طلق ضخیم A3 سهند

بارکد محصول: ۶۲۶۴۸۵۷۸۰۰۷۴۷

افزودن به علاقه مندی
اشتراک گذاری
اطلاع از تخفیف محصول
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال رایگان
شرایط اشانتیون :

1 کارتن رایگان برای خرید بالای 50 میلیون تومان

10% تخفیف برای خرید بالای 20 کارتن

قیمت:

18,200 تومان

توضیحات

طلق A3

طلق A3 سهند یک ابزار بسیار ساده برای صحافی و بایگانی است. این ابزار در بین دانش‌آموزان و دانشجویان برای کار صحافی و نگهداری از جزوات درسی یا آماده کردن پروژه‌های تحصیلی کاربرد فراوان دارد. شاید طلق آ3 بیشتر به کار هنرجویان و محصلان رشته‌های گروه هنر می‌آید که باید اغلب پروژه‌های درسی و کارهای هنری خود را در سایز A3 تحویل دهند.

طلق A3 در بایگانی و نظم‌بخشی به اسناد اداری هم کاربرد دارد و برای دسته‌بندی‌ برگه‌ها در هر تعدادی که باشند، می‌توان از طلق و شیرازه استفاده کرد. یک طلق وقتی با شیرازه همراه شود می‌تواند برگه‌ها، جزوات یا مدارک پراکنده شما را یک جا جمع کند و به هم پیوند دهد.

طلق آ3 از نوعی پلاستیک شفاف ساخته شده و برگه‌های شما را از نفوذ گرد و غبار، رطوبت و دیگر آلودگی‌ها حفظ می‌کند. مهم نیست که تعداد برگه‌ها چقدر است. طلق آ3 سهند می‌تواند پوشش هر تعداد برگه‌ باشد و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

کاغذهای پراکنده طراحی یا پروژه دانشگاهی شما به راحتی با طلق و شیرازه شکلی منظم می‌یابند و از پراکندگی، پارگی و آسیب در امان می‌مانند.

طلق آ3 سهند ضخامت بالایی دارد و ۴۰۰ میکرون است. همچنین طلق آ3 نیمه شفاف است و در هفت رنگ متنوع تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان گرامی قرار گرفته است. این رنگ‌ها آبی، بنفش، دودی، زرد، سبز، صورتی و طلق آ3 بی‌رنگ شفاف هستند.

توضیحات تکمیلی

نوع پوشه

رنگ

, , , , , ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طلق ضخیم A3 سهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Product Enquiry

محصولات مرتبط

ما بهترین محصولات را پیشنهاد خواهیم کرد