قیمت عمده کاور A4

همه چیز درباره قیمت عمده کاور A4 و انواع آن

انواع کاور A4 و قیمت عمده آن

در عصر دیجیتال امروز نیز کماکان در محیط‌های کاری و تحصیلی با کاغذهای پرینت‌شده و چاپی متعددی سروکار داریم؛ ازآنجایی‌که اطلاعات موجود در این برگه‌ها برای‌مان اهمیت زیادی دارند، بایستی از آن‌ها دربرابر آسیب‌های فیزیکی همچون پاره شدن، کثیف‌ شدن و ازبین‌رفتن محافظت کنیم. کاور A4 با قابلیت‌های متعددی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌های دردسترس‌مان خواهد بود که در ادامه می‌خواهیم شما را با قیمت خرید عمده و انواع آن و معیارهایی که در انتخابش باید بدان توجه کنید، آشنا کنیم:

 

  1. نوع کاربری کاور A4

قیمت عمده کاور A4

اولین معیاری که در قیمت عمده کاور A4 تاثیرگذار است، نوع کاربری آن است. عموماً از انواع کاور A4 برای محافظت از کاغذها، اوراق، اسناد و برگه‌های پرینت‌شده یا طراحی‌شده استفاده می‌شود. طراحان و عکاسان برای جلوگیری از مخدوش‌شدن طراحی‌ها و تصاویر‌شان، مسئولین بایگانی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی برای نگهداری از اوراق و اسناد مختلف اداری، دبیران مراکز آموزشی همچون مدارس برای حفظ برگه‌های آموزشی، امتحانی و دفترداران مراکز ازدواج و طلاق برای طبقه‌بندی اسناد  از کاور A4 استفاده می‌کنند. همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان نیز برای قرار دادن برگه‌ها، جزوه‌ها و سایر کاغذهایی که طی دوران تحصیلی به محافظت و نگهداری از آن‌ها نیاز دارند، یک کاور A4 کلی به کارشان می‌آید.

قیمت عمده کاور A4 در بازار بسته به اینکه بخواهید برای کدام‌یک از کاربران فوق آن را تهیه کنید، متغیر خواهد بود. هم به خاطر تعداد مورداستفاده از سوی این دست افراد، هم به خاطر تخفیف‌هایی که برای‌شان درنظر گرفته می‌شود. برای مثال، قیمت عمده کاور A4 برای سازمان‌های دولتی که سطح مصرف‌شان بالاست، نسبت به دانشجویانی که در سال شاید بیش از 100 عدد لازم‌شان نشود، تفاوت‌ چشم‌گیری خواهد داشت.

قیمت عمده کاور A4

 

  1. قابلیت‌ها و مزایای کاور A4

معیار دوم که قیمت عمده کاور A4 به آن بستگی دارد، سطح قابلیت‌ها و مزایای یک کاور A4 است. در حاشیه این نوع کاورها، یک نوار رنگی با سوراخ‌هایی تعبیه‌شده که امکان جمع‌آوری و بایگانی اسناد، اوراق، مدارک و برگه‌های کاری و تحصیلی شما را برای قرارگیری در کلاسور، کلربوک و زونکن فراهم می‌کند.

همچنین یک کاور A4 به خاطر جنس فوق‌العاده و کیفیت دوختی که دارد، مانع از کثیف‌شدن محتویات داخل کاور و پارگی و گم‌شدن‌شان می‌شود. سطح شفافیت یک کاور A4 نیز به کاربر کمک می‌کند تا بتواند محتویات قرارگرفته در آن را به‌راحتی مشاهده کند.

بسته به تعداد سوراخ‌های تعبیه‌شده در کاور و نیز نحوه و شکل دوخت نوار حاشیه کناری و رنگ‌بندی آن، قیمت عمده کاور A4 در فروشگاه‌های معتبر لوازم‌التحریر فروشی آنلاین و آفلاین متفاوت خواهد بود و براساس نیازتان بایستی نسبت به انتخاب نهایی‌تان اقدام کنید.

  1. نوع و کیفیت جنس کاور A4

یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت عمده کاور A4، جنس آن می‌باشد. انواع این کاورها با متریال متفاوتی ساخته‌ می‌شوند. شما می‌توانید بسته به کاربری و قابلیت‌هایش یکی از این سه جنس پلاستیکی را برای کاور A4 انتخاب نمایید: پلاستیک مات، پلاستیک براق و پلاستیک شفاف.

قیمت عمده کاور A4

 

یکی از دیگر موارد قابل‌توجه در جنس یک کاور A4، غیرچسبان بودن‌شان است؛ این عامل موجب می‌شود تا اسناد و کاغذهای معمولی و حتی عکس‌ها و تصاویر به مدت طولانی و بدون برقراری واکنش شیمیایی در این نوع کاورها سالم بمانند. یک کاور A4 به خاطر کیفیت بالایی که دارند و ضخامت چند ده میکرونی‌شان کاملاً دربرابر پاره‌شدن مقاومت می‌کنند و به ‌راحتی پاره نمی‌شوند و مدت زمان طولانی می‌توانید با خیالی آسوده از آن‌ها در دوران کاری و تحصیلی‌تان استفاده کنید.

  1. تعداد کاور A4 و برند سازنده آن

آخرین شاخص تاثیرگذار در قیمت عمده کاور A4، تعداد کاوری است که قصد خریدش را دارید و نیز برند یا نام تجاری تولیدکننده آن کاور. شما هرچه تعداد بیشتری کاور A4 از فروشگاه‌های معتبر لوازم‌التحریر آنلاین و آفلاین سفارش دهید، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید. و همچنین هرچه برند تولیدکننده یک کاور A4 معتبرتر باشد، هزینه بیشتری بایستی برای تهیه این ابزار کاربردی صرف کنید.

قیمت عمده کاور A4

 

در این مقاله ما شما را با عوامل تاثیرگذار در قیمت عمده کاور A4 که پیش از خرید بایستی به آن‌ها توجه کنید، آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای محافظت، نگهداری، طبقه‌بندی و سازماندهی اوراق، اسناد، مدارک، جزوات و برگه‌های‌تان در طول دوران کاری و تحصیلی کاور A4 تهیه کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و به قیمتی کاملاً ایده‌آل، اقتصادی و باورنکردنی خرید کنید.

مطالب مرتبط