جامدادی سه بعدی طرح جنگل

. جنس: EVA (اتیلن وینیل استات ایوا) و PU (پلی یورتان)

. مقاومت بالا دربرابر آسیب‌های فیزیکی

. ظرفیت گنجایش بالا برای جاگیری انواع مداد و خودکار

. دوخت ظریف، تمیز و زیبا

. قابل شستشو

. با دوام

. زیپ روان با کش‌زیپ‌های کارشده مناسب

. شیک و خوش‌دست

. آستر داخلی نرم و باکیفیت

 

بارکد محصول: 6264857803373

افزودن به علاقه مندی
اطلاع از تخفیف محصول
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال رایگان
شرایط اشانتیون :

1 کارتن رایگان برای خرید بالای 50 میلیون تومان

10% تخفیف برای خرید بالای 20 کارتن

قیمت:

544,600 تومان

توضیحات

جامدادی سه بعدی طرح جنگل

جامدادی سه بعدی جنگل انتخابی کاملاً ایده‌آل و مناسب برای همه دانش‌آموزان دختر و پسر در مقاطع اول تا ششم ابتدایی است که می‌خواهند یک جامدادی جادار، همه‌کاره و باداوم داشته باشند.

جامدادی سه بعدی جنگل بااستفاده از فناوری‌های EVA (اتیلن وینیل استات ایوا) و PU (پلی یورتان) روز دنیا به دست طراحان و مهندسان ایرانی با جنسی بسیار مقاوم ساخته شده است؛ جامدادی سه بعدی جنگل در برابر آسیب‌های فیزیکی همچون وارد شدن ضربه در اثر افتادن یا پرت شدن یا پارگی‌های شدید کاملاً مقاوم است. این جامدادی دوختی بسیار ظریف و زیبا دارد و به راحتی از محتوای داخل محفظه‌هایش (نوشت‌افزارهای دانش‌آموزان) دربرابر نفوذ آب محافظت می‌کند. همچنین هر زمان که بخواهید بدون هیچ‌گونه نگرانی از آسیب‌ رسیدن به طرح‌ها و رنگ‌های کارشده روی جامدادی سه بعدی چنگل می‌توانید آن را بشویید.

طرح کارشده روی جامدادی سه بعدی جنگل بسیار جذاب و خاص بوده و طرحی است از برکه‌ای در میان جنگل که در اطرافش حیواناتی همچون تنبل، توکان، فلامینگو، پلنگ و لاک‌پشت دیده می‌شوند. طرح سه‌بُعدی کارشده روی این جامدادی از ترکیب رنگ‌های متفاوت طبیعت یا به عبارتی جادوی رنگ بهره‌مند شده است؛ همچنین زیپ‌های جامدادی سه بعدی جنگل، با کش‌زیپ‌های دورنگ بسیار روان متناسب با طرح کلی جامدادی، هماهنگ شده و به این ابزار کاربردی برای دانش‌آموزان جذابیت بیشتری بخشیده است.

از ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده جامدادی سه بعدی جنگل می‌توان به ظرفیت گنجایش بالای آن با در اختیار داشتن دو فضا و محفظه جداگانه برای قراردادن نوشت‌افزارهای با حجم بالا اشاره کرد؛ در یکی از این محفظه‌ها، فضایی مختص قراردادن چهار خودکار، روان‌نویس و مداد در کنار فضایی توری‌شکل برای قراردادن حداقل ده مداد تعبیه شده است؛ از این فضا می‌شود برای قراردادن مدادرنگی‌های خوش‌رنگ یا مدادهای طراحی با کدبندی متفاوت استفاده کرد. در محفظه دیگر این جامدادی سه بعدی جنگل، یک فضا با دو توری جداگانه جاسازی شده است؛ از یک بخش آن می‌توان برای قراردادن خودکار، ماژیک، روان‌نویس، هایلایتر و مداد استفاده کرد؛ و محفظه دیگر نیز کاملاً مناسب جای دادن پاک کن، تراش و بسته‌های نوک مداد نوکی (مداد اتود) است. در آن سوی این محفظه، فضایی زیپ‌دار برای جای دادن استیکی‌نوت‌ها و دفترچه‌های کوچک قرار دارد.

جامدادی سه بعدی جنگل با ضخامت و قطر بالا و به خاطر داشتن محفظه‌هایش بسیار جادار بوده و می‌تواند انواع نوشت‌افزار حجیم را به راحتی در خود قرار دهد و بسیار خوش‌دست می‌باشد؛ ازینرو یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در کلاس‌های درس مدارس می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

جنس جامدادی

نوع محافظت جامدادی

,

رنگ

, , , , ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جامدادی سه بعدی طرح جنگل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما بهترین محصولات را پیشنهاد خواهیم کرد

Telegram
WhatsApp
Twitter
LinkedIn