کیف دبیران سهند

کیف دبیران سهند

در دهه‌های گذشته کیف‌های چرمی تخت مستطیل شکلی که یک زیپ سرتاسری داشتند و هیچ دسته و بندی روی بدنه آن‌ها به چشم نمی‌خورد، در بین دبیران و کارمندان رایج بود. شاید آن‌ها دردست پدر و مادرهای کارمند یا معلم خود دیده باشید. زمانی که این قشر کمتر کیف‌های دوشی یا کوله‌پشتی‌های بیزنسی استفاده می‌کردند. کیف دبیران سهند با اینکه ظاهر و طراحی مدرنی دارد، کاملاً یادآور آن نوستالژی قدیمی است و در دنیای بریف‌کیس‌ها و کیف‌های لپتاپ و… یک کیف منحصربفرد و کاربردی است.

شما همیشه به حمل یک کیف سنگین و بزرگ با جای لپتاپ و… احتیاج ندارید. هر چند که شاید از روی عادت و به خاطر محدودیت انتخاب، همیشه یک کیف دوشی بزرگ با خود حمل می‌کنید که تنها به درصد کوچکی از حجم آن برای وسایل خود احتیاج دارید.

بسیاری از ما این کیف و کوله‌های غول‌پیکر را هر روز با خود حمل می‌کنیم بدون اینکه نیاز داشته باشیم که هر روز لپ‌تاپ با خود جابه‌جا کنیم یا به اندازه یک سفر خارج شهر وسایل حمل کنیم.

ما صرفاً یک کیف پول، یک دفترچه یادداشت و چند پوشه لاغر یا چیزهایی از این قبیل داریم ولی کیفی مناسب حمل این چند قلم وسیله سبک و کم‌حجم نداریم.

خصوصیت اصلی و متمایز کننده این کیف سبکی آن است. وقتی تنها به کتاب و دفتر یا مدارک و دفترچه یادداشت خود احتیاج دارید، می‌توانید این کیف را با خود بردارید و کیف‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تر را برای مواقعی که واقعاً به آن‌ها احتیاج دارید، کنار بگذارید.

حمل این کیف هم مثل کوله یا کیف کنار دوشی حتماً با استایل خاصی همراهی ندارد. نباید برای به دست گرفتن آن حتماً کت و شلوار پوشیده باشید یا حتماً اسپرت باشید. با هر استایلی همراهی دارد. به ویژه اینکه به دلیل اینکه بند و دسته ندارد و شما باید آن را در دست بگیرید، روی لباس‌های شما قرار نمی‌گیرد و باعث چروک و نامرتب شدن آن‌ها نمی‌شود.

به علاوه راه امن‌تری برای حمل اسناد و مدارک به نظر می‌آید چون در دستان شماست و لاجرم بیشتر به نگه داشتن آن توجه می‌کنید.

زیپ‌دار بودن این کیف آن را از پوشه‌های قطور متمایز می‌کند و بیشتر ظاهر کیف به آن می‌دهد. ضمن اینکه جنس بدنه و زیپ‌ها باعث می‌شود که کاغذها و محتویات کیف دبیران سهند در برابر رطوبت، آلودگی و گم شدن مصون بمانند.

مثل بسیاری دیگر از کیف‌ها و محصولات سهند، کیف دبیران سهند هم گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی است. اگر صاحب کسب‌و‌کار و شرکت یا برگزارکننده سمینار و همایش هستید و به دنبال یک هدیه مناسب برای کارکنان، مشتریان یا مهمانان و شرکت‌کنندگان در گردهمایی خود می‌گردید،کیف دبیران سهند به چند دلیل انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد.

یک دلیل این تناسب این است که شما به عنوان سفارش دهنده هدیه تبلیغاتی می‌توانید لوگو و نام تجاری خود را روی بدنه کیف چاپ و سپس آن را اهدا کنید. دوم اینکه در این کیف محفظه مخصوص سی‌دی و کارت ویزیت تعبیه شده که کار شما را برای قرار دادن اقلام تبلیغاتی داخل کیف آسان‌تر می‌کند.

این کیف سبک و کاربردی را به خودتان و دیگران هدیه بدهید!

مطالب مرتبط