جامدادی مجیک سهند

  • بارکد محصول:
  • رنگ: یاسی-گل‌بهی، بنفش-صورتی، زرد-آبی، قرمز-مشکی و سبز-نارنجی
  • جنس: برزنت و کتان
  • مقاومت بالا دربرابر آسیب‌های فیزیکی
  • ظرفیت گنجایش بالا برای جاگیری انواع مداد و خودکار و خط‌کش
  • دوخت ظریف، تمیز و زیبا
  • قابل شستشو
  • با دوام
  • زیپ روان با کش‌زیپ‌های کارشده مناسب
  • شیک و خوش‌دست
  • آستر داخلی نرم و باکیفیت
بارکد: 6264857803304
افزودن به علاقه مندی
اشتراک گذاری
اطلاع از تخفیف محصول
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
ارسال رایگان
شرایط اشانتیون :

1 کارتن رایگان برای خرید بالای 50 میلیون تومان

10% تخفیف برای خرید بالای 20 کارتن

قیمت:

427,400 تومان

موجود

توضیحات

جامدادی مجیک

جامدادی Magic انتخابی کاملاً مطلوب و درجه یک برای همه دانش‌آموزان، دانشجویان (خصوصاً رشته‌های مرتبط با طراحی) و طراحان است که می‌خواهند یک جامدادی جادار، چندمنظوره و مقاوم داشته باشند.

جنس جامدادی Magic از پارچه‌های برزنتی و کتان با جنسی با سطح استحکام بالا، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده، مقاومت در برابر نفوذ آب و بسیار خنک ساخته شده است؛ جامدادی Magic در مقابل آسیب‌های فیزیکی همچون وارد آمدن ضربه به خاطر افتادن یا پرت شدن از فاصله یا پارگی‌های شدید کاملاً مقاوم است. دوخت این جامدادی و آستر داخلی آن بسیار ظریف و زیبا است و به راحتی از محتوای داخل محفظه‌هایش (نوشت‌افزارهای دانش‌آموزان، دانشجویان و طراحان) دربرابر نفوذ آب محافظت می‌کند و قابل شستشو است.

طراحی جامدادی Magic بسیار ساده، شیک و همه‌پسند است؛ طوری‌که هم قشر دانش‌آموزان، هم دانشجویان و طراحان جذب آن می‌شوند. رنگ‌بندی کارشده برای جامدادی Magic، به صورت دورنگ بوده و یاسی-گل‌بهی، بنفش-صورتی، زرد-آبی، قرمز-مشکی و سبز-نارنجی را شامل می‌شود. طراحی زیپ آن به‌گونه‌ای است که در شرایط بسته بودن، می‌توان از آن به عنوان آویز استفاده کرد.

از مشخصه‌ها و کاربردهای بی‌نظیر و جادویی جامدادی Magic می‌شود به ظرفیت گنجایش بالای آن با برخورداری از یک محفظه بزرگ برای قراردادن انواع نوشت‌افزارها اشاره کرد؛ محفظه داخلی و جادار جامدادی Magic از دو بخش اصلی تشکیل شده است؛ بخش اول، که پشت فضای داخلی جامدادی قرار گرفته، در آن دو جایگاه برای قرار دادن خودکار، روان‌نویس و مداد تعبیه شده است. در بخش دوم که قسمت اصلی آن محسوب می‌گردد، یک ویژگی کاملاً کاربردی دارد. یک محفظه پارچه‌ای باریک، فضایی مناسب قراردادن انواع پاک‌کن، تراش و بسته نوک مداد نوکی تعبیه شده که با چسب به ابتدا و انتهای قسمت اصلی و میانی جامدادی Magic متصل می‌گردد؛ این اتصال به‌گونه‌ای است که هرزمان بخواهید می‌توانید آن را جدا کنید. خود قسمت اصلی فضایی جادار و بزرگ است که در آن می‌توان نوشت‌افزارهای جاگیر، ماژیک‌های طراحان و دانشجویان طراحی و حتی خط‌کش‌های بیست‌ سانتی‌متری را قرار داد.

زیپ جامدادی Magic (بسیار روان با کش‌زیپ فوق‌العاده) را می‌توان هم از یک طرف (برای جلوگیری از ریخته‌شدن وسایلی که در آن قرار دارد) و هم از دو طرف باز کرد. در حالت بسته بودن هم می‌توان از این زیپ به عنوان آویز برای قراردادنش روی نیمکت‌های مدارس یا میز کار طراحان در محل کار استفاده کرد. این ویژگی با قابلیت حمل آسان و خوش‌دستی و راحتی همراه است.

همه ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای مطرح‌شده، جامدادی Magic را به ایده‌آل‌ترین گزینه برای استفاده دانش‌آموزان، دانشجویان و طراحان بدل کرده است.

توضیحات تکمیلی

جنس جامدادی

نوع محافظت جامدادی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جامدادی مجیک سهند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

ما بهترین محصولات را پیشنهاد خواهیم کرد