دفتر مشق دخترانه

همه چیز درباره دفتر مشق دخترانه فانتزی | به همراه عکس

دفتر مشق دخترانه فانتزی

دلایل زیادی می‌تواند وجود داشته باشد که بتوانید با استفاده از آن‌ها، دخترتان را ترغیب کنید، درس بخواند. یکی از این راه‌هایی که پیش رو دارید، خرید وسایل و لوازم‌التحریری است که در عین زیبایی، باب سلیقه آن‌ها باشد. درنتیجه بهتر است برای انتخاب و خرید این لوازم‌التحریر، حتماً و حتماً آن‌ها را کنارتان داشته باشید. فرقی نمی‌کند قرار است کوله‌پشتی مدرسه‌شان را بخرید یا دفتر مشقشان را. همه وسایلی که قرار است آن‌ها استفاده کنند، باید مطابق میلشان باشد. همان چیزی که سلیقه آن‌ها می‌پسندد. در این متن قرار است به معرفی انواع دفتر مشق دخترانه فانتزی سهند بپردازیم.

کلیاتی درباره دفتر مشق دخترانه فانتزی

فکر می‌کنید دخترتان از یک دفتر مشق دخترانه فانتزی چه انتظاری داشته باشد؟ کاغذهایش کیفیت خوبی داشته باشند؟ جلد محکمی داشته باشد و به سادگی از هم نپاشد؟ طرح روی جلد آن زیبا باشد؟ همه این چیزهایی که گفتیم را می‌توانید در محصولات متنوع سهند ببینید. از کیفیت کاغذ و دوام جلد گرفته تا طراحی صفحات، صحافی آن و همچنین طراحی روی جلد. کاغذهای به کار رفته در دفتر مشق دخترانه فانتزی سهند 70 گرمی بوده و جلد این دفاتر از پلی‌پروپیلن تهیه شده است. یعنی ضخامت آن قابل توجه است و در عین حال به سادگی آسیب نمی‌بیند. مطمئن باشید اگر برای یک پایه تحصیلی از این دفترها استفاده کنید، قطعاً تا پایان دوره تحصیلی فرزندتان می‌توانید آن را نگه دارید و از سالم بودن کاغذ آن خیالتان راحت باشد. جلد این دفترها ضد آب و ضد خش است. یعنی اگر دخترتان تصمیم به خراب کردن دفترش را هم داشته باشد، نمی‌توانید به هدفش برسد. البته که این‌طور نمی‌شود اگر بگذارید، خودش انتخاب کند.

دفتر مشق دخترانه فانتزی

انواع دفتر مشق دخترانه فانتزی

شرکت سهند، در تولید دفتر مشق دخترانه فانتزی، تنوع گسترده‌ای را در نظر گرفته و ما هم برای این که شما را با انواع این دفترها آشنا کنیم، می‌خواهیم هر یک از آن‌ها را به صورت جداگانه به شما معرفی کنیم. همراهمان باشید تا خریدی رضایت‌بخش برای دخترتان بکنید. قطعاً رضایت او موجب رضایت شما خواهد بود.

الف | دفتر وزیری طرح دار 50 برگ

این دفتر مشق دخترانه فانتزی دارای 50 برگه بوده و در 8 طرح مختلف تولید می‌شود. بسته به سلیقه دخترتان می‌توانید انتخاب کنید کدام یکی مناسب است و آن را خریداری نمایید. بیش‌ترین کاربرد این دفتر برای دختران خردسال یا آن‌هایی است که در دوران ابتدایی تحصیل می‌کنند. وزن این دفتر بسیار سبک بوده چرا که تنها 50 برگه در آن قرار دارد. نتیجه سبک بودن این دفتر، این است که کوله دخترتان به هیچ عنوان سنگین نمی‌شود و شانه‌های نحیف او را اذیت نخواهد کرد. هر کاغذ این دفتر، 70 گرمی بوده و این ضخامت شرایطی را فراهم می‌سازد که هیچ‌گونه ردی روی صفحه بعدی نیفتد.

از آنجایی که برند سهند احتمال می‌داده، دخترها در این سن و سال، احتمالاً شیطنت بیشتری خواهند داشت، پس طوری این دفترها را تولید کرده که از کیفیت خوبی برخوردار باشند. درواقع شیرازه فنری به کار رفته در این دفتر مجهز به فنری دوبل است و باعث می‌شود به این سادگی کاغذها از آن جدا نشوند. نکته دیگر این که انعطاف‌پذیری دفتر به دلیل جنس جلد آن بسیار بالاست و این یعنی به این سادگی‌ها نمی‌شود آن را خراب کرد.

ب | دفتر یادداشت A6 طرح دار

یکی از انواع دفتر مشق دخترانه فانتزی، دفتر یادداشت A6 است که روی جلد آن معمولاً راه‌راه است. این دفتر را می‌توانید در رنگ‌های نارنجی، بنفش، صورتی، سبز فسفری و آبی فیروزه‌ای پیدا کنید. این دفترها را به سادگی می‌شود حمل کرد و جای زیادی نمی‌گیرند. مناسب برای دخترانی است که دبیرستانی یا دانشجو هستند و نیاز دارند از گفته‌های معلم و اساتیدشان، نت برداری کنند. البته که باید میانه‌شان با رنگ‌های شاد خوب باشد تا سراغ این دفتر یادداشت بیایند. جلد دو لایه این دفتر یادداشت باعث شده تا ضد آب و ضد خش باشد. آسیب و همچنین آلودگی از جمله مواردی است که به هیچ عنوان این دفترها را خراب نمی‌کند. ابتدای این دفتر، برنامه هفتگی وجود دارد که می‌توانید به دخترتان کمک کند تا برنامه‌ریزی خود را به خوبی روی آن انجام دهد.

دفتر مشق دخترانه فانتزی

پ | دفتر وزیری طرح دار اکلیلی

این دفتر از دیگر انواع دفتر مشق دخترانه فانتزی به شمار می‌رود که به سادگی هم در کوله‌پشتی یا کیف دخترتان جای می‌گیرد و روی میز و نیمکت مدرسه نیز می‌توان آن‌ها را جای داد. 100 برگه بودن آن باعث می‌شود تا یک دوره تحصیلی کامل به عنوان دفتر مشق بشود از آن استفاده کرد. بهتر است دختر دبیرستانی‌تان را ترغیب به خرید این دفتر بکنید چرا که طرح‌های آن نیز مناسب سن آن‌ها خواهد بود. 12 طرح مختلف برای تولید این دفتر باعث شده تا دستتان در انتخاب حسابی باز باشد. از جمله طرح‌های روی آن می‌توان به شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی اشاره کرد. درست مشابه دیگر دفترهایی که بالاتر معرفی‌شان کردیم، جنس جلد این دفتر نیز از پلی‌پروپیلن بوده و ضد خش است. به هیچ عنوان هم دچار پوسیدگی و آسیب نمی‌شود و می‌توانید سال‌های سال آن را صحیح و سالم، نگه دارید.

ت | دفتر یادداشت A7 طرح دار

18 طرح مختلف برای تولید این دفتر یادداشت به کار گرفته شده است تا دخترتان به سادگی بتواند، انتخابش را بکند. این دفترها مناسب استفاده کودکان و نوجوانان شما خواهد بود و می‌توانند از آن برای نوشتن تکالیف و مشقشان استفاده بکنند. همچنین می‌توانند برنامه‌ریزی روزانه‌شان را درون آن انجام بدهند. سایز این دفتر A7 بوده و می‌توانید به سادگی آن را درون کیف یا کوله‌پشتی فرزندتان قرار دهید. کاغذهای این دفتر درست مثل دفترهای دیگر سهند 70 گرمی بوده و 80 برگه دارد که برای یک سال تحصیلی کاملاً مناسب است. برنامه هفتگی و همچنین امکان یادداشت شماره تلفن، از جمله ویژگی‌های این دفتر یادداشت به‌حساب می‌آید.

دفتر مشق دخترانه فانتزی

حالا وقتش رسیده که دفتر مشق دخترانه فانتزی بخرید!

در این مطلب از وبلاگ سهند به معرفی دفتر مشق دخترانه فانتزی پرداختیم و درباره انواع دفترهایی که شرکت سهند تولید می‌کند، نوشتیم. حالا وقتش است دخترتان را کنار خودتان بنشانید و وارد فروشگاه اینترنتی سهند شوید و از میان طرح‌های مختلفی که برای دفتر مشق وجود دارد، انتخاب کنید و ببینید کدام یکی از آن‌ها به سلیقه دخترتان نزدیک است. آن وقت سفارشتان را ثبت کنید و خریدتان را نهایی نمایید. به همین سادگی.

مطالب مرتبط