انواع جامجله ای

انواع جامجله ای برای محل کار

معرفی 5 مدل جا‌مجله‌ای برای محله کار

شاید فکر کنید با ظهور اینترنت و افزایش سطح استفاده از آن در جامعه، صنعت چاپ مجله رو به زوال رفته باشد و دیگر کمتر کسی در این سال‌ها به سراغ خریدشان برود چه برسد به اینکه بخواهد یک جامجله ای خریداری کند. اما در محیط‌های کاری، همچون شرکت‌ها و ادارات معمولاً بنا به دلایل مختلف مجله هنوز هم خریداری می‌شود و وجود یک جامجله ای امری کاملاً الزامی به نظر می‌رسد تا از روی هم انباشته شدن‌شان جلوگیری شود و بتوان به محیط فعالیت کارمندان نظم و انضباط بخشید. اما با توجه به وجود ده‌ها نوع جامجله ای در بازار همچون جامجله ای چوبی، جامجله ای فلزی، جامجله ای ایستاده، جامجله ای دیواری و… انتخاب برای شما سخت خواهد شد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع جامجله‌ ای و ویژگی‌های‌شان آشنا کنیم:

  1. جامجله ای فلزی ایستاده

شما می‌توانید این جامجله ای فلزی را روی میز تحریرتان در محل کار قرار دهید تا به‌راحتی به مجله‌های داخل آن دسترسی داشته باشید. در این جامجله ای ایستاده مجله‌های بسیار زیادی جا می‌گیرند. این جامجله ای در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای وجود داشته و دستگیره‌هایی دارد که جابجایی آن را از جایی به جای دیگر بسیار راحت می‌سازد.

جامجله ای فلزجامجله ای فلزی ایستاده ی ایستاده

  1. جامجله ای چوبی دیواری

این جامجله ای چوبی کاملاً مناسب یک محیط کار اداری است که تعداد مجله‌هایی که در طول هفته یا ماه در آن جمع می‌شود، بسیار زیاد بوده و به یک فضای جادار نیاز دارد. این جامجله ای دیواری مجله‌هایی که پیش از این روی میزهای کارمندان انباشته می‌شد را در یکجا جمع می‌کنند. یکی از ویژگی‌های جالب این جامجله ای این است که چند طبقه می‌باشد و مجلات‌تان را می‌توانید به شکلی جذاب و تماشایی در معرض نمایش قرار بدهید.

جامجله ای چوبی دیواری

  1. جامجله ای ایستاده چوبی

یک جامجله ای ایستاده مناسب نگهداری از انواع مجله در کمترین فضای ممکن است. آن دسته شرکت‌ها و سازمان‌هایی که اشتراک مجلات زیادی دارند از این نوع جامجله ای چوبی در اندازه‌های ارتفاع مختلف نهایت بهره را خواهند برد. این جامجله ای در عین سادگی و زیبایی تعداد زیادی مجله را در خود جای می‌دهد و جامجله ای فلزی به همین شکل نیز در بازار وجود دارد که بسته فضای اداره یا شرکت‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید.

جامجله ای ایستاده چوبی

  1. جامجله ای پلاستیکی

یک جامجله ای پلاستیکی در محیط کار یک ابزار بسیار مناسب و کاربردی برای منظم نگه‌داشتن مجله‌ها در محل کار و جلوگیری از تاشدن آن‌هاست و می‌توانید آن را روی میز تحریر خود هم قرار دهید. برای شرکت‌هایی که اشتراک مجله‌های متعددی را دارند و می‌خواهند آن‌ها را برحسب نوع‌شان دسته‌بندی کنند، این جامجله ای پلاستیکی یک انتخاب ایده‌آل خواهد بود. برخلاف انواع جامجله ای ایستاده یا جامجله ای دیواری، نمی‌توانید از آن‌ها برای به نمایش گذاشتن مجلات‌تان استفاده کنید.

جامجله ای پلاستیکی

  1. جامجله ای ایستاده فلزی چندطبقه

یک جامجله ای فلزی ایستاده چند طبقه فضای بسیار زیادی داشته و ده‌ها مجله روی آن جا می‌گیرد و هر طبقه از آن را می‌توانید به اشتراک یکی از مجلات شرکت اختصاص دهید. با این نوع جامجله ای، اتاق مطالعه اداره شما به یک مکان محبوب در اوقات استراحت کارکنان بدل خواهد شد. این نوع جامجله ای ایستاده به خاطر ظاهر شیک و تماشایی که دارد و رنگ‌بندی که از آن در بازار موجود است، آن را به یکی از جامجله‌ای‌های محبوب در بین مسئولین خرید ادارات بدل کرده است.

جامجله ای ایستاده فلزی چندطبقه

در این مقاله ما شما را با انواع جامجله ای همچون جامجله ای چوبی، جامجله ای فلزی، جامجله ای ایستاده، جامجله ای دیواری و… آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای نظم‌بخشی به مجلات اشتراک محل‌ کار، شرکت، اداره یا سازمان‌تان، یک جامجله ای مناسب تهیه کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و براساس نیازهای شرکت یک خرید آگاهانه، هوشمندانه و ایده‌آل را از بین انواع جامجله ای موجود، تجربه کنید.

مطالب مرتبط