دفتر نقاشی سگ های نگهبان

همه چیز درباره دفتر نقاشی سگهای نگهبان

معرفی دفتر نقاشی سگهای نگهبان

نقاشی کردن یکی از مهارت های بسیار مهم در کودکی به شمار می رود که می تواند در رشد شخصیتی و توانایی های ذهنی کودک تاثیر شگرفی بگذارد. به همین خاطر است که ابزار آلات مربوط به نقاشی، مانند خرید دفتر نقاشی، مداد رنگی و دیگر موارد مشابه حائز اهمیت می شوند. در میان تمامی ابزارهای مربوط به نقاشی، کیفیت دفتر نقاشی بسیار مهم است. در هنگام انتخاب یک دفتر نقاشی برای کودک خود، به چند نکته مهم باید توجه کنیم.همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر مقاله (نکاتی درباره خرید دفتر نقاشی) را نیز مطالعه کنید.

  • کیفیت کاغذ
  • کیفیت کلی دفتر و جلد آن
  • طرح روی جلد دفتر نقاشی

دفتر نقاشی سگ های نگهبان

دلیل اهمیت کیفیت کاغذ و جلد دفتر نقاشی کاملاً واضح است: زیرا کودک شما می خواهد آن دفتر را در نزدیکی صورت خود قرار دهد، بار ها دست خود را در حین نقاشی به دهان و چشمان خود بمالد؛ پس مهم است که دفتری که انتخاب می کنید با مواد اولیه عالی ساخته شده باشد. اما طرح روی جلد دفتر نقاشی چرا در ردیف سه فاکتور مهم قرار می گیرد؟ طرح روی جلد می تواند به صورت مستقیم تاثیر عمیقی بر روی ناخودآگاه کودک شما داشته باشد! بهتر است هنگام انتخاب طرح روی جلد دفتر نقاشی، شخصیت ها و طرح هایی را انتخاب کنید که تاثیر معکوس در ناخودآگاه کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال دفتر نقاشی سگهای نگهبان، می تواند گزینه مناسبی باشد.

دفتر نقاشی سگ های نگهبان

چرا دفتر نقاشی با طرح سگ های نگهبان برای کودک مناسب است؟

همانطور که قبل تر گفتیم، طرح روی جلد دفتر نقاشی که برای کودک خود می خرید می تواند بر روی ناخودآگاه او تاثیر مستقیم داشته باشد. برای پاسخ به این سوال که چرا دفتر نقاشی سگ های نگهبان مناسب است، اجازه دهید کمی در مورد این کارتون و شخصیت های اصلی آن برایتان توضیح دهم.

کارتون سگ های نگهبان، در مورد تعدادی سگ با نیروهای فرا زمینی است که به نجات جان انسان ها می پردازند. هر کدام از این سگ ها، در یک نقش مانند پلیس، آتش نشان و … هستند و شخصیت کلی همه آن ها بسیار باهوش، جسور، خلاق و کمک کننده است. فعالیت تیمی در این سگ ها به خوبی انجام می شود و هر کدام از آن ها ضعف هایی دارند که با قرار گرفتن در گروه مکمل یک دیگر شده و ضعفهای هم را پوشش می دهند. به این ترتیب است که در تمامی ماموریت هایشان پیروز می شوند.

دفتر نقاشی سگ های نگهبان

ببینید این کارتون به کودکان، کار تیمی، تعامل، جسارت، شادی و دیگر موارد مهم زندگی را آموزش می دهد و کودک با شخصیت پردازی ذهنی خود می تواند از رفتارهای این گروه به خوبی الگو برداری کند. به همین علت است که انتخاب دفتر نقاشی سگهای نگهبان انتخاب بسیار بهتری در مقایسه با دیگر نمونه های مشابه شخصیت های کارتونی است؛ خصوصاً آن هایی که نمود خشم، جنگ و دعوا برای کودک هستند و یا در دختران، تنها رویاهای عروسکی و وابستگی را نمایش می دهند. تعدادی از شخصیت های کارتون سگ های نگهبان عبارتند از:

  • مارشال: سگ آتش نشان
  • چیس: سگ پلیس
  • راکی: سگ خلاق و باهوش
  • زوما: سگ نجات آبی
  • اسکای: سگ نگهبان
  • اورست: سگ کوهستان
  • رابل: سگ بامزه

دفتر نقاشی سگ های نگهبان

همانطور که گفتیم تمامی این شخصیت ها، یک ابر قدرت ویژه دارند که به بهتر شدن گروه کمک کرده اند و می توانند یک الگوی خیلی خوب برای تاثیرگذاری در ناخودآگاه کودک باشند. می توانید تمامی مدل های دفتر نقاشی سگ های نگهبان را در فروشگاه اینترنتی سهند مشاهده کنید. کیفیت لوازم تحریر تولید شده این مجموعه درجه یک بوده و با استفاده از بهترین تجهیزات ساخته می شود.

مطالب مرتبط