جامدادیROOMY

. رنگ: ترکیب رنگ‌های متفاوت طبیعت (جادوی رنگ‌ها)

. طرح: کماندویی، آب‌رنگی، گل‌دار، قلبی، دایره‌ای و جورچین.

. مقاومت بالا دربرابر آسیب‌های فیزیکی

. ظرفیت گنجایش بالا برای جاگیری انواع مداد و خودکار و خط‌کش

. دوخت ظریف، تمیز و زیبا

. قابل شستشو

. با دوام

. زیپ روان با کش‌زیپ‌های کارشده مناسب

. شیک و خوش‌دست

. آستر داخلی نرم و باکیفیت

 

بارکد محصول: 6264857803311

افزودن به علاقه مندی
اشتراک گذاری
اطلاع از تخفیف محصول
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال رایگان
شرایط اشانتیون :

1 کارتن رایگان برای خرید بالای 50 میلیون تومان

10% تخفیف برای خرید بالای 20 کارتن

قیمت:

417,700 تومان

موجود

توضیحات

جامدادیROOMY

جامدادی ROOMY انتخابی مناسب حال دانش‌آموزان دختر و پسر در همه مقاطع در مدارس و خانم‌ها و بانوان در منزل است که می‌خواهند یک جامدادی جادار، همه‌کاره و باداوم و یا یک کیف لوازم آرایش شیک و زیبا داشته باشند.

جنس جامدادی ROOMY از پارچه‌های واتر و کتان با جنسی با سطح استقامت و ماندگاری بالا، انعطاف‌پذیری بی‌نظیر، مقاوم در برابر نفوذ آب و بسیار خنک ساخته شده است؛ جامدادی ROOMY در مواجهه با آسیب‌های فیزیکی همچون وارد آورده شدن ضربه به خاطر افتادن یا پرت شدن از ارتفاع یا پارگی‌های شدید کاملاً مقاوم و قدرتمند عمل می‌کند. این جامدادی دوختی بسیار ظریف و دقیق دارد و به راحتی از محتوای داخل محفظه‌هایش (نوشت‌افزارهای دانش‌آموزان و لوازم آرایش خانم‌ها و بانوان) دربرابر نفوذ آب محافظت می‌کند. همچنین هرموقع که فرصتش را داشته باشید، می‌توانید بدون نگرانی از آسیب‌ رسیدن به طرح‌ها و رنگ‌های کارشده روی جامدادی ROOMY، آن را بشویید.

طرح کارشده روی جامدادی ROOMY بسیار شیک، همه‌پسند و جذاب بوده و طرح‌هایی دارد برگرفته از المان‌های رنگارنگ و خوش‌رنگ و لعاب از الگوهای کماندویی، آب‌رنگی، گل‌دار، قلبی، دایره‌ای و جورچین. رنگ‌های بکاررفته روی سطح این جامدادی از ترکیب رنگ‌های متفاوت طبیعت یا به عبارتی جادوی رنگ بهره‌مند شده است؛ همچنین زیپ‌های جامدادی ROOMY، با کش‌زیپ‌های بسیار روان متناسب با طرح کلی جامدادی، به این ابزار کاربردی برای دانش‌آموزان و بانوان جذابیت و گیرایی دوچندان بخشیده است.

از ویژگی‌ها و مزیت‌های فوق‌العاده جامدادی ROOMY می‌توان به ظرفیت گنجایش بالای آن با در اختیار داشتن پنج محفظه جداگانه بمنظور قراردادن نوشت‌افزارها یا لوازم آرایش اشاره کرد؛ از این فضاها در جامدادی ROOMY، سه مورد شفاف هستند و از نمای بیرونی می‌توان محتویات و چیزهایی که داخلش قرار می‌گیرند را مشاهده کرد. دو مورد دیگر که غیر شفاف هستند، جایگاه‌ بخصوصی برای جای دادن خط‌‌کش‌های بیست سانتی‌متر، نقاله و گونیا و همینطور انواع لوازم آرایش بانوان را در اختیار قرار می‌دهد.

در محفظه‌های جامدادی ROOMY هرآنچه که دلتان بخواهد از خودکار، ماژیک، روان‌نویس، هایلایتر و مداد تا انواع لوازم آرایش همچون رژ لب، مداد چشم، فرمژه، ریمل، مداد ابرو، پنکیک، خط لب و… را بسته به اینکه دانش‌آموز هستید و می‌خواهید از این جامدادی در مدرسه استفاده کنید یا می‌خواهید در خانه روی میز توالت آن را بکار بگیرید، داخلش قرار دهید.

جامدادی ROOMY با ضخامت و قطر بالا و به خاطر داشتن محفظه‌های بسیار جادارش با جای دادن انواع نوشت‌افزار و قابلیت بسیار خوش‌دست بودنش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده دانش‌آموزان و بانوان می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

جنس جامدادی

نوع محافظت جامدادی

,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جامدادیROOMY”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما بهترین محصولات را پیشنهاد خواهیم کرد