کلاسور 2 حلقه ای بخریم یا کلاسور 4 حلقه ای

هیچ‌ ابزار دیگری در بین لوازم التحریر را پیدا نمی‌کنید که به اندازه کلاسور، کارآمدی برایتان داشته باشند. طیف مخاطبان این محصول هم، دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان را در برمی‌گیرد و در بازه سنی بین 10 تا 50 سال طرفدار دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کاربردی کلاسور می‌توان به نگهداری از برگه‌ها، اسناد و مدارک مهم در بهترین و ایمن‌ترین وضعیت ممکن اشاره کرد. با وجود این سطح از گستردگی کاربرد و مخاطب، شما که قصد خرید کلاسور کرده‌اید، پیش از اینکه به بازار بروید و یک نوع کلاسور برای خود تهیه کنید، پیشنهادمان به شما این است که ابتدا با ویژگی‌های انواع کلاسور 2 حلقه ای و کلاسور 4 حلقه ای آشنا شوید.

انواع کلاسور 4 حلقه ای و 2 حلقه ای

در ادامه با توضیحاتی در ارتباط با ویژگی‌های مشترک بین انواع کلاسور 4 حلقه ای و 2 حلقه ای آشنا می‌شوید.

رنگ‌بندی انواع کلاسور

از انواع کلاسور چهار حلقه‌ ای و کلاسور دو حلقه ای در رنگ‌بندی‌های جذاب و دیدنی با کاورهای فانتزی، رسمی و متنوع می‌توانید برای زیبایی بخشیدن به محیط کار و خانه‌‌تان بهره‌مند شوید. حتی آن دسته دانشجویان و دانش‌آموزانی که می‌خواهند همواره چیزهای خاص و فوق‌العاده به همراه داشته باشند، با انتخاب از بین طرح‌های متعدد این نوع کلاسورها، می‌توانند بیش از پیش در بین دوستان‌شان بدرخشند.

 

کلاسور دو حلقه ای در رنگ‌های مختلف

قفل‌های مقاوم

در برخی انواع کلاسور 4 حلقه ای و کلاسور 2 حلقه ای، قفل‌های فلزی مقاوم، مرغوب و مستحکمی تعبیه شده که به شما اجازه می‌دهد، برگه‌ها، جزوات، اسناد و مدارک مهم‌تان را در فضایی امن و مناسب قرار دهید، بدون اینکه نگران ریخته شدن و گم شدن‌شان باشید. این قفل‌ها گیره‌ای محافظ دارند که موجب ثابت نگه داشته شده برگه‌ها می‌شود و از حرکت‌شان در حلقه‌ها جلوگیری می‌کند. این قفل‌ها پس از هزاران بار باز و بسته کردن هم خراب نمی‌شوند.
انواع چهار حلقه‌ای قطرهای 1.5 سانتی‌متری و انواع دو حلقه ای قطرهای 1.7 سانتی‌متری دارند و حدوداً می‌توانند تا 150 برگه کلاسوری را با پانچ چهارتایی و دوتایی و یا بیشتر در خود جای دهند.

جیب‌های داخلی

در برخی از انواع کلاسور 4 حلقه ای و کلاسور 2 حلقه ای، جیب‌های ذوزنقه‌ای طلقی و چندبرشی با اندازه‌های کوچک و متوسط در سمت چپ یا راست‌شان تعبیه شده که از آن برای نگهداری خودکار، کارت‌های ویزیت و قرار دادن سی‌دی استفاده می‌شود.

کلاسور چهار حلقه ای و فضای داخل آن

جنس کلاسور

از دیگر ویژگی‌های انواع کلاسور چهار حلقه‌ای و کلاسور دو حلقه ای می‌شود به کیفیت جنس کارشده و دولایه بودن‌شان اشاره کرد. در این کلاسورها تعدادی برگه کلاسوری با تعدادی طلق همرنگ با جلد کلاسور و چند پوشه کیسه‌ای برای جای دادن برگه‌ها قرار گرفته است.

برگه‌های کلاسوری

اگر بخواهید اسناد و مدارک یا برگه‌ها و جزوات خود را به طور مستقیم و بدون پانچ کردن داخل این نوع کلاسور چهار حلقه ای و کلاسور دو حلقه ای قرار دهید، باید ابتدا آن‌ها را درون پوشه‌های کیسه‌ای یا کاورهای پانچ‌دار قرار دهید و سپس آن‌ها را در کلاسور بگذارید.
در این انواع کلاسور، برگه‌های فهرست، تقویم، جدول برنامه‌ریزی هفتگی و برگه‌ مربوط به ثبت اطلاعات تماس که همگی مزایای فوق‌العاده‌ای دارند، قرار گرفته‌اند.

کلاسور دو حلقه ای بازشده

ویژگی‌های کیفی انواع کلاسور چهار حلقه ای و کلاسور دو حلقه ای

جنس انواع کلاسور 4 حلقه ای و 2 حلقه ای از پلی پروپیلن بوده که نوعی پلاستیک سبک، باداوم و قابل‌تجزیه در طبیعت است. بدنه آن از جنس مرغوب ضدلک، ضدخش، قابل شستشو و مقاوم در برابر نفوذ آلودگی‌های محیطی و کاملاً مستحکم بوده و به مرور زمان شکسته یا خدشه‌دار نمی‌شود. در ضمن امکان چاپ روی بدنه این انواع کلاسور برای کاربردهای تبلیغاتی هم وجود دارد.
قفل کلاسورها از جنس فلز روکش شده با نیکل و ضد زنگ به شکل اُ ساخته شده و فاصله بین‌شان 8 سانتی‌متر است و دو سر قفل به خوبی به هم چفت‌شده و به آسانی باز و بسته می‌شوند و در صورت تداوم این کار هرز نشده و خراب نمی‌شوند.
کلاسور 4 حلقه ای و کلاسور 2 حلقه ای با سایز A4 و عطف 3.5 سانتی‌متر و قفل 2.5 سانتی‌متر، گنجایش و ظرفیت نگهداری از 550 برگه A4 و کوچکتر از آن را دارد.

کلاسور چهار حلقه ای بازشده

در این مقاله ما شما را با ویژگی‌های کلی و کیفی انواع کلاسور چهار حلقه ای و انواع کلاسور دو حلقه ای آشنا کردیم. اگر دانشجو یا دانش‌آموز هستید و می‌خواهید برای دسته‌بندی جزوات‌تان کلاسور تهیه کنید یا برای فعالیت در شرکت‌تان به برای طبقه‌بندی اسناد و مدارک به کلاسور نیاز دارید، می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی سهند بیندازید و با توجه به طیف گسترده‌ انواع کلاسور موجود در این وبسایت و برحسب نیازتان یک کلاسور 2 حلقه ای یا 4 حلقه ای را انتخاب و خریداری نمایید.

مطالب مرتبط