چرا جامدادی گابل محبوب دانش آموزان است؟

چرا جامدادی گابل محبوب دانش آموزان است؟

برند گابل در سال 1956 میلادی در شهر والنسیای اسپانیا تاسیس شده و با تمرکز بر اصل رضایت‌مندی مشتری، صداقت و کیفیت، از سال 1983 فعالیت‌های خود را در سطح جهانی گسترش داده است. محصولات این برند از سال 1387 به بعد با همکاری یکی از شرکت‌های داخلی وارد بازار ایران شد. اکنون برند گابل محصولات خود را به بیش از 65 کشور در سراسر جهان صادر می‌کند. جالب است بدانید که نامش از ابتدای نام موسس شرکت (Ga) و (Bol) که مخفف Bolsa یعنی کیف،برگرفته شده است.

معرفی جامدادی گابل

در این مقاله قصد داریم شما را با علل محبوبیت جامدادی گابل، یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات این برند در بین دانش آموزان آشنا کنیم.

محبوبیت جامدادی گابل

برند گابل، در طراحی انواع جامدادی‌هایش در طرح و رنگ‌های مختلف بر خلاقیت و نوآوری تمرکز دارد؛ به همین خاطر است که در دپارتمان طراحی گابل، تیمی نه نفره از طراحان در سنین و با ویژگی‌های شخصیتی مختلف حضور دارند و روزانه نسبت به خلق طرح‌های جدید و جالب‌توجه برای انواع جامدادی گابل اقدام می‌کنند و در این مسیر مطابق با ترند روز و تقاضای دانش آموزان پیش می‌روند.

یکی از شاخصه‌های اصلی طراحی انواع جامدادی گابل این است که از حال و هوای مدیترانه‌ای برخوردارند؛ شادابی، سرزندگی و سرگرم‌کنندگی در هر بخش از اجزای جامدادی‌هایش دیده می‌شود: طرح‌های چاپی با گل‌های متنوع و رنگ‌های زنده و پویا همچون فیروزه‌ای، مرجانی، خردلی، سفالی یا سفید.

راحتی و کاربردی‌ بودن جامدادی گابل، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که آن را در بین دانش‌آموزان محبوب ساخته است.

 

جامدادی گابل سه زیپ مستطیلی با لبه‌های گرد

کیفیت جنس جامدادی گابل

جنس انواع جامدادی گابل از برترین و باکیفیت‌ترین‌های کتان، پلی‌استر، نایلون و مواد ترکیبی ساخته شده است؛ به همین علت است که عملکرد و کاربردی که دانش‌آموزان از جامدادی‌های این برند انتظار دارند، به بهترین شکل ممکن در اختیارشان قرار می‌گیرد. چون سطح دوام و ماندگاری جامدادی‌ها به خاطر هزینه بالایی که این روزها پیدا کرده‌اند، خیلی اهمیت دارد، جامدادی گابل توانسته خودش را در این بخش ثابت کند و محبوبیتش را بیش از پیش افزایش دهد.

خرید جامدادی گابل

جامدادی گابل دو زیپ ذوزنقه‌ای

مشخصات فنی جامدادی گابل

همه محصولات این برند محبوب، از جمله جامدادی گابل ویژگی‌ها و مشخصاتی که دارد مطابق با استانداردهای روز دنیا روی آن کار شده است. لایه درونی جامدادی گابل که وسایل دانش‌آموزان در آن قرار می‌گیرد از بهترین‌های موجود ساخته شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب جامدادی گابل، ساختار طراحی ارگونومیک و خوش‌ساخت آن برای دانش‌آموزان است.

جامدادی‌های دوستدار محیط‌زیست گابل

جامدادی‌هایی که توسط برند گابل ساخته می‌شوند، دوستدار محیط‌زیست هستند و در آن از فتالات و PVC استفاده نشده است، و همه این جامدادی‌ها براساس قوانین روز دنیا و کاملاً مناسب دانش‌آموزان ساخته می‌شوند.

سایر ویژگی‌های دوست‌داشتنی انواع جامدادی گابل

انواع جامدادی گابل مناسب آن دسته دانش‌آموزانی است که می‌خواهند در رفتن به مدرسه، وسایل زیادی با خود ببرند. جامدادی‌های گابل، در اندازه‌ها، طرح‌ها و اشکال مختلف طراحی و ساخته می‌شود و در داخل‌شان کلی خودکار، مداد، پاک‌کن، مدادتراش، خط‌کش‌های کوچک و… جامی‌شود. دانش‌آموزان به خاطر همین جاداری و فضای زیادی که داخل‌شان وجود دارد، جامدادی‌های گابل را دوست دارند.

جامدادی گابل زیپ دوری سراسری

برخی جامدادی‌های گابل طوری طراحی‌شده که با زیپ از زوایای مختلف فضای داخلش‌شان به چند قسمت متفاوت تقسیم شده است. این ویژگی به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا بتوانند وسایلی که دارند را به طور تفکیک‌شده داخلش بگذارند، مثلاً خودکار و مدادهای‌شان را در یک سمت قرار دهند و در سمت دیگر سایر لوازم‌التحریرشان را جای دهند.

و آخرین ویژگی که جامدادی‌های گابل دارند که دانش‌آموزان عاشقش می‌شوند، طرح‌ها و سبک‌های مختلف است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها به صورت موردی اشاره می‌کنیم:

جامدادی استوانه‌ای، جامدادی مستطیلی با لبه‌های گرد، جامدادی مستطیلی با لبه‌های صاف، جامدادی ذونقه‌ای، جامدادی کیسه‌ای، جامدادی بیضی‌شکل، جامدادی کتابی و… که همه آن‌ها در مدل‌های با بند و بدون بند به فروش می‌رسند.

جامدادی گابل کتابی

در این مقاله ما شما را علل محبوبیت جامدادی گابل در بین دانش آموزان آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای فرزندان دانش آموز خود از انواع جامدادی گابل در طرح و رنگ‌های متعدد تهیه کنید می‌توانید سری به به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و از بین طیف گسترده‌ای از انواع جامدادی موجود در این وبسایت، یک خرید هوشمندانه، آنلاین و پرسرعت را تجربه کنید.

مطالب مرتبط