امروزه خرید و فروش تحت تاثیر اینترنت بسیار متفاوت از گذشته است. و تعاملات تجاری با سرعت و سهولت بیشتری انجام میشوند. اما در عین حال هنوز بسیاری از ما در این فضای مجازی احساس امنیت نمیکنیم و حریم خصوصی خود را در معرض خطر میبینیم.
اما بالاخره زندگی همه ما ناگزیر آمیخته به این فضای مجازی است و نمیتوان از مزیتهای اینترنت چشم پوشید پس باید برای اعتماد به این شکل جدید تعاملات، بستر امن و مطمئنی فراهم شود و با پایبندی به قانون، حریم خصوصی را از خطرات احتمالی محافظت کرد.

اعتماد شما به سهند بزرگترین سرمایه ای است که سهند در طی سالها فعالیتش به دست آورده است و  همچنان برای حفظ این سرمایه میکوشد تا هرگز آسیب نبیند.

سهند خود را متعهد و ملزم به حفظ کامل حریم خصوصی کاربرانش میداند تا شما بتوانید با امنیت خاطر کامل از  فروشگاه اینترنتی سهند خرید نمایید.

 برای رفع هر گونه سوال  و ابهام  احتمالی، سهند خود را موظف به تبیین برخی نکات میداند. دقت بفرمایید “احترام و حفاظت از حریم خصوصی”  اصل اولیه سهند است و مطالب زیر با الویت داشتن این اصل مطرح میشوند.

۱- شرکت بسپار تحریر آسیا (سهند) تولید کننده لوازم التحریر، اداری و بایگانی از مواد پلی پروپیلن می باشد ، لذا صرفاً متعهد به تحویل کالاهای تولید داخلی خود از برند مذکور بوده و ضمانت کیفیت و دوام کالاها را متعهد می باشد.

۲- مسئولیت ثبت اطلاعات غیر واقعی و عواقب آن به عهده کاربر می باشد، لذا به منظور جلوگیری از مغایرتهای احتمالی، اطلاعات خواسته شده در هنگام ثبت عضویت و ارسال سفارش را به دقت و بطور صحیح درج نمایید.

۳- باتوجه به عرضه محصولات برای کلیه گروه های سنی؛ هر کاربر با هر سنی میتواند ثبت نام نموده و پروفایل کاربری داشته باشد. ضمناً شرکت کنترل و محدودیتی بر روی گروه های سنی ندارد و مسئولیت کامل ثبت سفارش و رعایت موارد اخلاقی و انظباطی به عهده کاربر خواهد بود.

۴- هر کاربر با ثبت عضویت، ورود و یا استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی سهند موافقت خود را جهت برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه و آدرس الکترونیکی ثبت شده در هنگام ثبت نام اعلام نموده و موظف است که پس از هر ثبت سفارش، مکاتبات مرتبط را مطالعه نماید.

۵- سهند همواره تلاش می کند که از بهترین تکنولوژی ها و زیرساخت های قابل دسترسی در ایران جهت ارائه خدمات بهره گیرد اما تعهدی در قبال کارکرد صحیح زیرساخت های ارتباطی از جمله اختلالات ناشی از قعطی اینترنت، سرویس های بانکی، ارسال پیامک یا ایمیل و سایر زیرساخت ها ندارد.

۶- ثبت سفارش در سایت طی کلیه روزها و ساعات شبانه روز امکان پذیر است اما پردازش سفارشات طی روزهای کاری (برابر با تقویم جاری کشور) و ساعات کاری سهند (از ۸/۳۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر) و پنج شنبه ها تا ساعت ۱۲/۳۰ ظهر انجام می پذیرد.

۷- در شرایط خاص، بروز حوادث غیرمترقبه، اتفاقات غیرقابل پیش بینی و خارج از اراده سهند یا مغایرت انبار که تأمین کالا/کالاها امکان پذیر نباشد؛ حق متوقف نمودن ارائه خدمات و استرداد وجوه واریزی توسط کاربران برای سهند محفوظ است.

۸- کلیه سفارشات قبل از بسته بندی توسط واحد کیفی در سهند بررسی می گردند. لازم است مشتریان محترم قبل از دریافت سفارش، کالا را بررسی نماید و در صورت مشاهده هرگونه ایراد ظاهری، عدم تطابق و یا آسیب دیدگی حین حمل و نقل؛ سفارش را تحویل نگرفته و عودت نماید.

۹- انصراف از سفارش تنها قبل از مرحله ارسال و با هماهنگی واحد فروش سهند امکانپذیر است. در صورت تأیید انصراف، وجه واریزی عودت داده خواهد شد.

۱۰- درخصوص سایر شرایط ؛ اطلاعات و محتوای درج شده در صفحات فروشگاه ملاک عمل خواهد بود.