جامدادی پترو

بارکد: 6264857801935

اطلاع از تخفیف محصول
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال رایگان
شرایط اشانتیون :

1 کارتن رایگان برای خرید بالای 50 میلیون تومان

10% تخفیف برای خرید بالای 20 کارتن

قیمت:

64,000 تومان

توضیحات

جامدادی پترو

جامدادی پترو جامدادی برزنتی تک زیپ، کوچک و زیبایی در شش رنگ مختلف است. رنگ‌ها جامدادی پترو سهند قرمز، طوسی، آبی، صورتی، سورمه‌ای، آبی کمرنگ و مشکی است.

جنس جامدادی پترو سهند از پارچه برزنتی باکیفیت و بادوامی است. زیپ‌ جامدادی تک زیپ مرغوب است و در طول دوره استفاد سالم می‌ماند.

این جامدادی سبک برای کسانی که نوشت‌افزار زیادی با خود حمل نمی‌کنند، مثلاً کارمندانی که تنها به چند خودکار و قلم نیاز دارند یا دانش‌آموزانی که به سر جلسه امتحان می‌روند، مناسب است.

جامدادی تک زیپ سهند یک محفظه دارد. ظاهر جامدادی پترو مستطیلی و کوچک است. اگر لوازم تحریر حجیم و به تعداد زیاد دارید و همه را باید همیشه همراه داشته باشید، این جامدادی مناسب شما نیست.

در عوض اگر می‌خواهید جامدادی در کیف کوچک شما جا بگیرد و همه جا همراهتان باشد و از طرفی اصلاً نوشت‌افزار زیادی نیاز ندارید، این جامدادی مخصوص شماست.

جامدادی پترو سهند به دلیل جنس پارچه‌ای و دوخت محکم و زیپ فلزی مرغوبی که دارد کاملاً قابل شست‌وشو است. رنگ‌های وشن این جامدادی ممکن است در طول استفاده کمی کثیف شوند. شما می‌توانید بدون نگرانی جامدادی تک زیپ را با آب و مواد شوینده مناسب، بشویید و آن را مثل روز اول تمیز کنید.

تنوع رنگی جامدادی تک زیپ این جامدادی را برای گروه‌های سنی و مقاطع تحصیلی مختلف، مناسب می‌کند. رنگ‌های تیره مناسب فضای دانشگاهی و اداره و رنگ‌های روشن مناسب مقاطع دبستان و راهنمایی است.

جامدادی تک زیپ سهند، جامدادی کوچک و ظریفی است که از لوازم تحریر شما محافظت می‌کند.

توضیحات تکمیلی

جنس جامدادی

نوع محافظت جامدادی

رنگ

, , , , ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جامدادی پترو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما بهترین محصولات را پیشنهاد خواهیم کرد

Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn