پاکت پلاستیکی

کاربردهای خاص پاکت پلاستیکی

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که می‌خواستید کلی کاغذ A4 مهم را با خودتان جایی ببرید و از اینکه خم شوند یا آسیبی ببینند، نگران بودید. چاره کار شما استفاده از پاکت پلاستیکی است.از کاربردهای پاکت پلاستیکی هرچه بگوییم کم است. شاید این تنوع بسیار زیادی که پاکت‌های پلاستیکی دارند به دلیل ابعاد مختلفی باشد که آن‌ها را تولید می‌کنند یا رنگ‌های متنوعی که دارند. به هر حال هرچه که هست، شما کارهای زیادی می‌توانید با این پاکت‌ها بکنید. در این مطلب هم قرار است جدای اینکه شما را با پاکت پلاستیکی آشنا می‌کنیم، درباره کاربردهای خاص آن نیز برایتان بنویسیم که در صورت داشتن نیازهایی مشابه آن چیزی که اینجا خواهیم گفت، برای خودتان بخرید. امکان ندارد در انتهای این مطلب به این نتیجه نرسید که شما هم به یک پاکت پلاستیکی نیاز دارید. همراهمان باشید تا به حرفمان برسید!

مختصری درباره پاکت پلاستیکی

پاکت‌های پلاستیکی یا همان پاکت دکمه دار، جزو ابزارهای ساده برای آرشیو و نگهداری به شمار می‌رود. فرض کنید می‌خواهید بروید دانشگاه و آن روز فقط یک کلاس دارید، فرض کنید می‌خواهید مدارک ماشینتان را جایی نگه دارید که به راحتی و هر وقت نیاز داشتید بتوانید سراغش بروید و وقتتان را برای پیدا کردن آن تلف نکنید، فرض کنید می‌خواهید همایشی برگزار کنید و چیزهایی از قبیل فرم و سی دی در انتهای همایش به همه شرکت کننده‌ها بدهید، برای انجام همه این کارها چیزی که به کارتان خواهد آمد، پاکت پلاستیکی خواهد بود. تنوع ابعاد، جنس و همچنین شفاف و مات بودنش باعث می‌شود به عناوین مختلفی به کار گرفته شود. تولید هر کدام از این پاکت‌های پلاستیکی تقریباً در 8 رنگ مختلف انجام می‌شود و این به شما امکان دسته‌بندی می‌دهد. می‌توانید هر کدام از رنگ‌ها به نگهداری یا آرشیو مدارکی به خصوص اختصاص دهید که هر وقت نیاز داشتید به آن‌ها مراجعه کنید.

پاکت پلاستیکی چیست؟

این پاکت‌ها چه کاربردی دارند؟

درباره کاربرد پاکت پلاستیکی احتمالاً خودتان حدس‌هایی زده باشید اما ما هم می‌خواهیم اشاراتی به برخی از کاربردهای خاص این محصول بکنیم که بیشتر آشنا شوید.

  1. پاکت پلاستیکی امکان چاپ اختصاصی دارد که می‌توانید از آن برای انجام امور تبلیغاتی شرکت یا سازمانتان استفاده کنید.
  2. پلاستیک به کار رفته در تولید پاکت پلاستیکی از نوع پلی‌پروپیلن بوده که علاوه بر مقاومت بالا، انعطاف‌پذیری بسیار زیادی هم به محصول می‌دهد و در اثر خم شدن آسیب نمی‌بیند.
  3. پاکت پلاستیکی ضد آب است و درعین‌حال هیچ‌گونه خط و خشی هم نمی‌توانید به آن وارد کنید
  4. اگر نوع A3 آن را خریداری کنید می‌توانید کاغذی در همین سایز A3 را جابجا کنید.
  5. در مقابل پوسیدگی، رطوبت، نور و گرد و خاک نیز به خوبی مقاوم است و هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بند.
  6. دکمه‌های به کار رفته روی این پاکت، از نوع باکیفیتی بوده و در صورت باز و بسته شدن مداوم و مستمر، هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بند.

کاربرد هر پاکت پلاستیکی

تنوع پاکت‌های پلاستیکی چقدر است؟

از تنوع پاکت‌های پلاستیکی که حرف بسیار است و تاکنون هم اشارات مختلفی به این موضوع کردیم. در ادامه می‌خواهیم برخی از انواع پاکت‌های پلاستیکی را به شما معرفی کنیم. ضمن ارائه این معرفی می‌توانید با کاربردهای خاص هر کدام نیز به طور جداگانه آشنا شوید:

  • پاکت سمیناری سایز F: اگر سازمان و شرکتی دارید که مدام در آن سمیناری برگزار می‌کنید، احتمالاً به چنین چیزی نیاز خواهید داشت. با خرید پاکت سمیناری سهند شما علاوه بر این که می‌توانید کاتالوگ سازمانتان را در آن قرار دهید، می‌توانید از پوشش پلاستیکی‌ای که دارد استفاده کنید و درون آن سی دی بگذارید. 4 رنگ مختلف هم وجود دارد؛ سرمه‌ای، طوسی، زرشکی و مشکی. راستی، شما می‌توانید سفارش کنید که روی این پاکت‌ها لوگوی اختصاصی سازمانتان هم قرار بگیرد که این به خودی خود امکان بسیار خوبی می‌تواند باشد.
  • پاکت هدیه: از نامش پیداست که کارکردش چیست. برخلاف تصورتان که همه پاکت‌های هدیه از جنس مقوا بوده این پاکت هدیه سهند از همان پلاستیکی که بالاتر گفتیم تهیه‌شده و مقاومت بسیار خوبی دارد. نام دیگر پاکت هدیه، پاکت پول هم هست. از ویژگی‌های مهم این پاکت پلاستیکی می‌توان به طرح دار بودنش اشاره کرد که خب می‌توانید بسته به این که مخاطب هدیه‌تان چه کسی است، نوع آن را انتخاب و خریداری کنید.
  • پاکت دکمه دار دوبل: منظور از این که پاکت دکمه دار دوبل یعنی یک جیب اضافه هم دارد. اگر بخواهیم کلی بگوییم شما دو جیب مجزا دارید که یکی با دکمه بسته می‌شود و دیگری به کمک یک زبانه روی پاکت قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این پاکت دکمه دار دوبل سهند را در هشت ترکیب رنگ مختلف ببینید. ترکیب دو رنگ سفید با آبی، بنفش، سبز، سفید، صورتی و … . امکان چاپ اختصاصی با هر طرح و شکلی که مدنظرتان باشد هم در این مورد وجود دارد. هر جایی که فکرش را بکنید هم می‌توانید از این پاکت استفاده کنید. دانشگاه، عکاسی، سمینار، رادیولوژی و … .

پاکت پلاستیکی سهند

  • پاکت دکمه دار کارت ملی: این را هم انتهای اسمش آوردیم که فقط کارت ملی در آن بگذارید! البته که این شوخی بود. شما می‌توانید مدارک مختلفتان از قبیل گواهینامه، کارت‌های بانکی و … را درون آن قرار دهید. مقاومت بسیار بالا از ویژگی‌های مهم این پاکت است و دکمه آن هم نه سفت است و نه نرم. یعنی خیالتان از امنیت مدارکتان درون این پاکت پلاستیکی، تخت باشد.

لفتش ندهید، پاکت پلاستیکی بخرید

همان‌طور که در تیتر این پاراگراف هم گفته‌ایم، لفتش ندهید و به سرعت پاکت پلاستیکی سهند را سفارش دهید که مطمئناً به کارتان خواهد آمد. احتمالاً حین تمام کردن مطالعه این مطلب هم که بودید، متوجه کاربردی بودن پاکت پلاستیکی شده‌اید. طبیعی است. پاکت پلاستیکی بالأخره یک جا به کار می‌آید. چه برای آرشیو و نگهداری باشد چه برای شرکت در کلاس یا رفتن به جایی که باید همه چیز را مرتب با خودتان ببرید. برای سفارش این محصول تنها کافی است وارد فروشگاه اینترنتی سهند شوید و از آنجا پاکت پلاستیکی مورد نظرتان را طبق نیازی که دارید، سفارش دهید. پیشنهاد می‌کنیم به صورت اینترنتی خرید کنید و در این اوضاع کرونا، در خانه بمانید.

مطالب مرتبط