هدیه لوازم التحریر

پیشنهاداتی برای هدیه لوازم التحریر

چند پیشنهاد برای هدیه لوازم التحریر

برای عاشقان لوازم التحریر میل به خرید خودکار و مداد و دفترچه جدید هیچ وقت تمامی ندارد. مهم نیست چند دفترچه داشته باشند، همیشه یک دفترچه‌ جدید پیدا می‌شود که بخواهند آن را بخرند و به کلکسیون خود اضافه کنند. هر بار با دیدن دفتر و مدادی متفاوت و زیبا قلبشان برایش می‌زند و چیزی در درونشان مجبورشان می‌کند آن را بخرند. با این توصیف‌ها در واقع چیزی بهتر از هدیه لوازم التحریر به آن‌ها وجود ندارد. اما چه چیزهایی می‌توانیم برایشان بخریم؟

دفترچه

شاید باورتان نشود، ولی با وجود دیجیتال شدن همه چیز، دفترچه همچنان یکی از نیازهای ضروری همه ماست. وقتی می‌خواهیم تمرکز کنیم، نیاز به طرح و برنامه‌ریزی داریم، از چیزی ناراحت و عصبانی هستیم و می‌خواهیم هر چیزی را که درون مغزمان است جایی خالی کنیم و… نوشتن با خودکار و روی کاغذ بهترین انتخاب است. موبایل و شبکه‌های اجتماعی را کنار می‌گذاریم و شروع می‌کنیم به نوشتن.

پس ایده هدیه دفترچه هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و در همه مواقع به کار می‌آید. مخصوصاً اینکه همیشه دفترچه‌های با طرح‌های نو و جذاب با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد و انتخاب راحت است.

تخته یادداشت رومیزی

تخته‌های یادداشت رومیزی یکی از بهترین ایده‌های هدیه لوازم التحریر است، مخصوصاً اگر دوستتان فراموشکار است! وسیله‌ای که احتمالاً مورد نیاز خیلی از ماست، کم جا می‌گیرد، همیشه جلوی چشم و استفاده از آن راحت است و مهم‌تر از همه کاغذ مصرف نمی‌کند. با دادن این کادو دوستتان دیگر قرارهای ناهار یا وقت دکترش را فراموش نخواهد کرد.

وسایل خوش‌نویسی

آیا دوستتان همیشه دوست داشته است خوش‌نویسی یاد بگیرد ولی هیچ وقت دنبال آن را نگرفته است؟ مجموعه قلم نی، دوات، دوات‌دان، لیقه و کیف وسایل خوش‌نویسی بهترین ایده هدیه لوازم التحریر برای دوستتان خواهد بود. می‌توانید با خرید وسایل خوش‌نویسی انگیزه تازه‌ای به او بدهید تا دنبال این علاقه‌ قدیمی‌اش برود.

دفترچه و مداد بازیافتی

اگر دوست عاشق لوازم التحریر شما دغدغه‌های محیط زیستی دارد، چرا با هدیه‌ای مثل دفترچه‌ها و مدادهای بازیافتی او را هیجان‌زده نکنید؟ امروزه در بازار دفترها و مدادهای متنوع در طرح و رنگ‌ها و سایزهای مختلفی را پیدا می‌کنید که صددرصد حاصل بازیافت کارتن‌ها و کاغذها و روزنامه‌های استفاده شده است.

با چنین هدیه لوازم التحریری نه‌ تنها دوستتان از داشتن یک لوازم التحریر جدید و زیبا خوشحال خواهد بود، بلکه ضربه‌ای به محیط زیست نخواهید زد و دوستتان را از این نظر نیز راضی خواهید کرد.

مُهر

با کادویی مثل مهر به دوستتان کمک کنید تا خلاقیت و خاص‌ بودنش را با مهر زدن پای نامه‌ها و نوشته‌ها یا اول کتاب‌ها و دفترهایش نشان دهد. مهرهای با تصاویر متنوعی در بازار موجود است که می‌توانید با توجه به ویژگی‌های شخصیتی دوستتان یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تصویر دلخواهتان را به مغازه‌های مهرسازی بدهید تا مهری مخصوص را برایتان بسازند.

دفترچه‌ها با طرح‌های نوستالژیک

و در آخر نوستالژی همیشه یکی از بهترین ایده‌ها برای هدیه است. طرح‌های نوستالژیک در وسایل مختلف لوازم التحریر دیده می‌شود، به‌ویژه روی جلد دفترچه‌ها. مثلاً دفترچه‌‌های با طرح نوار کاست، نوار ویدئویی، فلاپی دیسک، کولر آبی و حتی شخصیت‌های کارتونی قدیمی که ما را پرت می‌کند به دوره کودکی‌مان. پس نوستالژی را هم در خرید هدیه لوازم التحریر خود در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط