5 دلیل خرید اینترنتی زونکن ارزان

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای دسته‌بندی و طبقه‌بندی اسناد و مدارک‌تان در محیط کار به خرید اینترنتی زونکن ارزان به تعداد بالا احتیاج دارید، در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با دلایلی که خرید آنلاین را برای شما جذاب کرده و و به بهترین راهکار ممکن بدل می‌کند، آشنا کنیم.

1. انتخاب راحت و آسان براساس دسته‌بندی زونکن

سه نوع زونکن وجود دارند که شما در خرید اینترنتی زونکن ارزان می‌توانید در فروشگاه‌های آنلاین نسبت به خریداری آن اقدام کنید. این سه زونکن به شرح زیر هستنند.

الف. زونکن‌های نمایشی

به این زونکن‌ها، زونکن‌های نمایشی می‌گویند. روی جلد رویی و کناره‌ها و پشتی، یک لایه پلاستیکی شفاف وجود دارد که می‌توانید داخل‌شان برگه‌ یا مقوا قرار دهید و آن‌ها را سفارشی‌سازی کنید. برای‌شان یک صفحه مشخصات محتوای داخلی، یک نوار برای کناره‌ها و یک کاور برای بخش پشتی آن قرار دهید. به این شکل هر زمان که بخواهید به جلسات کاری‌تان بروید، یک زونکن فوق‌العاده خواهید داشت.

ب. زونکن‌های غیرنمایشی

در این زونکن‌ها، لایه پلاستیکی شفافی وجود ندارد و معمولاً از آن‌ها برای اسناد دم‌دستی که بیشتر به آن‌ها احتیاج پیدا می‌کنید مانند پرونده‌های روزانه استفاده می‌شود.

3. زونکن‌های بایگانی

از این زونکن‌ها برای بایگانی اسنادی استفاده می‌شود که به ندرت از آن‌ها استفاده می‌شود. در کناره‌ آن‌ها شما می‌توانید، نوارهای مقوایی قرار دهید تا آن‌ها را با توجه به چیزی که در ذهن و بدان نیاز دارید، طبقه‌بندی کنید.
شما در یک فروشگاه اینترنتی همچون سهند می‌توانید مشخصات این انواع دسته‌بندی را برای خرید اینترنتی زونکن ارزان ببینید و انتخابی راحت و آسوده داشته باشید.

2. مشاهده انواع حلقه یک زونکن از زوایای مختلف

یکی دیگر از دلایل محبوبیت خرید آنلاین و خرید اینترنتی زونکن ارزان، این است که شما می‌توانید انواع حلقه‌های زونکن موردنظرتان را به دقت از زوایای مختلف بررسی کنید. چهار نوع حلقه برای انواع زونکن وجود دارد: دایره‌ای، دی‌شکل، ای‌زی‌دی شکل، بدون شکاف.

مشاهده انواع حلقه یک زونکن

1. حلقه دایره‌ای

استانداردترین و رایج‌ترین نوع حلقه موجود

2. حلقه دی‌شکل

محکم‌ترین حلقه برای زونکن‌های بزرگ که 25 درصد بیش‌تر از زونکن‌های دارای حلقه‌ دایره‌ای ظرفیت دارد.

3. حلقه ای‌زی‌دی شکل

نوعی حلقه دی‌شکل اصلاح‌شده که ظرفیت نگهداری برگه و اسناد آن خیلی بیشتر از حلقه‌های دایره‌ای و دی‌شکل است.

4. حلقه بدون شکاف

بدیهی است که در نوع حلقه هیچ نوع شکافی وجود ندارد و اگر زونکن از دست‌تان بیفتد، اسناد داخل آن به زمین نمی‌ریزند.

3. بررسی دقیق اندازه زونکن متناسب با اسنادتان

اندازه اهمیت بسیار زیادی دارد. اینکه مطمئن شوید، خرید اینترنتی زونکن ارزان شما به درستی انجام شده، باید حتماً براساس برگه‌ها و اسنادی که برنامه دارید آن‌ها را سازماندهی یا بایگانی کنید، انتخاب نمایید. اگر از اندازه برگه و اسناد درست متناسب با زونکن‌تان استفاد کنید، برگه‌های‌تان به خوبی تحت محافظت قرار می‌گیرند. بنابراین حین خرید اینترنتی زونکن ارزان از فروشگاه آنلاین سهند به اندازه و سایز زونکن‌ها توجه کنید.

4. انتخاب جنس زونکن و بررسی مشخصه‌های آن

یکی دیگر از دلایل خرید اینترنتی زونکن این است که می‌توانید جنس زونکن موردنیاز خود را براساس طیف گسترده محصولات موجود در وبسایت‌های فروشگاه لوازم‌التحریری همچون سهند، پس از بررسی انتخاب کنید. انواع زونکن‌های کاغذی سنتی یا مقوایی تا زونکن‌های پلاستیکی یا پارچه‌ای وجود دارد که می‌شود از بین‌شان گزینش کرد.
جنس بیشتر زونکن‌های امروزی موجود در بازار از پلی‌پروپیلن و مقواست و معمولاً بسیار بادوام و مدت‌زمان زیادی عمر می‌کنند و می‌شود از آن‌ها هم در محیط کار، خانه و دانشگاه استفاده کرد.

5. صرفه‌جویی در زمان، مقرون‌به‌صرفه همراه با تخفیف‌های دوره‌ای

از سایر دلایلی که در خرید اینترنتی زونکن ارزان می‌توان از آن نام برد، می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:
با خرید آنلاین در وقت شما برای رفتن به فروشگاه‌ها و بازار برای خرید از این مغازه و آن مغازه و گشتن بین آن‌ها صرفه‌جویی می‌شود. می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه جابجایی و سایر هزینه‌های مازاد که برای رسیدن محصول به دست فروشنده روی کالا اعمال شده و به شما تحمیل می‌شود، خرید کنید. و همچنین در بازه‌های زمانی خاص از ایام سال می‌توانید با تخفیف‌های دوره‌ای فروشگاه‌های آنلاین خریدی ارزان‌تر از فضای سنتی را تجربه کنید.

اکنون که متوجه شدید خرید اینترنتی زونکن ارزان برایتان چه مزایای فوق‌العاده‌ای به همراه دارد، بهتر است متناسب با نیازتان در محیط کار، زونکنی که بدان نیاز دارید را با نگاه به فروشگاه اینترنتی سهند بین طیف گسترده‌ انواع زونکن ارزان موجود در آن، انتخاب کرده و خریداری نمایید.

مطالب مرتبط