هدیه عید

هدیه عید را از بین لوازم تحریر سهند انتخاب کنید

هدیه عید را از بین لوازم تحریر سهند انتخاب کنید

عید نوروز یکی از بهترین مناسبت‌های سال در تقویم ایران است. در کنار شادی‌های بزرگی مثل رسیدن بهار طبیعت، جشن سال نو و دید و بازدیدهای عیدانه، سنت زیبای عیدی دادن و عیدی گرفتن شادی و لذت خودش را دارد. در این روزهای پیش از عید و در تکاپوی کارهای به هم فشرده پایان سال، بسیاری از ما دغدغه انتخاب و خرید هدایای عید برای خانواده و دوست و آشنایانمان را داریم.

انتخاب هدیه عید از میان لوازم تحریر چه در مناسبات خانوادگی و چه به عنوان هدیه سال نو شرکتی و سازمانی، یک انتخاب کلاسیک و کاربردی است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای مشتریان یا شرکای تجاری خود هدیه عید نوروز می‌فرستند. بسیاری از آن‌ها علاقه دارند که نام و نشان تجاری و سازمانی یا لوگوی آن‌ها روی این هدایا چاپ شود.

اینجا تصمیم داریم کار شما را در جست‌وجو برای هدیه عید مناسب، آسان کنیم و از میان محصولات سهند که بسیاری‌شان می‌توانند هدایای تبلیغاتی و شخصی خوبی باشند، بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

دفتر یادداشت سهند؛ هدیه‌ای کاربردی

درباره دفترهای یادداشت سهند می‌توانید به تفصیل در صفحه  مخصوص هر یک از آن‌ها بخوانید و با خصوصیاتشان آشنا شوید.

اما خصوصیات کلی دفترهای یادداشت سهند را با هم مرور کوتاهی می‌کنیم. سایز دفترچه‌های یادداشت سهند A6, A7 و سایز دفترچه خبرنگاری است. دو دسته دفترچه یادداشت طرح‌دار و ساده، دست شما را  در انتخاب طرح، رنگ و تناسب هدیه با دریافت‌کننده، باز می‌گذارد.

دفتر یادداشت سوپرکلاس، استریپ و طرح‌دار سهند هدیه‌های زیبایی هستند که می‌‌توانند به تنهایی یا در پکیج هدیه عید شما قرار گیرند. قابلیت چاپ هم روی آن‌ها وجود دارد و می‌توانید لوگو و نان سازمان خود را روی جلد آن چاپ کنید.

تخته وایت بورد سهند

تخته وایت بوردهای سهند از سایز ۲۰در۴۰ تا ۳۵در۵۰  هدیه‌هایی کاربردی و هیجان‌انگیز برای کودکان است.  این هدیه عید می‌تواند در تعطیلات برای بازی‌های دسته‌جمعی کودکان و سرگرمی آن‌ها استفاده شود و بعد از آن در سال تحصیلی برای آموزش، یادگیری و تمرین به کار بچه‌ها بیاید.

تخته وایت بورد سهند دو رو است و طرح‌های جذاب کودکانه دارد. می‌توانید برای فرزند خود یا کودکان اطراف خود وایت بورد سهند را به عنوان هدیه عیدی بخرید. کودکان از هدیه‌های اینچنینی بسیار بیشتر خوشحال می‌شوند و معمولاً پول که هدیه عیدی رایجی است، آن‌ها را خوشحال نمی‌کند.

پاکت پول

اگر به صورت کلاسیک و سنتی دوست دارید اسکناس عیدی بدهید، ما توصیه می‌کنیم برای شکیل‌تر شدن هدیه عیدی، اسکناس‌های عیدی را داخل پاکت‌ پول سهند با سایز ملخی بگذارید. این نوع هدیه عیدی در دید و بازدیدهای فامیلی کاربرد دارد و با توجه به شرایط می‌توانید برای آن کاربردهای دیگر هم پیدا کنید.

کیف سهند

کیف‌های سهند می‌توانند ایده خوبی برای هدیه عید باشند. این کیف‌ها شامل کیف‌های اداری و رسمی تا کیف‌های مهد کودک کودکانه می‌شوند.

این کیف‌ها هم می‌توانند هدیه‌ای مستقل در شرکت‌ها و سازمان‌ها باشند و هم برای دوست و آشنا هدیه مناسبی هستند.

کیف‌های مهد کودک سهند هم با یک خط‌کش و جامدادی همراه هستند و با طرح‌های کارتونی و جذابشان می‌توانند برای کودکان هدیه جالبی باشند.

یک ایده دیگر این است که کیف‌های سهند می‌توانند حامل هدیه اصلی شما یا اقلام تبلیغاتی شما باشند. در واقع به جای هدیه اصلی، بخشی از آن باشند.  یک کیف رنگارنگ پر از لوازم تحریر می‌تواند یک هدیه عیدی کامل و هیجان‌انگیز باشد.

مطالب مرتبط