در مورد کیفیت محصولات فروشگاه به شک نمی افتید؟ احساس خوشایندی خواهید داشت؟ در مقابل تصور کنید به یک فروشگاه دیگر رفته اید، یک لباس کوچک و حتی ارزان قیمت خریده اید. در پایان فروشنده خریدهای شما را در یک شاپینگ بگ زیبا با برند فروشگاه به شما تحویل می دهد. در این حالت چه احساسی نسبت به فروشگاه خواهید داشت؟ ببینید، بسیار مهم است که خرید مشتری خود را در چه پاکتی به مشتری تحویل می دهید.

خرید شاپینگ بگ

علاوه بر تاثیرگذاری بر احساسات مشتری، یک شاپینگ بگ با لوگوی برند شما که در دستان مشتری در خیابان ها این طرف و آن طرف می برد، یک تبلیغات تقریباً رایگان است که مشتری بدون آن که بداند برایتان انجام می دهد. یک شاپینگ بگ زیبا که نام شما را بر روی خود دارد، می تواند یک سرمایه گذاری نتیجه بخش برای معرفی برند شما به افراد باشد. پس استفاده از آن را دسته کم نگیرید.

shopping bag

بهترین ویژگی های شاپینگ بگ چیست؟

با توجه به کاربردهایی که شاپینگ بگ دارد، بسیار مهم خواهد بود که در طول استفاده های طولانی مدت و به سرعت خراب نشود، در مقابل رطوبت و بارندگی مقاوم باشد و مهم تر از همه آسیبی به محیط زیست وارد نکند. شاپینگ بگ های سهند با قابلیت چاب طلا کوب و یا چاپ دلخواه افست به شما این امکان را می دهد تا در کنار هزینه ی کم و با کمک شاپینگ بگ های با کیفیت و دوست دار محیط زیست، برند خود را به خوبی تبلیغ کنید. برای سفارش بگ شاپ در طرح دلخواه می توانید به فروشگاه اینترنتی سهند مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط