کاغذ یادداشت رومیزی سهند

کاربردهای کاغذ یادداشت که نمی‌دانستید

4 کاربرد مهم کاغذ یاداشت

احتمالاً کم پیش می‌آید شغلی داشته باشید که در آن نیازی به یادداشت کردن چیزی نباشد. به هر حال شما سوپرمارکت هم که داشته باشید، لازم دارید مواردی از چیزهایی که خریداری کرده‌اید را جایی یادداشت کنید. پس استفاده از کاغذ یادداشت اتفاقی است که همیشه و به طور مستمر رخ می‌دهد. اما این که بسته به نیازمان چه نوع کاغذ یادداشتی انتخاب کنید، مهم است. مثلاً به جنس کاغذ، دوام آن، طراحی روی جلد آن، صحافی‌ای که دارد و تعداد صفحاتش توجه کنیم که آیا نیازهایمان را برطرف می‌سازد یا نه. کاغذ یادداشت انواع مختلفی هم دارد. در این مطلب قرار است به معرفی انواع کاغذهای یادداشت بپردازیم.

اول | کاغذ یادداشت فانتزی

کاغذ یادداشت

اول از همه آمدیم سراغ معرفی یکی از انواع کاغذ یادداشت سهند که از نوع فانتزی و طرح دارش است و در سایز A6 تولید می‌شود. از دیگر نام‌های این محصول می‌توان به کاغذ یادداشت استریپ اشاره کرد چرا که جلدشان راه‌راه است. رنگ‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید این محصول را هر طور که بخواهید انتخاب کنید. از نارنجی گرفته تا بنفش، آبی فیروزه‌ای، صورتی و سبز فسفری. شاید بگویید این‌ها که همه رنگ‌های فانتزی است. بله! این طرح‌ها شاید مناسب این باشد که آن را به کسی هدیه بدهید. به هر حال باید شخصیت فردی که قرار است این کاغذ یادداشت را به او یادآوری کنید را در ذهن داشته باشید. پس یکی از کاربردهای کاغذ یادداشت که احتمالاً نمی‌دانستید این است که می‌توانید این کاغذهای یادداشت را هدیه دهید و به دیگران یادآوری کنید حواستان به آن‌ها هست.

دوم | کاغذ یادداشت خبرنگاری پنجره‌ای

یکی دیگر از محصولات برند سهند، کاغذ یادداشت خبرنگاری پنجره‌ای است که 100 برگه دارد. از ویژگی‌های مهم این کاغذ یادداشت می‌توان به جلد محکم آن اشاره کرد که می‌تواند در عین حال زیردستی مناسبی برای یادداشت گزارش‌ها باشد. شما با این کاغذ یادداشت امکان ندارد جا بمانید. به هر حال به عنوان خبرنگاری یا هرکسی که لازم دارد تند و سریع یادداشت کند، نیاز دارید کاغذ زیر دستتان هم با شما همکاری کند. این محصول سهند، همانی است که لازم داشتید. رنگ‌های مختلفی هست که می‌توانید بسته به جایگاه اجتماعی‌تان و همچنین سلیقه‌تان انتخاب کنید و این محصول را خریداری کنید. از طلایی، مشکی و زرشکی گرفته تا سرمه‌ای و بنفش از انواع رنگ‌های مختلف این کاغذ یادداشت هستند.

دلیل این که میگوییم کاغذ یادداشت خبرنگاری مورد نظرمان، پنجره‌ای است این است که روی جلد اول پنجره‌ای به جلد دوم دارد و چنین چیزی باعث زیباتر شدن محصول شده است. جنس جلد آن از پلاستیک پلی‌پروپیلن بوده و کیفیت بسیار زیادی هم دارد. به هیچ وجه خم نمی‌شود و در مقابل آب و خش هم کاملاً مقاوم است. امکان ندارد بتوانید آن را با دست پاره کنید.

سوم | کاغذ یادداشت رومیزی

اگر کارمند هستید، رئیس هستید یا به هر حال به نحوی کارتان به شکلی است که دفتری دارد و در آن کار می‌کنید، احتمالاً موقعیت‌های بسیاری پیش می‌آید که لازم دارید چیزی را یادداشت کنید که جلوی چشمتان باشد و به این سادگی‌ها هم یادتان نرود. به همین خاطر داشتن کاغذ یادداشت رومیزی خیلی به کارتان خواهد آمد. اگر لازم داشتید می‌توانید کنار کاغذ را تاریخی بزنید که یادتان نرود. مثلاً ممکن است جلسه‌ای داشته باشید و امکان این که آن را وارد گوشی‌تان بکنید نداشته باشید، به سادگی کافی است تاریخش را روی این کاغذ یادداشت رومیزی بنویسید و کدی بگذارید که یادتان بیاید، تاریخ برای چه کاری است. سپس بروید و به کارهای دیگرتان برسید. به همین سادگی!

 

چهارم | کاغذ یادداشت چسبدار

وقتی از کاغذ یادداشت چسبدار صحبت می‌کنیم دیگر فرقی نمی‌کند کارمند باشید یا دانشجو یا زنی خانه‌دار، به هر حال به کارتان خواهد آمد. فرض کنید قرار است بروید مهمانی و هنوز فرزندتان به خانه نیامده، تنها کافی است روی کاغذ یادداشت چسبدار بنویسید کجا هستید و آن را روی در یخچال بچسبانید. دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود. اگر می‌خواستید یادآوری کنید به خودتان که قرصی را بخورید، تنها کافی است یادداشتی بنویسید و آن را به جعبه قرص‌ها بچسبانید. نگران این هم نباشید که چسب این کاغذ آسیبی به وسایلتان بزند. به سادگی می‌توانید این کاغذها را از هر چیزی جدا کنید و هیچ ردی هم از محل چسبانده شدن نخواهد ماند. البته این در حالی است که شما کاغذ یادداشت چسبدار سهند را خریداری کنید نه هر کاغذی را!

دست به کار شوید که خیلی کارها هست که یادتان نمی‌ماند!

همین الآن چند کار هست که دلتان می‌خواسته انجام دهید اما یادتان رفته؟ چند نکته بوده که می‌خواستید به کسی یادآور شوید و حالا یادتان نمی‌آید؟ چند بار چنین تجربه‌ای داشته‌اید؟ خیلی؟ نه؟ طبیعی است! شما که نمی‌توانید همه چیز را به خاطر بسپارید. مغزتان را بگذارید برای موارد مهم‌تر. بگذارید برای حل مسائلی پیچیده‌تر، این اتفاقات ساده را یک جا بنویسید و چه جایی بهتر از کاغذ یادداشت سهند که از کیفیت خوبی برخوردار است و در عین حال هم تنوع بسیار زیادی دارد. این تنوع داشتن محصولات سهند باعث می‌شود دستتان در انتخاب باز باشد و بتوانید بسته به نیازتان، محصولی را خریداری کنید. به همین سادگی. پس به جای هر کار دیگری، همین حالا دست به کار شوید و کاغذ یادداشت‌های خود را از فروشگاه آنلاین سهند ، سفارش دهید و آن را با کیفیت بسیار بالا تهیه کنید و لذت ببرید. هیچ چیزی قرار نیست از قلم بیفتد!

مطالب مرتبط