مقایسه انواع جامدادی پسرانه

مقایسه انواع جامدادی پسرانه | به همراه عکس

نکات مهم در انتخاب جامدادی پسرانه

جامدادی چیزی نیست که سن و سال بشناسد، چه پسرتان ابتدایی باشد چه دبیرستانی و چه دانشجو یا حتی استاد دانشگاه، احتمالاً به چیزی برای نگهداری ابزار خود نیاز دارد. حالا ابزار این افرادی که گفتیم به طور خاص شامل مداد، پاک‌کن، تراش، خودکار، خط کش و خیلی چیزهای دیگر است. بسته به نیاز آن‌ها باید ببینید کدام یکی از جامدادی¬ها به دردشان می‌خورد. برای این که اصلاً بدانید کدام جامدادی، مناسب است باید شناختی نسبت به انواع آن داشته باشید. این مطلب به طور خاص قرار است به مقایسه انواع جامدادی پسرانه بپردازد. قرار است ببینیم چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و کدامشان به چه کاری می‌آید و چه ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را منحصر به فرد می‌کند.

نکات مهم، هنگام خرید جامدادی پسرانه

هنگام خرید جامدادی پسرانه، نکاتی وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید.
• نکته اول: توجه کنید به این که قرار است چه میزان نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر درون جامدادی بگذارد.
• نکته دوم: کیفشان چقدر است و چه مقدار جا برای قرار گرفتن جامدادی به آن‌ها می‌دهد.
این از نکات مهم و ضروری که باید حواستان به آن‌ها باشد. بعد از این نکات، می‌رسیم به بحث شیرین رنگ و طرح که دیگر بسته به سلیقه پسرتان باید انتخاب کنید. مثلاً جامدادی کوچک مناسب آن دسته از افرادی است که نوشت‌افزار کمی همراه دارند و درنتیجه کیفشان نیز کوچک است. برعکس این مورد برای آن‌هایی صدق می‌کند که باید به فکر جامدادی پسرانه بزرگی برایشان باشید. اما سؤالی که مختصراً بالاتر به آن اشاره کردیم، اینجا بیش از پیش، وجود دارد که آیا جامدادی فقط برای افرادی است که تحصیل می‌کنند؟

نکات مهم، هنگام خرید جامدادی پسرانه

جامدادی پسرانه، مناسب چه کسانی است؟

جواب ما به سؤال انتهایی پاراگراف قبل، منفی است. جامدادی مناسب هرکسی است که بخواهد گجت¬های کوچک، نوشت‌افزار، ابزار هنری یا مهندسی و چیزهایی از این دست را جابجا کند. هرکسی که ابزاری این چنینی دارد، نیاز به جامدادی پسرانه دارد تا بتواند این وسایل را از دیگر وسایل درون کیفش جدا کند. حالا که به خوبی از کاربرد کلی جامدادی آگاه شده‌اید وقت آن است شما را با انواعی از جامدادی¬های پسرانه باکیفیت که برند سهند آن‌ها را تولید می‌کند، آشنا کنیم. این شما و این انواع جامدادی پسرانه سهند.

الف | جامدادی Bag Style

این نوع جامدادی پسرانه مناسب همه کسانی است که نیاز به جامدادی ای دارند که گنجایش بسیار زیادی داشته باشد و در عین بشود از آن به صورت چندمنظوره استفاده کرد. جنس این جامدادی از پارچه برزنت و کتان بوده که به آن ماندگاری زیاد و همچنین انعطاف‌پذیری بالایی داده است. جنس پارچه به کار رفته در تولید این جامدادی پسرانه به شکلی است که در برابر نفوذ آب کاملاً مقاوم است و به این سادگی‌ها نمی‌توانید به آن آسیبی برسانید یا آن را پاره کنید. قابلیت شستشوی آن از دیگر ویژگی‌های مهمی است که دارد. جامدادی Bag Style از طرحی دو رنگ برخوردار بوده و ظاهر بسیار جذابی دارد. گنجایش بالای این جامدادی یک محفظه اصلی در اختیارتان می‌گذارد که جای قرار دادن نوشت‌افزار بوده و زیر آن زیپی جداگانه قرار دارد که می‌توانید از آن استفاده‌های دیگری بکنید.

جامدادی پسرانه

ب | جامدادی پسرانه استیکی

از دیگر محصولات سهند می‌توان به جامدادی استیکی اشاره کرد که آن هم از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار بوده و از آنجایی که پارچه به کار رفته در تولید آن مرغوب است، به سادگی آسیب نمی‌بیند و پسر شما می‌تواند از آن برای مدت‌ها استفاده کند. نکته‌ای که وجود دارد، ظاهر ساده‌اش است. احتمالاً اگر پسر شما از رنگ‌ها و طرح‌های پیچیده و شلوغ خوشش می‌آید، نباید سراغ این طرح بروید. جامدادی پسرانه استیکی را در سه رنگ آبی، زرشکی و مشکی می‌توانید خریداری کنید.

پ | جامدادی پترو

جامدادی پترو، یکی از انواع جامدادی پسرانه است که از جنس برزنت بوده و یک زیپ دارد. این که در 6 رنگ مختلف قرمز، صورتی، آبی، سرمه‌ای، آبی کمرنگ، طوسی و مشکی تولید می‌شود دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. کیفیت پارچه تا حد زیادی باعث دوام و همچنین کیفیت آن می‌شود. اگر یادتان باشد، بالاتر گفتیم اگر پسرتان نوشت‌افزار زیادی همراهش نیست، بهتر است از جامدادی پسرانه کوچک و سبک استفاده کند. این همان گزینه مناسب او است. دوخت خوب و پارچه مرغوب به کار رفته شده در تولید این جامدادی باعث شده تا بتوانید آن را بشویید و در صورت شستشوی مداوم هیچ‌گونه آسیبی به جامدادی وارد نخواهد شد. نگران نوشت‌افزار پسرتان نباشید، جامدادی پسرانه پترو مراقبشان خواهد بود.

جامدادی پسرانه

ت | جامدادی پسرانه تک زیپ پالرمو

خب، برویم سراغ معرفی یکی از زیباترین و در عین حال ساده‌ترین جامدادی¬های پسرانه سهند. این جامدادی در 12 رنگ مختلف تولید شده و جنس پارچه به کار گرفته شده در تولید آن از پارچه پالرمو ایتالیایی بوده که از دوام و ماندگاری بسیار زیادی نیز برخوردار است. مشابه مورد بالا، اگر قرار نیست نوشت‌افزار زیادی همراه پسرتان باشد، این گزینه مناسب او خواهد بود. اگر قرار است سر جلسه امتحان یا کنکور حاضر شود نیز بهتر است از این جامدادی استفاده کند چرا که تنها چند مداد و خودکار همراهش است و قرار هم نیست وزن زیادی را با خود حمل یا جابجا کند. کیفیت بالای این جامدادی امکان شستشو می‌دهد و می‌توانید بعد از چند هفته استفاده آن را بشویید و از پاکیزگی آن نیز خیالتان راحت باشد.

ث | جامدادی پسرانه دیزاین سهند

جامدادی پسرانه دیزاین سهند گنجایشی به مراتب بیشتر نسبت به دیگر جامدادی¬های تک زیپ دارد. اگر می‌خواهید فلش مموری، خط کش و وسایلی این چنینی را نیز در جامدادی خود قرار دهید، این گزینه برایتان مناسب خواهد بود. شما همچنین می‌توانید درون این جامدادی از ماژیک نیز استفاده کنید. جنس این جامدادی درست مثل دیگر جامدادی های سهند، از جنس برزنت بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد و در عین حال از وزن سبکی برخوردار است.

جامدادی پسرانه

حالا از میان این طرح‌ها و دیگر طرح‌ها، انتخاب کنید!

در این مطلب به طور خاص به معرفی انواع جامدادی پسرانه سهند پرداختیم و سعی کردیم هر کدام را تا حد زیادی با یکدیگر مقایسه کنیم و از ویژگی‌هایشان برایتان بگوییم. اکنون باید بگوییم علاوه بر طرح‌هایی که ما معرفی کردیم در فروشگاه اینترنتی لوازم‌التحریر سهند می‌توانید انواع دیگری هم ببینید و آن‌ها را نیز با این مواردی که معرفی کردیم، مقایسه کنید ببینید کدامشان به کار پسرتان می‌آید. در ادامه فقط می‌ماند، ثبت سفارش و انتظاری کوتاه برای رسیدن جامدادی به در خانه‌تان. به سهند اعتماد کنید. کیفیت و استاندارد همان چیزی است که سهند ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط