خرید جامدادی دخترانه

راهنمای خرید جامدادی دخترانه برای دانش آموزان

چند نکته برای خرید جامدادی دخترانه

خرید یک جامدادی دخترانه برای فرزندتان در نگاه اول شاید کار آسان و بدون‌ دردسری به نظر برسد، اما واقعیت این‌طور نیست؛ به علت وجود طرح‌ها، الگوها و مدل‌های متعدد و گوناگون انواع جامدادی دخترانه در بازار، پیدا کردن آن چیزی که می‌خواهید ذهن شما را درگیر می‌کند. اگر می‌خواهید دل فرزندتان را شاد کنید و همان چیزی را برایش خریداری کنید که باب میل اوست، بهتر است پیش از اینکه گول طرح و ظاهر شیک و دلبرانه انواع جامدادی دخترانه را بخورید، با یک سری معیارهای مهم در خرید جامدادی و انواع مدل‌های آن که در ادامه برایتان مطرح می‌کنیم، آشنا شوید:

  1. اندازه

اگر دخترتان برای رفتن به مدرسه عادت ندارد هرچیزی که دم دستش آمد را داخل جامدادی خود بگذارد، به یک جامدادی دخترانه شیک و جمع‌وجور احتیاج دارد. اما اگر دلش می‌خواهد انواع مدادرنگی، ماژیک هایلایتر، خودکار رنگی و کلی چیزهای دیگر را همراهش داشته باشد و دفاتر و جزواتش را رنگارنگ بنویسد، به یک جامدادی دخترانه بزرگ‌تر و جاداتر نیاز است.

جامدادی دخترانه

  1. سبک و کیفیت جنس

یکی از مزیت‌های انواع جامدادی دخترانه این است که در سبک‌ و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و براساس شکل و ظاهری که دارند، دست‌تان برای انتخاب آن چیزی که دخترتان دوستش دارد، کاملاً باز است: از جامدادی‌های بیضی‌شکل و زیپی گرفته تا جامدادی‌های رولی و جمع‌شدنی تا جامدادی‌های ایستاده و… به لحاظ کیفیت جنس نیز می‌توان انواع جامدادی دخترانه را از بدنه‌های چرمی و شمعی گرفته تا فلزی و نایلونی در بازار پیدا کرد. بسته به اینکه چقدر می‌خواهید از یک جامدادی استفاده شود یا چه لوازم‌التحریری قرار است داخل‌شان قرار بگیرد، می‌توانید از بین مدل‌های موجود که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم، انتخاب کنید.

خرید جامدادی دخترانه

  1. دسترسی

یکی دیگر از معیارهایی که در خرید یک جامدادی دخترانه کمتر به آن توجه می‌شود، نحوه دسترسی به وسایل داخل جامدادی است. برخی دانش‌آموزان دوست دارند سریعاً وسایل داخل جامدادی‌شان را از آن خارج کنند یا در یک نگاه بتوانند هرآن‌چیزی که داخلش هست را ببینند، در این شرایط انتخاب یک جامدادی با دسترسی آسان و دید نسبت به محتوای داخلی یک گزینه ایده‌آل برای خرید خواهد بود. برای مثال، در مدل‌های رولی، می‌توان محتویات یک جامدادی دخترانه را به صورت یک‌دست مشاهده کرد، یا در مدل‌های ایستاده، می‌توان سریعاً هرآنچه که به آن نیاز است را از جامدادی خارج کرد.

جامدادی دخترانه

  1. نظم و نگهداری

اگر دخترتان خیلی از مداد استفاده می‌کند و می‌خواهد همیشه نوک‌شان تیز بماند و با قرار دادن در جامدادی نشکند، باید آن نوع جامدادی دخترانه‎ای را تهیه کنید که جای مخصوص مداد و خودکار داشته باشد و به لحاظ کیفیت جنس در برابر افتادن از ارتفاع مقاوم باشند.

اکنون که با چهار معیار کلیدی در خرید یک جامدادی دخترانه برای دانش‌آموزان آشنا شدید، می‌خواهیم شما را با تعدادی از انواع مدل‌های محبوب جامدادی در بین دختران آشنا کنیم:

  1. جامدادی دخترانه رولی

وقتی یک جامدادی دخترانه رولی را باز کنید، می‌توانید در یک نگاه تمام محتویات داخل آن را ببینید و به انواع مداد، خودکار، پاک‌کن و… در جای خودشان دسترسی داشته باشید.

خرید جامدادی دخترانه

جامدادی دخترانه

  1. جامدادی دخترانه فلزی

اگر به دنبال یک جامدادی ساده، باریک و اقتصادی هستید، این نوع جامدادی همان چیزی است که به دنبالش هستید؛ با باز کردن درب آن، همه محتویاتش قابلش مشاهده است و در اندازه‌ها و عمق‌های مختلف با طرح‌های زیبا و رنگارنگ ساخته‌شده و در بازار موجود است.

  1. جامدادی دخترانه ایستاده

این نوع جامدادی دخترانه، بدون اینکه نیازی باشد با دست نگه داشته شود، به صورت عمودی می‌ایستد و محفظه جاداری هم در آن تعبیه شده است. به خاطر طراحی فضای داخلیش و چند محفظه‌ای‌اش، یک انتخاب ساده، هوشمندانه و مقرون به صرفه برایتان خواهد بود.

  1. جامدادی دخترانه کتابی

یک جامدادی دخترانه با رعایت اصول زیبایی‌شناسی که با داشتن یک محفظه جادار، منظم و متوسط، همه نیازهای عادی دانش‌آموز شما را فراهم می‌کند.

جامدادی دخترانه

  1. جامدادی دخترانه شفاف

در این نوع جامدادی دخترانه، لوازم‌التحریری که داخش قرار دارند به خاطر شفافیت به راحتی در یک نگاه دیده می‌شوند و هر زمان که بخواهید چیزی از آن خارج کنید، نیازی نیست با دستان‌تان محتویات داخلش را بهم بزنید تا به چیزی که می‌خواهید برسید.

در این مقاله ما شما را با معیارهای کلیدی در خرید یک جامدادی دخترانه و انواع مدل‌های آن آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای سال تحصیلی پیش روی دخترتان یک جامدادی شیک، لوکس و ایده‌آل برایش تهیه کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و به انواع جامدادی دخترانه‌های فانتزی رنگارنگ در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع این وبسایت نگاهی بیندازید و یک خرید شیرین و لذت‌بخش را تجربه نمایید.

مطالب مرتبط