خرید زونکن ارزان

راهنمای خرید زونکن ارزان برای شرکت‌ها

مراحل خرید آسان زونکن

دسته‌بندی و طبقه‌بندی اسناد و مدارک در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی یا خصوصی بزرگ، از آن دسته وظایفی است که هرگز قدیمی نمی‌شود و یکی از بهترین راهکارهای نظم‌بخشی، سازماندهی آن، استفاده از زونکن‌های اداری است. اگر مسئولیت خرید زونکن در شرکت، سازمان یا اداره‌تان بر عهده شماست و می‌خواهید با کمترین سطح بودجه بهترین زونکن‌های موجود در بازار را متناسب با نیاز کارکنان تهیه کنید، می‌توانید روی کمک و توصیه‌های ما حساب باز کنید تا شما را در این مسیر همراهی کنیم و کمی از بار سنگین این مسئولیت که بر دوش‌تان است، بکاهیم. در خرید زونکن ارزان، بهترین گزینه پیش‌روی‌تان خرید اینترنتی است که در ادامه شما را با مراحل آن آشنا می‌کنیم.همچنین برای انتخواب یک زونکن خوب میتوانید مقاله ( راهنمای خرید زونکن ) را مطالعه فرمایید.

گام اول: «خرید زونکن ارزان» را گوگل کرده و یک فروشگاه مناسب انتخاب نمایید.

اولین اقدام‌تان برای خرید زونکن ارزان، گوگل کردن همین عبارت در یکی از مرورگرهای تلفن همراه یا لپ‌تاپ‌تان و انتخاب یک فروشگاه اینترنتی لوازم‌التحریر، همچون فروشگاه برند معتبر و خوش‌نام سهند است.

خرید زونکن ارزان

 

گام دوم: دسته‌بندی زونکن موردنظر خود را انتخاب کنید.

بسته به نحوه استفاده از یک زونکن، می‌توانید از بین سه دسته‌بندی رایج در فروشگاه‌های لوازم‌التحریر برای خرید زونکن ارزان، یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

الف. زونکن‌های نمایشی

در این نوع زونکن‌های نمایشی، روی جلد رویی، کناره‌ها و پشتی، لایه پلاستیکی شفافی وجود دارد که می‌توان درون‌شان برگه یا مقوایی متناسب با طبقه‌بندی یا دسته‌بندی محتویات داخل آن و مشخصاتی که دارد، قرار داد.

ب. زونکن‌های غیرنمایشی

در زونکن‌های غیرنمایشی، لایه پلاستیکی شفافی وجود نداشته و از آن‌ها برای قرار دادن اسناد و مدارکی که کارمندان روزانه بیشتر با آن‌ها سروکار دارند و نیازی به بایگانی و طبقه‌بندی‌شان نیست، استفاده می‌شود.

خرید زونکن ارزان

 

پ. زونکن‌های بایگانی

این نوع زونکن‌ها که در ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی بزرگ بیشتر به دنبالش هستند، کاملاً مناسب بایگانی و آرشیو اسنادی هستند که به ندرت به سراغ‌شان می‌روند و نیاز است که با یک سیستم طبقه‌بندی مناسب در داخل کشوها و طبقه‌های واحد بایگانی جای داده شوند.

گام سوم: حلقه زونکن‌ها را بررسی نمایید.

برای خرید زونکن ارزان، در گام سوم، بایستی انواع حلقه‌های زونکن مدنظرتان را براساس نوع نیاز کارمندان در سازمان بررسی کنید:

  1. حلقه دایره‌ای

استانداردترین و محبوب‌ترین حلقه در بین زونکن‌های اداری است.

  1. حلقه دی‌شکل

مقاوم‌ترین نوع حلقه برای انواع زونکن با سایز بزرگ می‌باشد

  1. حلقه ای‌زی‌دی شکل

حلقه دی‌شکل اصلاح‌شده با ظرفیت نگهداری بالا از برگه و اسناد کاغذی است.

خرید زونکن ارزان

 

  1. حلقه بدون شکاف

حلقه‌های بدون شکاف که برگه‌ها و اسنادتان به‌راحتی از آن نمیفتند.

گام چهارم: اندازه و رنگ‌بندی زونکن موردنظرتان را بررسی کنید.

در خرید زونکن ارزان برای اداره‌تان بایستی براساس نیازهای هر دپارتمان و واحد اداری و برگه‌ها و اسنادی که کارکنان‌شان قصد دارند در آن قرار دهند و سیستم طبقه‌بندی که برای اسناد و مدارک‌شان تدوین کرده‌اند، اندازه و رنگ‌بندی زونکن موردنظرتان را که می‌تواند، A4، A5 و… در رنگ‌های استاندارد مشکی، آبی، سفید و… باشد، تعیین کنید.

گام پنجم: یک زونکن باکیفیت و بادوام انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین مراحل در خرید زونکن ارزان، انتخاب جنس براساس انواع مقوایی، پلاستیکی، پارچه‌ای یا سایر متریال بکاررفته در ساخت زونکن است. اینکه کدام نوع مدنظرتان باشد، کاملاً سلیقه‌ای است، چون اصولاً زونکن‌ها ساخته می‌شوند تا بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید، عمر کنند و در امر بایگانی نیازی نباشد که هر سال جایگزین شوند؛ بنابراین نگرانی از بابت کیفیت جنس زونکن‌ها نداشته باشید.

گام ششم: انتخاب‌های‌تان را نهایی کرده و سفارش دهید.

پس از طی کردن مراحل اول تا پنجم در خرید زونکن ارزان، بسته به فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید، می‌توانید با ارائه اطلاعات شرکت و آدرس آن و انجام هماهنگی لازم برای زمان تحویل گرفتن، نحوه پرداخت هزینه را مشخص کرده و در زمان موردنظر زونکن‌های اداری‌تان را درب شرکت‌تان تحویل بگیرید.

خرید زونکن ارزان

 

در این مقاله شما را با شش گام در خرید زونکن ارزان و معیارهایی که باید در خرید یک زونکن به آن توجه کنید، آشنا کردیم. اگر تصمیم‌تان را گرفته‌اید تا برای سازمان‌تان براساس نیاز کارکنان دپارتمان‌های مختلف نسبت به خرید زونکن ارزان اقدام کنید، می‌توانید نگاهی به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و از طیف گسترده‌ انواع زونکن موجود در آن، خرید ایده‌آل خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط