پوشه دکمه دار

همه‌چیز درباره پوشه دکمه دار

معرفی ویژگی های پوشه دکمه دار

اگر از بی‌سروسامانی و پراکندگی اسناد و مدارکی همچون قبض‌های برق و تلفن، فیش‌های حقوقی، نسخه‌های پزشک، برگه‌های ضروری جهت ارائه در جلسات کاری و همایش‌ها یا کلاس‌های درس، یادداشت‌های نوشته‌شده روی برگه‌های A4 یا حتی کوچکتر خسته‌ شده‌اید و گاه و بی‌گاه شده که آن‌ها را گم می‌کنید و کلی از وقت و زمان‌تان گرفته می‌شود تا آن چیزی را که می‌خواهید در خانه یا محل کار پیدا کنید، چاره راه شما نظم و انضباط است و یک پوشه دکمه‌ دار به شما در این زمینه کمک می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های ظاهری و کاربردی پوشه های دکمه دار سهند آشنا کنیم:

ویژگی‌های فنی و ظاهری پوشه دکمه دار

ابتدا به بررسی و بیان ویژگی‌های فنی و ظاهری یک پوشه دکمه دار می‌پردازیم:

  • یک پوشه دکمه دار در طرح‌ها و رنگ‌های متعدد، جذاب و چشم‌نواز و از جنس پلاستیک‌های مات یا براق ساخته می‌شود.

پوشه دکمه دار ساده و رنگی

  • از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پوشه دکمه دار، وجود دکمه‌ پلاستیکی یا فلزی (استیل) قدرتمند آن است که بسیار با کیفیت، بادوام، و مقاوم ساخته می‌شوند تا در اثر باز و بسته شدن متعدد کند نشده و این کار به سرعت انجام گیرد.
  • در برخی از انواع پوشه دکمه دار، جیب‌های طلقی روی پاکت برای قرار دادن کارت یا لیبل، همچون کارت ویزیت و لیبل مربوط به دسته‌بندی و طبقه‌بندی مدارک تعبیه شده است. علاوه بر این جیب‌ها، گاهی یک یا چند شکاف چند سانتی‌متری برای گذاشتن خودکار، روان‌نویس و مداد روی یک پوشه دکمه دار طراحی و تعبیه می‌شود تا دسترسی به آن در زمان نیاز راحت‌تر باشد.
  • طرح‌های برجسته از آن ویژگی‌های ظاهری محبوب یک پوشه دکمه دار است که گاهی به شکل‌های هندسی همچون لوزی، دایره و… طراحی می‌شود.
  • به طور کلی یک پوشه دکمه دار مناسب نگهداری و حمل اسناد و مدارک، انواع کارت، عکس، کاتالوگ، اوراق آموزشی طراحی و ساخته می‌شود.

پوشه دکمه دار طرح‌دار و رنگی

کاربردهای یک پوشه دکمه دار

در ادامه قصد داریم تا شما را با انواع کاربردهای یک پوشه دکمه دار آشنا کنیم:

  • با یک پوشه دکمه دار می‌توانید به همه مدارک، اسناد، اسکناس‌ها، کارت‌ها، برگه‌های در قطع‌های مختلف (کوچک تا بزرگ) در محیط کار یا منزل (نگهداری و دسته‌بندی جزوات برای دانشجویان و دانش‌آموزان و نیز نگهداری و نظم‌بخشی به اسناد) سروسامان دهید.
  • با قراردادن اسناد، مدارک و برگه‌های‌تان در یک پوشه دکمه دار، دیگر نباید نگران تاشدن، خراب شدن و گم‌شدن‌شان باشید، چون به شکلی مرتب، منظم و شکیل از آن‌ها نگهداری می‌شود.

پوشه دکمه دار قرمز

  • یک پوشه دکمه دار به دلیل اینکه در رنگ‌ها و طرح‌های متعدد ساخته می‌شود، علاوه بر جلوه زیبایی که دارند، علی‌الخصوص در محیط‌های کاری به شما کمک می‌کنند تا بتوانید مدارک و اسنادی که در آن می‌گذارید را به صورت موضوعی طبقه‌بندی کنید و در صورت نیاز بتوانید سریعاً به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • مات بودن یک پوشه دکمه دار به این دلیل برای‌تان اهمیت پیدا می‌کند که اسناد و مدارک‌تان از دید افراد غریبه و فاقد دسترسی لازم پنهان می‌ماند و خیالتان راحت خواهد بود، کسانی‌که نمی‌خواهید نمی‌توانند به محتویات داخل‌شان نگاهی بیندازند.
  • به خاطر جنس و کیفیت فوق‌العاده خوبی که یک پوشه دکمه دار دارد، از اسناد و مدارک‌تان دربرابر نفوذ آب و گردوخاک محافظت کرده و هم‌چنین نمی‌گذارد تا برگه‌های‌تان روی زمین بریزند یا از دربرابر نور خورشید قرار گرفتن، به تدریج زرد شوند و رنگ اصلی‌شان را از دست بدهند.
  • انواع پوشه دکمه دار در قطع‌های A4 و حتی کوچکتر یا بزرگتر در بازار موجود است و بسته به نیازتان می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.
  • یک پوشه دکمه دار کوچک را می‌توانید داخل کیف‌تان قرار دهید؛ برای حمل اسناد و مدارکی همچون کارت اتومبیل، کارت سوخت و بیمه یک ابزار کاملاً مناسب و فوق‌العاده محسوب می‌شوند.

پوشه دکمه دار با جای خودکار

در این مقاله ما شما را با تمام ویژگی‌های ظاهری و فنی و نیز کاربردهای فوق‌العاده یک پوشه دکمه دار آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای سروسامان بخشیدن به برگه‌ها، جزوات، اسناد و مدار‌ک‌تان در محیط کار یا تحصیل نسبت به خرید یک پوشه دکمه دار اقدام کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و براساس نیازتان یک پوشه دکمه دارِ باکیفیت را در هر اندازه و طرح و رنگی که می‌خواهید، تهیه کنید.

مطالب مرتبط