شیلد محافظ صورت متحرک

مزیت‌های شیلد محافظ صورت متحرک

معرفی مزیت شیلد صورت

همین حالا که داریم این مطلب را برایتان می‌نویسیم، 372 هزار نفر تاکنون در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این بین، 320 هزار نفر، سلامتی خود را بازیافتند اما چیزی نزدیک به 22 هزار نفر هم جانشان را از دست دادند. این عدد به هیچ عنوان کم نیست و لزوم رعایت مسائل بهداشتی را به ما یادآور می‌شود. از آن ابتدا که این ویروس در ایران شایع شد، شاهد استفاده از دستکش در میان افراد بودیم که بعد از آن گفته شد بهتر است از ماسک استفاده کنیم اما واقعیت این است که ماسک همه جای صورت را نمی‌پوشاند و ما به چیزی قوی‌تر و کارآمدتر نیاز داریم تا سلامت ما را تضمین کند. این شد که خیلی‌ها استفاده از شیلد محافظ صورت متحرک را پیشنهاد کردند و در ادامه به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.

اول بگوییم چرا ماسک‌ها خوب نیستند؟

ماسک‌ها و هر آن چیزی که این روزها می‌بینید شبیه ماسک درست می‌کنند، اغلب خارش‌آور بوده و باعث می‌شود افراد مدام برای تنظیم کردن آن روی صورت، به ماسک دست بزنند. خب چنین چیزی به هیچ‌وجه خوب نیست چرا که باعث می‌شود دست فرد آلوده شود. همچنین باعث می‌شود فرد پیش از این که بخواهد دستانش را بشوید به دستگیره یا چیزی از این جنس دست بزند و سپس آن را به صورت خود نزدیک کند و آلودگی را منتقل نماید. علاوه بر همه این موارد که ماسک را به چیزی نامناسب تبدیل می‌کند باید این را هم بگوییم که ماسک از چشم شما در مقابل هیچ‌چیز محافظت نخواهد کرد و اگر لحظه‌ای حواستان نباشد و به چشمتان دست بزنید، آن وقت آلودگی از طریق چشم به بدنتان منتقل خواهد شد.

چرا ماسک نخریم؟

چرا شیلد صورت متحرک خوب است؟

خلاصه حرف‌های بالایمان می‌شود این که اگر به ماسکتان دست بزنید، همه چیز خراب می‌شود. ماسک خارش می‌آورد و درنتیجه شما مجبور هستید مدام به آن دست بزنید. بعد احتمالاً دستتان را به چشمتان بزنید و اتفاقات بد برایتان بیفتد. اما شیلد محافظ صورت متحرک سهند این‌طور نیست چرا که به‌سادگی نمی‌توانید دستتان را به چشم یا دماغتان برسانید و همچنین اتفاقی را رقم نمی‌زند که باعث شود بخواهید چنین کاری بکنید. گفتیم دلیل این که شما به ماسکتان دست خواهید زد این است که احتمالاً ماسکتان باعث خارش می‌شود اما شیلد صورت متحرک که این‌طور نیست. متخصصان معتقد هستند که استفاده از شیلد صورت متحرک برای کسانی که هر روز با خیلی‌ها مواجه می‌شوند، بسیار خوب است. یعنی اگر از مترو یا وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید، حتماً و حتماً شیلد بزنید.

چرا شیلد صورت متحرک بخریم؟

آیا شیلد محافظ صورت متحرک قابلیت شستشو دارد؟

بله! بالاتر درباره ماسک‌ها خیلی چیزها گفتیم و اصلاً هم موارد خوبی نبودند. اگر شما عطسه یا سرفه کنید، ذرات ویروس می‌توانند جذب ماسک شوند و با دست زدن شما به آن، شما را آلوده کنند اما شیلد محافظ صورت متحرک این‌طور نیست. شیلد صورت قابل شستشو بوده و نباید فراموش کنید که هر بار که از آن استفاده می‌کنید باید آن را خوب بشویید و به‌سادگی هم می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید. ببینید، ویروس کرونا روی پلاستیک بهتر زنده می‌ماند. این یعنی نسبت به ماسک‌ها، ویروس جان بهتری روی پلاستیک شیلد صورت متحرک دارد، پس حتماً آن را پس از استفاده بشویید. برای شستن آن هم می‌توانید از یک پد الکلی یا آب و صابون استفاده کنید. هر کدام که دم دستتان بود و راحت‌تر بودید. اگر شیلد محافظ صورت متحرک شما شکست، دیگر به استفاده از آن ادامه ندهید. به راحتی می‌توانید یکی دیگر بخرید و لازم هم نیست خیلی هزینه کنید. قیمت زیادی هم ندارد. پس هرگز از شیلد شکسته استفاده نکنید.

شیلد صورت متحرک قابل شستشو

آیا می‌شود از شیلد صورت متحرک به شکل روزانه استفاده کرد؟

پاسخ دادن به این سؤال به موارد مختلفی بستگی دارد. باید ببینید که کار روزانه‌تان به چه شکلی است. خیلی از متخصصان استفاده روزانه از شیلد صورت متحرک را توصیه نمی‌کنند. بیشتر تأکید بر این دارند که اگر قرار است در طول روز با تعداد زیادی آدم به صورت هم‌زمان ارتباط داشته باشید، از شیلد محافظ صورت استفاده کنید. در این موارد، توصیه مؤکد دیگر هم این است که زیر شیلد، حتماً ماسک بزنید چرا که ریسک ابتلا به ویروس را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد و باعث می‌شود نگران چیزی نباشید.

شیلد صورت متحرک یا ماسک؟

بالاتر هم این بحث را کردیم اما اینجا قرار است درباره لزوم استفاده از هر دوی‌شان برایتان مطلبی بنویسیم. شیلد صورت متحرک در بهترین حالت، فقط از شما در برابر دیگران محافظت می‌کند و نمی‌گذارد هیچ ذره ویروسی به شما نزدیک شود اما این کار را برای دیگران در مقابل شما انجام نمی‌دهد. یعنی شیلد صورت اتفاقاً فقط برای شمایی که از آن استفاده می‌کنی منفعت خواهد داشت. اما ماسک هم از شما مراقبت می‌کند و هم از طرف مقابلتان با این تفاوت که کوچک است و همه جای صورت را نمی‌پوشاند. پس این‌طوری هر دوی‌شان نقص‌هایی دارند که اگر به صورت هم‌زمان مورد استفاده قرار بگیرند می‌توانند یکدیگر را تکمیل کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم از هر دوی شیلد و ماسک به شکل هم‌زمان استفاده کنید تا ریسک ابتلا را به صفر برسانید.

شیلد صورت متحرک

از کجا خرید کنیم؟

برای خرید شیلد محافظ صورت متحرک، نیازی نیست از جایتان تکان بخورید. اصلاً نیاز نیست بروید داروخانه یا بروید هر جایی که مدنظرتان است. به هر حال هر بار که از خانه خارج می‌شوید، احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد. پیشنهاد ما به شما خرید شیلد صورت متحرک سهند است. برای خرید هم تنها کافی است از طریق وب‌سایت سهند ایران اقدام کرده و با قیمتی مناسب، محصول موردنظرتان را خریداری کنید.

مطالب مرتبط