وسایل کیف دختر

چه وسایلی باید در کیف مدرسه یک دختر باشد؟

وسایل کیف مدرسه یک دختر چیست؟

هر دختری می خواهد بهترین باشد. در دوران مدرسه و تحصیل، یکی از نشانه های بهترین بودن، تکمیل بودن لوازم داخل کیف است. اگر یک دختر نمونه باشید، این سوال ممکن است برای شما هم پیش بیاید که چه وسایلی باید در کیف مدرسه یک دختر باشد؟ برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید چند پرسش کوتاه از خودتان بپرسید:

  1. در چه مقطعی تحصیل می کنید؟
  2. گنجایش کیف شما چقدر است؟
  3. به چه وسایلی در کیف خود نیاز دارید؟
  4. چقدر زمان در مدرسه صرف می کنید؟

پاسخ به این سوالات به شما در انتخاب وسایل کیف دختر در مدرسه کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید که در انتخاب وسایل داخل کیفتان دقیق باشید اما از زیاده روی نیز اجتناب کنید؛ چرا که سنگین شدن بیش از حد کیف تنها خودتان را آزار خواهد داد. با ما در سهند همراه باشید تا تعدادی از این لوازم التحریر دخترانه را معرفی کنیم.

لوازم ضروری کیف دخترانی که به مدرسه می روند

هنگام خرید لوازم تحریر برای دختران، انتخاب می تواند کمی سخت تر شده و به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. دختران، بسیار ریزبین تر و دقیق تر از پسران عمل کرده و برای انتخاب هر وسیله خود سلیقه به خصوصی خرج می دهند. وسایل کیف دختر در دوران مدرسه، به ترتیب اهمیت عبارت است از:

  • دفتر

مسلماً در دوران مدرسه، نکته برداری و نوشتن جزوه، مهم ترین وظیفه ای است که در زمان کلاس بر عهده دانش آموز خواهد بود. پس خرید دفتر مناسب با درس که هم زیبا باید و هم با کیفیت، مهم ترین کاری است که برای پر کردن کیف خود باید انجام دهید. می توانید برای درس هایی که نیازمند نوشتن زیاد هستند، از دفاتر کلاسوری انتخاب کنید تا در صورت لزوم، تعداد کاغذهای دفتر را شارژ نمایید.

وسایل کیف دختر

  • نوشت افزار ها

منظور از نوشت افزار در این نوشته در واقع همان لوازم تحریری است که داخل جامدادی قرار می دهید. نوشت افزارهایی مانند مداد، خودکار، هایلایتر، روان نویس، غلط گیر، پاک کن، خط کش و اگر با دروس هندسی سرو کار دارید وسایلی مانند گونیا، پرگار و… جزو نوشت افزارهایی هستند که نیاز خواهید داشت.

وسایل کیف دختر

  • جامدادی

مسلماً نوشت افزارهایی که در تیتر قبلی نام بردیم را باید در یک کیف کوچک نگه داری کرد تا هم گم نشوند و هم در صورت نیاز به سرعت در دسترس قرار بگیرند. خرید جامدادی، راه حل این مشکل است. جامدادی ای انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید همه وسایل مورد نیاز خود را در آن جای دهید.

وسایل کیف دختر

  • استیکی نوت (کاغذهای برچسب دار)

یکی از وسایل مورد نیاز در انتخاب لوازم التحریر دخترانه، استیکی نوت است. استیکی نوت به شما این امکان را می دهد تا نکات کاربردی که توسط معلم گفته می شود را بنویسید بدون اینکه نیازی باشد تا کتاب یا دفتر خود را با خودکار کثیف کنید. استیکی نوت را می توانید برای برنامه ریزی کارهای خود روی میز تحریر نیز استفاده کنید.

  • پوشه و کاور کاغذ A4

در طول دوران مدرسه، کاغذهای بسیاری در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می دهید که بزرگترین آن ها به طور معمول کاغذ A4 هستند. این کاغذها می توانند شامل برگه های امتحانی و یا پرسش های کلاسی کتبی باشند که نیاز دارند به صورت منظم طبقه بندی شوند. برخی از این برگه ها را باید در داخل مدرسه همراه خود داشته باشد. وجود کاور و پوشه دکمه دار به شما این امکان را می دهد تا این برگه ها را به صورت طبقه بندی شده و منظم داخل کیف خود نگه داری کنید.

خرید پوشه

  • ماژیک

داشتن ماژیک شخصی یکی از لوازم تحریر ضروری برای دختران است. فرض کنید معلم شما را صدا کرده تا پای تخته یک مسئله را حل کنید. اگر خودتان ماژیک نداشته باشید، مجبور خواهید بود تا از ماژیکی استفاده کنید که دست همه به آن خورده است. چقدر می تواند کثیف و حاوی میکروب ها باشد؟ پس خرید ماژیک شخصی برای تکمیل وسایل کیف دختر فراموش نکنید.

  • لیوان شخصی

بدون شک، لیوان شخصی، یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز کیف مدرسه است. چه دختر باشید چه پسر، بهتر است یک لیوان شخصی ترجیحا درب دار داشته باشید تا در صورت نیاز به نوشیدن آب از لیوان خودتان استفاده کنید.

  • ژل ضد عفونی کننده دست

یکی از معضلات بسیاری از مدارس، تمام شدن مایع دستشویی در سرویس های بهداشتی است. بهتر است در کیف خود یک ژل ضد عفونی کننده داشته باشید تا در مواقع لزوم از آن استفاده نمایید.

  • دفتر یادداشت

تکالیفی که معلم اعلام می کند را کجا یادداشت می کنید تا فراموش نشوند؟ گوشه کتاب یا دفتر خود؟ این روش یک ایراد اساسی دارد و آن هم پراکندگی تکالیف است. علاوه بر اینکه نظم کتاب و دفتر شما را تحت و الشعاع قرار می دهد. داشتن یک دفترچه یادداشت برای نوشتن تمامی تکالیف می تواند نظم شما را افزایش داده و کمک کند تا با تمرکز و سرعت بالاتری درس بخوانید.

وسایل کیف دختر

می توانید برای خرید لوازم ضروری داخل کیف مدرسه دختران، از سهند کمک بگیرید؛ چرا که سهند تمامی لوازم التحریر دخترانه را به طور کامل و با بهترین کیفیت ارائه می دهد. برای ارتباط با مجموعه سهند، به وبسایت فروشگاه اینترنتی سهند  مراجعه نمایید و یا با شماره های: 9898838-0910و  47297000-021 تماس حاصل کنید.

مطالب مرتبط