دفتر-کلاسوری-دانشجویی

چرا دفتر کلاسوری مورد نیاز دانشجویان است؟

5 دلیل مهم برای استفاده دفتر کلاسوری برای دانشجویان

از پارگی، کهنگی و فرسودگی دفاترتان دانشگاهی‌تان خسته‌‍ شده‌اید، نمی‌خواهید بار همه جزوات کلاس‌های درس‌تان را یکجا به دوش بکشید، اهل جنب‌وجوش زیاد هستید و از کیف‌های سنگین و دست‌وپاگیر خوشتان نمی‌آید، مد روز را دنبال می‌کنید و از چیزهای عجیب‌وغریب خوشتان می‌آید یا می‌خواهید همیشه شیک، سِت و باکلاس به نظر برسید؟ چاره تمام این مشکلات شما، یک دفتر کلاسوری دانشجویی است! در این مقاله می‌خواهیم به شما بگوییم چرا یک دفتر کلاسوری دانشجویی همان چیزی است که به دنبالش هستید و هرچه سریع‌تر باید نسبت به خریدش اقدام کنید.

  1. جنس جلدشان بسیار محکم و باداوم است.

بیشتر انواع دفتر کلاسوری دانشجویی از جنس مقوایی سخت و محکم با یک ساختار چندلایه بوده و بهمین خاطر با گذر زمان و استفاده در طول ماه‌ها و سال‌ها، دچار پارگی و کهنگی نشده و دربرابر انواع آسیب‌های فیزیکی بسیار مقاوم می‌باشند. در بین انواع دفتر کلاسوری دانشجویی، نوع چرمی‌ آن‌ از سطح استقامت بالاتری نسبت به بقیه برخوردار است.

دفتر کلاسوری دانشجویی با جداکننده‌های رنگی

 

  1. می‌توانید برگه‌های‌شان را تعویض، کم یا اضافه کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک دفتر کلاسوری دانشجویی برای دانشجویان این است که می‌توانند به فراخور کلاس درسی‌شان و متناسب با برگه‌هایی که نیاز است، به تعدادش هم اضافه کنند و هم از آن کم کنند. همچنین آن دسته کسانی‌که دست‌خط‌شان خوب است، این ویژگی خیلی به کارشان می‌آید، چون مدام مجبور هستند به هم‌کلاسی‌شان جزوه قرض دهند!

اینکه چه برگه‌ای به چه سایز و اندازه‌ای می‌خواهید به دفتر کلاسوری دانشجویی‌تان اضافه کنید به خودتان بستگی دارد و دست‌تان در این زمینه کاملاً باز است. همچنین وجود برگه‌های جداکننده در این دفاتر به شما اجازه می‌دهد بتوانید چندین جزوه مربوط به چندین درس را در داخل یک دفتر کلاسوری دانشجویی قرار دهید.

در ضمن امکان افزودن برگه‌های مناسب طراحی و نقاشی سفیدرنگ پانچ‌شده هم به این دفاتر وجود دارد، تا به عنوان یک دفتر طراحی برای طرح‌های خود از آن استفاده کنید.

  1. به آسانی می‌توانید آن‌ها را حمل کنید.

با توجه اندازه به دفتر کلاسوری دانشجویی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید آن را به راحتی داخل کیف‌ یا کوله‌تان بگذارید و به دانشگاه و کلاس‌های درس‌تان ببرید یا در کتابخانه‌ها و در طبیعت‌ دست‌تان بگیرید و با خودتان حملش کنید.

دفتر-کلاسوری

جالب است بدانید که یک سری از دفاتر کلاسوری با برگه‌های قابل تعویض وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را در جیب‌تان قرار دهید، اما فضای زیادی برای نگارش در اختیارتان نخواهد بود و به کار یادداشت‌برداری‌های جزئی می‌خورند.

  1. می‌توانید از فضای افزوده‌شان نهایت استفاده را ببرید.

در برخی از انواع دفتر کلاسوری دانشجویی، فضایی برای گذاشتن انواع خودکار، روان‌نویس، مداد، کارت و اسناد بااهمیت در اندازه‌های کوچک وجود دارد و به شما اجازه می‌دهد که در زمان رفتن به دانشگاه دیگر یک کیف یا کوله جداگانه با خودتان حمل نکنید و صرفاً همین یک دفتر کلاسوری دانشجویی را به دست بگیرید و به کلاس‌تان بروید.

دفتر کلاسوری دانشجویی ابی رنگ

همچنین در تعدادی از انواع دفتر کلاسوری دانشجویی یک سری برگه‌های قالب آماده برنامه‌ریزی ماهانه و روزانه، پیگیری وضعیت مالی، برنامه‌ریزی پروژه و طرح‌ریزی‌های بلندمدت و نیز برگه‌‌های تقویم و صفحات یادداشت وجود دارد که می‌تواند دفتر شما را به یک ابزار سازمان‌دهنده جیبی همراه بدل کند.

  1. در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع طراحی و ساخته می‌شوند.

گستردگی طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون یک دفتر کلاسوری دانشجویی به شما اجازه می‌دهد تا براساس هر سبک و سلیقه‌ای که دوستش دارید، آن چیزی را که خوشتان می‌آید و متناسب با سایر وسایل‌تان یا لباس‌های‌تان است، انتخاب کنید.

این رنگ‌بندی و طرح‌های مختلف دست شما را باز می‌گذارد تا برای کلاس‌های درسی متفاوت در ترم‌های متفاوت تحصیلی، یک نوع منحصربه‌فرد را انتخاب کنید. مثلاً براساس پاییزی، زمستانی یا بهاری بودن ترم‌‌تان، یک سبک متناسب خریداری کنید.

دفتر کلاسوری صورتی رنگ

در این مقاله ما شما را با انواع ویژگی‌های دوست‌داشتنی و فوق‌العاده یک دفتر کلاسوری دانشجویی آشنا کردیم. اگر برای ترم تحصیلی بعدی‌تان در دانشگاه تصمیم دارید تا یک دفتر کلاسوری دانشجویی شیک، باکلاس و مد روز را خریداری کنید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و براساس نیازتان، یک خرید آگاهانه، هوشمندانه و جذاب را تجربه کنید.

مطالب مرتبط