کیف مدیران سهند

کیف مدیران سهند

کیف مدیران سهند

اینجا در بلاگ سایت لوازم تحریر سهند گاهی برخی از محصولات محبوب و پرکاربرد سهند را معرفی می‌کنیم و کمی بیشتر درباره آن‌ها می‌نویسیم. شرکت لوازم تحریر و ملزومات اداری سهند کیف‌هایی با کاربردهای متفاوت و برای سنین و مقاطع گوناگون طراحی و تولید کرده که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها محصولی به نام کیف مدیران سهند است.

نام این محصول، یعنی کیف مدیران سهند، احتمالاً کمی تکلیف این کیف را در ذهن روشن می‌کند. کیف مدیران سهند یک کیف دستی و ویژه کاربردهای اداری است اما ظاهر و متریال به کار رفته در آن از دیگر کیف‌های اداری تولید شده در شرکت سهند و بسیاری از دیگر برندهای تولید کیف باکیفیت‌تر است.

به همین دلیل قیمت آن هم در پله بالاتری نسبت به سایر کیف‌های سهند ایستاده است. از این روست که طراحان، نام کیف مدیران سهند را برای این محصول انتخاب کرده‌اند. در واقع این نام‌گذاری به نوعی گویای این مطلب است که این کیف باکیفیت و شکیل، برای استفاده کارمندان عالی‌رتبه و مدیران در فضای کاری و اداری طراحی و به بازار عرضه شده است.

البته می‌توان از کیف مدیران سهند در دانشگاه و مدرسه و هم برای اداره در هر رتبه کاری که باشید، استفاده کرد.

مزایای کیف مدیران سهند

این کیف چند محفظه جداگانه دارد و بسیار جادار است. به غیر از محفظه اصلی کیف، جیب‌های زیپ‌دار و دکمه‌دار بزرگی روی بدنه تعبیه شده است که برای قرار دادن کیف پول، گوشی موبایل و سایر وسایلی که دسترسی به آن‌ها باید سریع و راحت باشد، بسیار مناسب هستند.

این کیف همچنین جیب‌های کوچک‌تری برای قرار دادن قلم و خودکار و وسایل ریزتری مثل کلید، فلش‌مموری و وسایل اینچنینی دارد.

جنس بدنه، دسته‌ها و زیپ‌ها خیال شما را بابت دوام و مقاومت کیف راحت می‌کند. ضخامت و کیفیت دسته‌ها به شما اجازه می‌دهند که هر چقدر که حجم کیف به شما اجازه دهد، آن را سنگین و وسایل بسیاری در آن حمل کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید.

حجم کیف هم شاید به اندازه‌ کوله‌پشتی‌های بزرگ و کیف‌های سفری نباشد ولی نیاز شما را برای یک روز شلوغ در دانشگاه یا یک روز پرکار در اداره، به خوبی پاسخ می‌دهد.

کیف مدیران سهند به خاطر کیفیت موادی که در ساخت آن استفاده شده است از آزمون استفاده در زمان طولانی هم سربلند بیرون می‌آید.

رنگ‌های کیف مدیران سهند سبز متالیک، طوسی، مشکی و سورمه‌‌ای است. این رنگ‌های خنثی و تیره باعث می‌شوند که کاربرد این کیف در همه محیط‌ها مقبول باشد.

یکی از کاربردهای کیف مدیران سهند، مثل بسیاری دیگر از محصولات این شرکت، استفاده از آن‌ها در سمینارها، همایش‌ها، کنگره‌ها و گردهمایی‌های تخصصی است. این نوع مراسم اصولاً میهمانانی ویژه دارند که هدایای تبلیغاتی یا هدایایی برای قدردانی برای آن‌ها از طرف برگزارکنندگان تهیه و تدارک دیده می‌شود.

کیف مدیران سهند یک گزینه ویژه برای هدیه تبلیغاتی است. برگزارکنندگان همایش می‌توانند این کیف را برای شرکت‌کنندگان و مهمانان ویژه و عالی‌مرتبه خود در نظر گیرند و بروشور، کتاب، دفترچه یادداشت یا سایر اقلام تبلیغاتی یا آموزشی یا هدیه را درون آن قرار دهند و با این کار هدیه‌ای ارزنده و کاربردی به آن‌ها بدهند.

این نکته که سطح جداره خارجی این کیف قابلیت چاپ با بهترین کیفیت را دارد، به شما اجازه می‌دهد که هدیه تبلیغاتی خود را با لوگوی تجاری خود، تقدیم مهمانان کنید.

مطالب مرتبط