معرفی بزرگ‌ترین تولیدکننده دفتر مشق، بسپار تحریر آسیا

معرفی بزرگ‌ترین تولیدکننده دفتر مشق، بسپار تحریر آسیا

معرفی بزرگ‌ترین تولیدکننده دفتر مشق

وقتی برای خرید لباس از خانه بیرون می‌روید یا در این روزهای کرونایی سعی می‌کنید از طریق فروشگاه‌های آنلاین خریدتان را انجام دهید، به چه چیزی بیشتر دقت می‌کنید؟ قیمت محصولی که می‌خرید؟ کیفیت محصول؟ یا برندی که دارد آن را تولید می‌کند؟ قطعاً اگر کیفیت و استاندارد محصول یا لباسی که می‌خرید و قرار است برایش در این شرایط، هزینه کنید برایتان مهم باشد، نگاه می‌کنید ببینید برندی که دارد آن را تولید می‌کند از چه کیفیتی برخوردار است. به همین خاطر در این مطلب به طور خاص قرار است به معرفی بزرگ‌ترین تولیدکننده دفتر مشق یعنی بسپار تحریر آسیا بپردازیم. شناخت این شرکت به شما در انتخاب‌هایتان و درنتیجه خریدی رضایت‌بخش، کمک خواهد کرد. همراهمان باشید.

اهمیت شناخت تولیدکننده دفتر مشق

دفتر مشق به خودی خود یکی از انواع ابزاری است که روزانه از آن استفاده می‌کنید. فرقی نمی‌کند محصل باشید یا نه، اگر عادت به دنیای دیجیتال و لپ‌تاپ نداشته باشید، همین حالا هم از دفتر مشق برای نوشتن استفاده می‌کنید یا حداقل یادداشت‌هایتان را روی آن انجام می‌دهید. پس چیزی مثل دفتر مشق، ابزار مهمی برای شما به‌حساب می‌آید و وقتی چیزی مهم می‌شود، کیفیت آن، هزینه‌ای که قرار است بابتش بپردازید و در انتها، رضایت شما، اولویت پیدا می‌کند. در چنین شرایطی برای این که خرید درستی داشته باشید، بهتر است سراغ برندهایی بروید که اعتبار و سابقه خوبی دارند و حسابشان را قبلاً پس داده‌اند. شما پولتان را از سر راه نیاورده‌اید که به سادگی برای هر چیزی آن را خرج کنید. از  آنجایی که ما به این موضوع کاملاً واقف هستیم در ادامه می‌خواهیم به معرفی تولیدکننده دفتر مشق یعنی بسپار تحریر آسیا بپردازیم که به خوبی شناخته شده است و در بازار، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

اهمیت شناخت تولیدکننده دفتر مشق

معرفی صنایع بسپار تحریر آسیا

شرکتی تحت عنوان بسپار تحریر آسیا با نام تجاری سهند حوالی سال 73 فعالیتش را در ایران آغاز کرد. فعالیت این تولیدکننده دفتر مشق، به طور خاص در زمینه لوازم‌التحریر، اداری و بایگانی بوده و برای رسیدن به این هدف تا حد زیادی تلاش کرده است. از جمله تلاش‌های این شرکت می‌توان به استفاده از صنایع پلیمری با بهره‌گیری از مدرن‌ترین و مجهزترین ماشین‌آلات اشاره کرد. درواقع شاید بتوانید با جرئت گفت، این شرکت به این دلیل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دفتر مشق به شمار می‌رود که اولین جایی است که از ورقه‌های پلی‌پروپیلن برای تولید محصولاتش استفاده کرده است. این یعنی اهمیت قائل شدن برای مصرف‌کنندگان و در نظر گرفتن ذائقه آن‌ها برای پیشبرد اهداف.

معرفی صنایع بسپار تحریر آسیا

تولیدکننده دفتر مشق و افتخاراتش!

شاید برایتان سؤال باشد چنین شرکتی که داریم از آن حرف می‌زنیم، آیا توانسته دستاورد یا افتخاری را به نام خود به ثبت برساند یا نه؟ پاسخ به این سؤال، مثبت است. قانونی در سال 2015 در اتحادیه اروپا وضع شد که هیچ‌کدام از محصولات و تولیدات صنایع نباید آلودگی زیست‌محیطی داشته باشند. به همین جهت هم، گروه کارخانه‌های سهند با استفاده از تکنیک متخصصان و همچنین تجهیزاتی که دارند سعی کرده تا در پروسه فرمولاسیون محصولاتش، همه ورقه‌های پلی‌پروپیلن را بر اساس استانداردهای جهانی تولید کند تا هیچ‌گونه آسیب زیست‌محیطی نیز ایجاد نشود. همین‌که این تولیدکننده دفتر مشق یعنی بسپار تحریر آسیا، جزو معدود شرکت‌هایی است که محیط‌زیست را در نظر گرفته و چنین کاری می‌کند، می‌تواند جزو افتخارات این مجموعه در نظر گرفته شود. حالا که این همه درباره این شرکت گفتیم، شاید سؤال پیش بیاید، مشتریان این شرکت چه کسانی هستند؟ بهتر است با چند تایشان آشنا شویم.

تولیدکننده دفتر مشق و افتخاراتش

مشتریان بسپار تحریر آسیا

از جمله مشتریان مهمی که تاکنون با شرکت بسپار تحریر آسیا به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دفتر مشق کار کرده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. کارنامه این شرکت به سبب مشتریانی که داشته بسیار خوب است و این می‌تواند دلیل دیگری باشد برای این که به آن اعتماد کنید و برای خرید از برند سهند یک لحظه هم تردید نداشته باشید. در ادامه نام برخی از مشتریان این مجموعه را خواهیم نوشت تا بیشتر با این شرکت آشنا شوید:

نهاد ریاست جمهوری، وزارت امور خارجه، وزارت نفت، وزارت اقتصاد و امور مالیاتی کشور، دادگستری، وزارت کشور، وزارت راه و ترابری، وزارت مسکن و شهرسازی، بانک سپه، پارسیان، ملت، مهر اقتصاد، اقتصاد نوین، تجارت، انصار، بانک عسکریه و دیگر مؤسسات مالی و اعتباری. از میان شرکت‌های بزرگ تولید خودرو می‌توان به ایران‌خودرو، سایپا، زامیاد و بهمن اشاره کرد. شرکت‌های بیمه مختلفی نیز تاکنون مشتری برند سهند بوده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به بیمه دانا، پاسارگاد، ما، کوثر، نوین، البرز، سامان، رازی، سلامت و ایران اشاره کرد. بنیاد شهید، واحدهای آموزشی مختلف مثل مدرسان شریف و ماهان، دانشگاه‌هایی مثل امیرکبیر، دانشگاه آزاد، آموزش و پرورش و ادارات و شرکت‌های بسیار دیگری نیز هستند که برند سهند را مورد اعتماد دانسته و به عنوان مشتری به آن سفارش‌هایی داده‌اند.

مشتریان بسپار تحریر آسیا

این شما و این بزرگ‌ترین تولیدکننده دفتر مشق!

منظورمان همین برند تجاری سهند است که این مطلب را به طور خاص به معرفی آن پرداختیم. هدف از نگارش این مطلب آشنایی شما با بخش کوچکی از این شرکت بوده تا بهتر از قبل آن را بشناسید و اگر خواستید آن را با دیگر برندهای رقیب مقایسه کنید. به هر حال وقتی به شرکتی، لقب بزرگ‌ترین، داده می‌شود یعنی پشت آن خدمات و محصولاتی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و امتحانشان را به خوبی پس داده‌اند. پس پیشنهاد می‌کنیم همین حالا سری به فروشگاه اینترنتی سهند بزنید و از میان محصولاتش، جستجوی ساده‌ای بکنید و ببینید ما راست میگوییم یا نه! قطعاً اگر یک بار یکی از محصولات این برند را خریداری نمایید، امکان ندارد برای خریدهای دیگرتان سراغ برندی به جز سهند بروید.

مطالب مرتبط