خرید لوازم‌التحریر

لوازم‌التحریر مناسب تحصیل در منزل

دلایل زیادی می‌تواند وجود داشته باشد که به نخواهید فرزندتان را برای تحصیل به مدرسه بفرستید. از پول هنگفتی که مراکز آموزشی دریافت می‌کنند گرفته تا موافق نبودنتان با متدهای آموزشی مدارس ایران و مسائل دیگر، می‌تواند باعث شود بخواهید فرزندتان توسط خود شما یا معلم خصوصی در منزل، تحصیل کند. ما نه این انتخاب را بد میدانیم و نه قرار است درباره‌اش حسابی تعریف کنیم. برای شروع آموزش به فرزندتان، او قطعاً نیاز به ابزارهایی دارد که با آن شروع کند.

معرفی لوازم‌التحریر مناسب

در این مطلب قرار است درباره خرید لوازم‌التحریر مناسب برای تحصیل در منزل برایتان بنویسیم و آن‌ها را یک به یک معرفی کنیم.

همه چیز باید در بهترین حالت خودش باشد!

این نظر ما و احتمالاً شما هم هست. خیلی چیزها می‌تواند محرک افراد برای درس خواندن یا به‌طورکلی تحصیل باشد. ممکن است یک نفر آن‌قدر معلم‌های خصوصی‌اش را دوست داشته باشد که هر روز برای دیدنشان لحظه‌شماری کند. ممکن است یک نفر آن‌قدر از ایده مدرسه نرفتنش خوشحال باشد که هر روز با هیجان سر کلاس درس اختصاصی‌اش بنشیند و این امکان هم وجود دارد که یک نفر شیفته لوازم‌التحریری است که خریده و به هیچ عنوان نمی‌خواهد لذت استفاده از آن‌ها را از دست بدهد. سعی کنید حتماً برای فرزندتان سراغ خرید لوازم‌التحریر نو بروید و اگر از قبل چیزی مانده آن را به طور کامل فراموش کنید. حتی همین هیجان خرید کردن می‌تواند او را بیشتر به سمت یادگیری و تحصیل در منزل ترغیب کند. همه چیز در شرایطی که نو باشد، بوی خاص خودش را دارد. بوی نو و جدید بودن! این خودش بازارگرمی خوبی برای تحصیل خواهد بود.پس میتوانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بزنید و به راحتی وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

لوازم‌التحریر مناسب
برویم سراغ خرید لوازم‌التحریر

در ادامه فهرستی از لوازم‌التحریری که به آن‌ها نیاز خواهید داشت را آورده‌ایم.

 

خرید لوازم‌التحریر مناسب
اول | دفتر یادداشت

این دفتر یادداشت که ترجیحاً اگر خط دار باشد که چه بهتر، حس بسیار خوبی هنگام کار کردن به فرد می‌دهد. همچنین اگر دفتری بخرید که نیمی از آن خط دار است و باقی‌اش صفحه‌ای سفید در اختیار شما قرار می‌دهد که چه بهتر! این دفتر می‌تواند هم برای مشق و تکلیف استفاده شود و هم در شرایطی که نیاز به چرک‌نویس است مورد استفاده قرار بگیرد. آن‌قدر تنوع در میان دفترها وجود دارد که خرید لوازم‌التحریر را فرایندی جذاب‌تر هم می‌کند.

دوم | دفتر برنامه‌ریزی

اگر فرزندتان خیلی اهل نظم و ترتیب نیست، چنین چیزی بر او واجب است. درواقع با داشتن دفتر برنامه‌ریزی، او مجبور است ددلاین هر کدام از فعالیت‌هایش را روی آن ثبت کند که یک وقت از برنامه‌ای عقب نماند. این‌طوری، به تدریج می‌توانید روی این موضوع حساب کنید که او فرد منظمی خواهد شد. اگر دفتر برنامه‌ریزی‌تان مختص فردی محصل باشد که چه بهتر! آن وقت روی آن مطالبی می‌تواند وجود داشته باشد که برایش مفید است. مثلاً جدول مندلیف یا توصیه‌هایی برای کنترل استرس و …

سوم | دفتر کلاسوری A4

با وجود آن پلاستیک‌های جداکننده‌ای که داخلش وجود دارد این امکان را به شما می‌دهد که از هر تعداد صفحه‌اش برای یکی از درس‌های فرزندتان استفاده کنید. اگر A4 خیلی به کارتان نمی‌آید یا فرزندتان را می‌شناسید و میدانید امکان ندارد آن را پر کند، می‌توانید سراغ A5 آن بروید.

 

خرید دفتر کلاسوری
چهارم | دفترچه جیبی

این همان دفترچه‌ای است که حس نویسنده قرن نوزدهمی بودن را به فرزندتان می‌دهد. دفترچه‌ای جیبی و کلاسیک برای یادداشت نکات مختلف. البته می‌توانید او را کارآگاه هم ببینید!

پنجم | روان‌نویس

اگر برایتان تمیز نوشتن فرزندتان مهم است و می‌خواهید در حین این که از شما یاد می‌گیرد، درست و زیبا هم بنویسد، خریدن روان‌نویس را حتماً پیشنهاد می‌کنیم. ازآنجایی‌که نوک باریکی دارد و همچنین نوشتن با آن نرم و روان است این امکان را می‌دهد تا فرد زیبا بنویسد و درگیر پخش شدن جوهر و مشکلاتی از این دست نشود.

ششم | گیره کاغذ

گیره کاغذ هم که خودتان بهتر میدانید چقدر لازم و ضروری است. اگر فکر می‌کنید اینجای خرید لوازم‌التحریر ممکن است انرژی فرزندتان بیفتد یا دیگر حوصله نداشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم گیره کاغذ شکل دار برایش بخرید. انواع و اقسام شکل و طرح برای گیره کاغذ وجود دارد از سبیل گرفته تا لباس مهمانی و چیزهای دیگر. این بستگی به خودش دارد که دلش چه چیزی می‌خواهد. اینجا اتفاقاً می‌تواند همان جایی باشد که انرژی‌اش برمی‌گردد.

 

خرید گیره کاغذ
هفتم | فلش مموری

شاید کمی عجیب باشد این که در این فهرست، فلش مموری هم قرار دارد اما باید بگوییم، لازم است. به هر حال هرچقدر هم بگوییم شما قرار است از لوازم‌التحریر استفاده کنید و قرار نیست دیجیتالی برخورد کنید، نمی‌شود این موضوع را در نظر نگرفت که زندگی همه ما دست‌خوش تغییراتی جدی شده و نمی‌شود آن را نادیده گرفت. به هر حال برای انتقال برخی اطلاعات شما نیاز به فلش مموری خواهید داشت. شاید بخواهید مقاله‌ای بدهید که فرزندتان بخواند یا مواردی از این دست.

هشتم | جامدادی

آن روان‌نویسی که بالاتر درباره‌اش نوشتیم، نیاز به جایی دارد که درونش قرار بگیرد و مرتب باشد که بعداً فرزندتان نیاز داشت بتواند به همان مراجعه کند. خرید جامدادی این امکان را به فرزندتان می‌دهد تا یک بار دیگر در حین تحصیل، نظم را تمرین کند و یاد بگیرد چطور می‌تواند منظم باشد.

 

قیمت لوازم‌التحریر
نهم | لاک غلط‌گیر

تا حد امکان سعی کنید این آخرین چیزی باشد که فرزندتان سراغش می‌رود. به هر حال بهتر است عادت کند هر چیزی که روی کاغذ می‌آورد اول به آن حسابی فکر کرده باشد سپس بنویسد. اما گاهی شرایط این‌طور پیش نمی‌رود و لازم است امکانی برای پاک کردن اشتباه وجود داشته باشد که در آن صورت لاک غلط‌گیر به کارتان خواهد آمد.

این هم از لیست نهایی خرید لوازم‌التحریر

خریدتان را شروع کنید. در این مطلب سعی کردیم فهرستی از لوازم‌التحریر مورد نیاز برای تحصیل در منزل برایتان آماده کنیم که اگر طبق آن پیش بروید و چیزهایی که نوشته‌ایم را تهیه کنید احتمالاً برای شروع همه چیز عالی پیش برود. فراموش نکنید، بهترین کیفیت را خریداری کنید. یادگیری مهم است، ابزارش هم به همان اندازه اهمیت دارد.

مطالب مرتبط