کیف قفلدار بدون دسته سهند

بارکد محصول: ۶۲۶۴۸۵۷۸۰۰۹۷۶

افزودن به علاقه مندی
اشتراک گذاری
اطلاع از تخفیف محصول
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال رایگان
شرایط اشانتیون :

1 کارتن رایگان برای خرید بالای 50 میلیون تومان

10% تخفیف برای خرید بالای 20 کارتن

قیمت:

161,600 تومان

توضیحات

کیف قفلدار بدون دسته سهند

کیف قفلدار بدون دسته سهند مانند دسته بزرگی از کیف‌های سهند، کیف سبکی است که برای استفاده‌های روزانه کاربرد دارد. این نوع کیف‌ها جایگزین کیف‌های دوشی بزرگ یا کوله‌پشتی‌های جادار نیستند چون حجم محدودی دارند. اما اگر برای کاری به همراه داشتن وسایل زیادی احتیاج ندارید، این کیف‌ها بهترین انتخاب به جای کیف‌های سنگین و بزرگ هستند.

مزیت بزرگ کیف قفلدار بدون دسته سهند سبک بودن آن است. این کیف در عین سبک بودن بسیار محکم و بادوام است. همچنین کیف قفلدار بدون دسته سهند از پلاستیک دو لایه ساخته شده و ضد آب و ضد خش است.

کیف قفلدار بدون دسته سهند مشابه‌هایی در بین کیف‌های سهند دارد با تفاوت‌های اندک ظاهری مثل بدون دسته بودن در مقایسه با مشابه دسته دار و قفلدار بودن در مقایسه با نمونه زبانه‌دار. این تفاوت‌های کوچک کیف قفلدار بدون دسته سهند را برای سلایقی که به دنبال این خصوصیات هستند، مناسب می‌کند.

این کیف سبک را می‌توانید با خود سر کار ببرید، به مدرسه و دانشگاه ببرید، از آن در روزهای با برنامه درسی سبک یا امتحانات که بار سبک‌تری دارید، استفاده کنید، برای کلاس‌های آموزشگاهی مثل کلاس زبان و… استفاده کنید، برای طی کردن مراحل اداری اسناد و مدارک خود را در آن با خود ببرید و هر استفاده دیگری که می‌توانید برای آن تصور کنید، از آن بکنید.

در کنار موارد استفاده فراوان کیف قفلدار سهند استفاده از آن در گردهمایی، نشست و سمینارها بسیار پرطرفدار است.

صاحبان کسب و کارها و برگزارکننده‌های این سمینارها از استفاده از این کیف برای اهدای کاتالوگ ‌و بروشور و چاپ نام نشان تبلیغاتی خود روی این کیف‌ها استقبال می‌کنند. شما هم می‌توانید امتحان کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

, , ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیف قفلدار بدون دسته سهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما بهترین محصولات را پیشنهاد خواهیم کرد