انواع جامدادی فانتزی سهند

انواع جامدادی های فانتزی سهند

معرفی 4 مدل از بهترین جامدادی های فانتزی سهند

همه دانش‌آموزان و دانشجویانی که قصد دارند سال تحصیلی یا ترم تحصیلی جدیدی را شروع کنند یا طراحانی که همیشه به دنبال تغییر و دگرگونی و چیزهای شیک می‌گردند، به خوبی می‌دانند که یک جامدادی خوب، در مسیر تحصیلی یا کاری‌شان چقدر برای‌شان مفید خواهد بود و به کمک‌شان می‌آید. در بین انواع جامدادی‌های موجود در بازار، برند معتبر لوازم‌التحریر سهند نسبت به تولید انواع جامدادی فانتزی اقدام کرده و ما قصد داریم تا در این مقاله شما را با ویژگی‌ها، کاربردها و خصوصیات این جامدادی‌ها بیشتر آشنا کنیم:

  1. جامدادی Jungle 3D

جامدادی فانتزی جادار، همه‌کاره و بادوام Jungle 3D که با استفاده از فناوری‌های EVA و PU به دست طراحان و مهندسان ایرانی ساخته شده، در مقابل صدمات فیزیکی کاملاً مقاوم است. این جامدادی فانتزی، دوختی بسیار ظریف، زیبا و محافظ دربرابر نفوذ آب را داشته و بدون آسیب‌رسیدن به طرح‌های برجسته‌اش، می‌توان با خیال راحت آن را شُست. طرح سه‌بُعدی کارشده روی جامدادی فانتزی Jungle 3D از نمای برکه‌ای در جنگل با ترکیب رنگ‌های متفاوت طبیعت و جادوی رنگ بهره می‌برد.

جامدادی فانتزی JUNGLE 3D

جامدادی فانتزی Jungle 3D دو محفظه جداگانه دارد: یکی فضایی مختص جای دادن چندین خودکار و روان‌نویس در کنار فضایی توری‌شکل برای میزبانی از حداقل ده مداد. و دیگری فضایی با دو توری جداگانه، بخشی برای قرار دادن خودکار و ماژیک و بخش دیگر مناسب گذاشتن پاک کن، تراش و بسته‌های نوک‌ مداد نوکی و یک فضای زیپ‌دار برای استیکی‌نوت‌ها.

  1. جامدادی BAG STYLE

جامدادی فانتزی گنجایش بالا، چندمنظوره و مقاوم BAG STYLE که از پارچه‌های برزنت و کتاب با سطح ماندگاری بالا، انعطاف‌پذیری زیاد و مقاوم در برابر نفوذ آب با دوختی بسیار ظریف، زیبا و حرفه‌ای ساخته شده و دربرابر نفوذ آب از محتوای داخل خود محافظت کرده و قابل شستشوست. از این جامدادی فانتزی به عنوان کیف لوازم آرایش نیز می‌توان استفاده کرد. طرح جامدادی BAG STYLE جذاب، ساده و شیک و دورنگ بوده و به خاطر شکل کیف‌مانندش می‌توان آن را از کیف‌های بزرگ یا آویزها در محل کار یا محیط تحصیل آویزان کرد.

جامدادی فانتزی BAG STYLE

جامدادی فانتزی BAG STYLE با ظرفیت گنجایش بالایی که دارد، مناسب همه دانش‌آموزان، دانشجویان و بانوان است تا انواع نوشت‌افزار و لوازم آرایش خود را در آن جای دهند. در زیر فضای اصلی این جامدادی فانتزی هم یک محفظه مجهز به زیپ برای قرار دادن وسایل‌تان تعبیه شده است.

  1. جامدادیROOMY

جامدادی فانتزی جادار، همه‌کاره و بادوام ROOMY، یک انتخاب ایده‌آل برای همه دانش‌آموزان، دانشجویان و بانوان است. این جامدادای فانتزی از جنس پارچه واتر و کتان با سطح استقامت بالا و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده و مقاومت در برابر نفوذ آب با دوختی بسیار ظریف و دقیق طراحی و ساخته شده و بدون نگرانی از رنگ‌رفتگی می‌توانید آن را بشویید. جامدادی فانتزی ROOMY در طرح‌ها و رنگ‌های کماندویی، قلبی، جورچین و…، ظاهری بسیار شیک، همه‌پسند و جذاب دارد.

جامدادی فانتزی ROOMY

ظرفیت گنجایش بالا با پنج محفظه جداگانه برای قراردادن انواع نوشت‌افزار و لوازم‌ آرایش، سه فضای شفاف و دو فضای غیرشفاف، و داشتن جایگاه مخصوص برای قراردادن خط‌کش‌های بیست‌ سانتی‌متری، نقاله و گونیا، از ویژگی‌های این جامدادی فانتزی ROOMY است. در ضمن، ضخامت و قطر این نوع جامدادی‌ها بسیار بالاست.

  1. جامدادی مجیک

جامدادی فانتزی مجیک که پارچه‌های برزنتی و کتان با سطح استحکام بالا، انعطاف‌پذیری زیاد، مقاومت در مقابل نفوذ آب و پرت‌شدن از فاصله یا پارگی‌های شدید تولید شده، یک آستر داخلی با جنس درجه یک و نرم با دوختی ظریف و زیبا دارد. این جامدادی فانتزی بسیار ساده، شیک و همه‌پسند بوده و در طرح‌های دورنگی بنفش-صورتی، زرد-آبی، قرمز-مشکی و… موجود است.

از ویژگی‌های کاربردی جامدادی فانتزی مجیک می‌شود به ظرفیت گنجایش بالا شامل یک محفظه بزرگ با دو بخش اصلی اشاره کرد: بخش اول، پشت فضای داخلی جامدادی بوده و در آن جایگاهی برای گذاشتن خودکار و روان‌نویس تعبیه شده است. در بخش دوم یا قسمت اصلی، یک محفظه باریک برای قرار دادن پاک کن و مدادتراش در میانه این محفظه قرار گرفته که قابلیت جداشدن دارد. خود محفظه اصلی نیز فضای جادار و مناسبی برای جای دادن انواع نوشت‌افزار است.

جامدادی فانتزی مجیک

در این مقاله ما شما را با ویژگی‌های ظاهری، فنی و کاربردی انواع جامدادی فانتزی سهند آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای سال تحصیلی پیش رو در مدرسه و دانشگاه یا برای ادامه فعالیت حرفه‌ای‌تان به عنوان یک طراح یک جامدادی فانتزی و شیک برای خودتان تهیه کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و با توجه به انواع جامدادی فانتزی رنگارنگ در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع این وبسایت، یک خرید آگاهانه، پرسرعت و لذت‌بخش را تجربه نمایید.

مطالب مرتبط