پوشه یکرو شفاف مدل ECO سهند

• سایز : A4
• ابعاد: ۳۱ * ۲۴
• عطف: ندارد

بارکد محصول: ۶۲۶۴۸۵۷۸۰۱۱۶۴

افزودن به علاقه مندی
اشتراک گذاری
اطلاع از تخفیف محصول
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال رایگان
شرایط اشانتیون :

1 کارتن رایگان برای خرید بالای 50 میلیون تومان

10% تخفیف برای خرید بالای 20 کارتن

قیمت:

32,700 تومان

توضیحات

پوشه اسمارت

پوشه اسمارت سهند پوشه یکرو شفاف است که بسیار کاربردی و مرسومی است. این پوشه از برگه‌ها و مدارک شما به خوبی مراقبت می‌کند.

این پوشه یک‌رو شفاف است و در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و هر جای دیگری که به حمل و نگهداری کاغذ احتیاج باشد، کاربرد دارد. رویه شفاف پوشه اسمارت سهند حالت تلقی دارد. روی پوشه فضایی برای قرار دادن لیبل وجود دارد.

پوشه اسمارت سهند عطف ندارد پس نباید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی کاغذ در آن جا ‌شود. داخل این پوشه، گیره و نگهدارنده کاغذ وجود دارد که برگه‌ها را در جای خود ثابت می‌کند.

پوشه اسمارت سهند در پنج رنگ مختلف تولید شده و در اختیار شما قرار گرفته است. زرد، آبی، قرمز، سبز و طوسی رنگ‌های پوشه اسمارت سهند هستند.

سایز این پوشه A4 و ابعاد آن ۲۴×۳۱ است. جنس این پوشه از نوعی پلاستیک مرغوب و باکیفیت به نام پلی‌پروپیلن است. پلی‌پروپلین ضد آب و ضد خش، انعطاف‌پذیر و مقاوم است. پوشه سهند با خم شدن ۳۶۰ درجه هم نمی‌شکند و تغییر شکل نمی‌دهد.

پوشه سهند چاپ‌پذیر است. به این معنی که شما می‌توانید تبلیغات کسب و کار خود یا نام و نشان تجاری خود را روی آن چاپ کنید و از این ویژگی نهایت استفاده را ببرید. به وسیله یک تماس با شرکت لوازم تحریر و تجهیزات اداری سهند می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و پوشه‌های خود را با چاپ مخصوص خود تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

نوع پوشه

,

رنگ

, , , ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوشه یکرو شفاف مدل ECO سهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Product Enquiry

محصولات مرتبط

ما بهترین محصولات را پیشنهاد خواهیم کرد